View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ten8y Rutinert
|
Posted: 15.10.2011 00:04 Post subject: |
|
|
Trond N er tvers igjennom en kjernekar. Faglig og pedagogisk meget sterk og en skikkelig kompistrener alle var villige til å blø for.
Hadde han selv som trener på juniorlag og vgs. Ikke tilfeldig at vi var blant landets beste juniorlag den gangen.
Forøvrig var han en svoren 4-4-2 mann.
Hadde det ikke vært for de gode pedagogiske evnene han har med yngre spillere, hadde han vært et bedre alternativ som assisterende trener enn Henriksen etter min mening. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 15.10.2011 02:24 Post subject: |
|
|
Artig å høre positive ting om Trond, får bare bedre og bedre inntrykk av ham. Er han utdannet lærer, forresten? Btw: sammenlign spørsmålene som stilles i "RBKweb griller" med nettmøtene med Svensson etc. på RBK.no  |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 15.10.2011 10:36 Post subject: |
|
|
Rånny wrote: | Bakklandia wrote: | "Svære spørsmål, kunna jo ha snakka ei uke om hvert!"  |
Du glemte av faen inni der . Genialt sagt.
Fantastisk flott fyr  |
heheh, jeg glemte det ikke, jeg stolte bare ikke på at ørene mine faktisk hadde hørt han si det. Jeg trodde det var hjernen som prøvde å omformulere setning til slik jeg sannsynligvis ville sagt den.
Men, da sa han det tydeligvis likevel, da.  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 15.10.2011 11:33 Post subject: |
|
|
Får også et veldig godt inntrykk av Nordsteien. En trener må være en en dyktig pedagog og en god motivator, han virker ihvertfall å ha mye av det pedagogiske i kombinasjon med solid faglig bakgrunn. han snakket litt om det å lære unge spillere å ta de riktige valene, blant annet i forhold til pasninger, og er det noe som slår meg med Svensson og Midstjø så er det at de tar veldig gode valg med ball hele veien.
Kan han ikke både ha en spillerutviklerrolle og være assistenttrener? Det ville jo vært en veldig relevant link ettersom vi har såpass mange unge på A-laget. Rambo kan gå den andre veien til Ranheim og være assistent der. Noen må gjerne opplyse meg hva det er som gjør Rambo til en dyktig assistent. |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 15.10.2011 11:36 Post subject: |
|
|
Han svarer på en måte bra på seg selv om han på en måte ikke virker helt medievant. |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 15.10.2011 11:51 Post subject: |
|
|
Eru wrote: | Han svarer på en måte bra på seg selv om han på en måte ikke virker helt medievant. |
Det er ofte forfriskende å høre på folk som ikke er medievant. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 15.10.2011 13:03 Post subject: |
|
|
Ærlig svart av Nordsteien, virker også som en svært lærd og fremoverrettet mann. Godt å ha en person som ham i Rosenborg.
Hvem skal grilles neste gang? Jeg tenker slik at en gang i tiden så må jo JJ grilles også, men det er kanskje bedre når sesongen er over? 
Last edited by Knowrud on 15.10.2011 13:12; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 15.10.2011 13:06 Post subject: |
|
|
Flott intervju. Åpen og ærlig, interessert og kunnskapsrik. Gøy også å se at han tar selvkritikk på en del ting i utviklingsarbeidet, i stedet for å gå i forsvarsposisjon. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 15.10.2011 14:25 Post subject: |
|
|
http://youtu.be/yPWsGxJnrNc _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 15.10.2011 16:03 Post subject: |
|
|
For meg er Nordsteien-intervjuet det desidert beste så langt. Han sier mye klokt, viser en riktig innstilling i forhold til læring og bekrefter inntrykket om at han er en av de aller viktigste ressursene i sportslig avdeling. Håper han blir i klubben leeenge.
Tror på en måte han ble positivt overrasket over nivået på spørsmålene. De var på en måte gode. Kudos til Knerten og de andre som på en måte konstruerte dem. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 15.10.2011 16:10 Post subject: |
|
|
Quote: | Nå er vi i ferd med å "bygge opp" en tydelig rød tråd i utviklingsavdelingen som skal gi et stort fokus på å utvikle ekstremferdigheter med ball, førstetouch, pasningsspill og så videre. |
Synes dette var veldig gode nyheter. Nordsteien er en kjemperessurs, det er det ingen tvil om.
 |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 15.10.2011 17:27 Post subject: |
|
|
I henhold til avstemningen i tråden "RBKWeb griller hvem?" er vel Skutle den neste som skal grilles....(?)
Synes forøvrig at Nordsteien fremstår som en meget ærlig person. HAn har ingen problemer med å svare om egne ambisjoner sånn på sparket. Det er bra. Ikke en eneste "ingen kommentar" der i gården. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 15.10.2011 18:38 Post subject: |
|
|
abjoern wrote: | Quote: | Nå er vi i ferd med å "bygge opp" en tydelig rød tråd i utviklingsavdelingen som skal gi et stort fokus på å utvikle ekstremferdigheter med ball, førstetouch, pasningsspill og så videre. |
Synes dette var veldig gode nyheter. Nordsteien er en kjemperessurs, det er det ingen tvil om.
 |
Ja dette var fantastisk å lese!! Rosenborg må virkelig gjøre alt i sin makt for å holde på Nordsteien så lenge som mulig, kjemperessurs for klubben!  |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 15.10.2011 19:37 Post subject: |
|
|
 |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 15.10.2011 20:02 Post subject: |
|
|
Nordsteien virker som en litt annen klasse enn Rambo, for å si det sånn, men vi har kanskje bedre utbytte av å ha han blant de yngste? Samtidig vil en forfremmelse gjøre tilbud fra andre klubber mindre fristende... |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 15.10.2011 20:05 Post subject: |
|
|
Han burde jo egentlig vært assistenttrener/spillerutvikler for RBK. Han hadde nok klart det. |
|
Back to top |
|
 |
Ten8y Rutinert
|
Posted: 15.10.2011 21:24 Post subject: |
|
|
Knerten:
Om han er utdannet lærer vet jeg ikke, men at han har hatt pedagogikk på et eller annet plan er åpenbart. Vi hadde han idrettsfag (fotball).
Kompetansen han besitter kan jeg ikke skjønne skal stå tilbake for det Rambo innehar. Må i såfall være noen andre vurderinger. |
|
Back to top |
|
 |
DelPiero Proff
|
Posted: 15.10.2011 21:38 Post subject: |
|
|
Hvem er neste ut på grillen? Jeg personlig kunne tenkt meg Håkon Schwabe. _________________ Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigivis har jeg gjort begge deler.
-George Best- |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 16.10.2011 01:18 Post subject: |
|
|
Ifølge avstemmingen i "RBKweb griller hvem"-tråden", så er Skutle neste på lista. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 17.10.2011 14:24 Post subject: |
|
|
På en måte hadde det vært arti mef Skutle. På en annen måte hadde det også vært arti med schwabe.
Nordsteien gjorde på en måte et greit inntrykk. _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
simvik91 Rutinert

|
Posted: 17.10.2011 16:37 Post subject: |
|
|
Nordsteien var konge. Klarte å skjule misnøyen mot å bli "stilt til veggs" litt bedre enn Torbjørnsen også! Se og lær Hoftun/Dorsin!  |
|
Back to top |
|
 |
Nils Heldal Senior
|
Posted: 17.10.2011 17:55 Post subject: |
|
|
Bakklandia wrote: | Ifølge avstemmingen i "RBKweb griller hvem"-tråden", så er Skutle neste på lista. |
Skutle er klar. Lag spz |
|
Back to top |
|
 |
|