| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
spraggon Proff
|
Posted: 30.09.2011 22:28 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Hva skal Bakenga med ETT minutt? |
Du kan jo spørre deg hva rbk skal med ett minutt?? Taktisk bytte kanskje???
Lei av det forbanna sytet ditt om rbk... |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 30.09.2011 22:29 Post subject: |
|
|
Kommet hjem fra Åråsen nå. Stort sett enig med børsen din, men rbk's dårligsgte var Moldskred (får 3-er pga sistemålet), Lustig og Dorsin.
Svensson og Dockal var best. _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 30.09.2011 22:30 Post subject: |
|
|
| Hehe, taktisk bytte når vi leder med tre mål? Det må vel heller være ment for Bakengas del. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 30.09.2011 22:43 Post subject: |
|
|
| Torbjørn wrote: | | Ikke for å være arrogant, men det Moldskred gjorde ved sine to mål overrasket ikke meg. Det er akkurat slike kvaliteter han har. Han er en slags "finesse"-spiller som spiller på forholdsvis små marginer. Når han er litt ute av det ser han ut som en spiller som ikke er god nok for RBK, men når det sitter er det klasse. Problemet, som alle selvsagt har sett, er at han i majoriteten av tiden i RBK ikke har funnet tryggheten og nivået sitt. |
Det har alltid bodd følsomhet og litt klasse i Morten ja, man så jo hvordan han herjet i Europa for Tromsø. På sitt aller beste har han en svært følsom fot og er en meget god spiller til å time løp, og en habil avslutter. Men som du sier, så har han veldig, veldig sjelden vært på dette nivået i RBK. Synd. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 30.09.2011 22:44 Post subject: |
|
|
| spraggon wrote: | | Recon wrote: | | Hva skal Bakenga med ETT minutt? |
Lei av det forbanna sytet ditt om rbk... | Så synd, da. Forslaget ditt er så dumt at det jaggu ikke er umulig JJ tenker på samme måte. Gudene vet hvordan vi skulle holdt på en så hårfin ledelse siste minuttet ellers.
Er det ikke trøttende å bli intellektuelt eid alltid? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
KRS Proff

|
Posted: 30.09.2011 22:53 Post subject: |
|
|
| How's the weather up there, Recon? |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 30.09.2011 22:55 Post subject: |
|
|
| jacsonø wrote: | | 18+49=67-9=58 |
Riktig, og så ligger det et uavgjort-resultat inne i skjemaet i MFKs siste kamp mot Sogndal, hvor hjemmelaget har tenkt å gå ut i et 8-1-1-system med Eirik Bakke sentralt på midten og Tore Andre Flo på topp.
Jeg trodde Sogndal i verste fall hadde rykket ned før den kampen, og anså etter å ha fått opp tabellen etter resultatinnfyllingen at uavgjort for et Sogndal uten noe å spille for ville være lite trolig. Det tror jeg for så vidt fortsatt, men laget har jo fått et veldig resultatmessig oppsving i det siste. Dog hadde det beste vært om Sogndal var avhengig av et resultat i avslutningen.
| kristobal wrote: | Det jeg fylte inn for oss var:
Sogndal (H) 2-0, FFK (H) 3-0, FKH (B) 2-2, Odd (H) 1-0, Sarpsborg (B) 3-0, Start (H) 5-0, VIF (B) 1-2 (vårt eneste tap), LSK (B) 2-1, Aafk (H) 3-1, Godset (B) 1-1, Brann (H) 4-1, Tromsø (B) 1-1, Viking (H) 2-0.
Altså 9-3-1.
Etter et blikk på tabellen er det kanskje urealistisk å tro at et Molde som må vinne siste kamp borte mot et eventuelt nedrykksklart Sogndal ikke gjør det. Så om man regner med at Molde vinner der så må de spille uavgjort i en av de andre kampene som jeg har trodd at de vinner istedet.
Moldes kamper:
LSK (H) 3-1, Aafk (B) 1-1, Brann (H) 4-0, FFK (B) 1-2, Viking (H) 2-2, Tromsø (B) 0-2, Odd (H) 3-0, Stabæk (B) 1-2, Godset (H) 3-2, Sarpsborg (H) 3-0, Sogndal (B) 1-1. Totalt 5-3-3.
|
Vi har scoret "alt for" mange mål, men resultatene er riktig så langt. Molde har tre poeng for mye, idet de vant mot FFK (og ellers byttet uavgjort og seier i de to kampene mot Aafk og Brann).
Odd har imidlertid hatt så ekstremt positiv utvikling i det siste at de utgjør en langt større trussel på Molde stadion enn jeg regnet med da jeg satte opp dette før jeg dro til Haugesund og Kypros. |
|
| Back to top |
|
 |
akson Veteran
|
Posted: 30.09.2011 23:04 Post subject: |
|
|
| Nå møter Sogndal - Fredrikstad og tar de den +en til har de kansje noe å spille for. Da skal Molde få slite i siste runden. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 30.09.2011 23:04 Post subject: |
|
|
| KRS wrote: | | How's the weather up there, Recon? | Windy as fuck!  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
spraggon Proff
|
Posted: 30.09.2011 23:10 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | spraggon wrote: | | Recon wrote: | | Hva skal Bakenga med ETT minutt? |
Lei av det forbanna sytet ditt om rbk... | Så synd, da. Forslaget ditt er så dumt at det jaggu ikke er umulig JJ tenker på samme måte. Gudene vet hvordan vi skulle holdt på en så hårfin ledelse siste minuttet ellers.
Er det ikke trøttende å bli intellektuelt eid alltid? |
Gud bedre mann. Vi har en intellektuell høyborg blandt oss. Recon har talt, vi andre må lytte. Jeg kom ikke med noen forslag gjorde jeg? ... påpekte bare det åpenbare. Jeg er i grunnen bare lei av negativiteten din, ingenting annet. På tross av at jeg er enig i noe av den surmaga kritikken du står for, er mye av den både ignorant og arrogant, og gjennomsyret av egen agenda. Hva den enn måte være... |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 30.09.2011 23:12 Post subject: |
|
|
| spraggon wrote: | | gjennomsyret av egen agenda. Hva den enn måte være... | Du lærer ikke heller, vettu.  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 30.09.2011 23:18 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | spraggon wrote: | | gjennomsyret av egen agenda. Hva den enn måte være... | Du lærer ikke heller, vettu.  | Såså, slå padawanen din i FIFA 12 nå og la oss andre løse verdensproblemene.  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 30.09.2011 23:19 Post subject: |
|
|
spill uten skyting er kjedelig. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 30.09.2011 23:23 Post subject: |
|
|
OK da, CoD eller BF eller noe i den duren da _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 30.09.2011 23:23 Post subject: |
|
|
Veldig svak 1.omgang, var deprimert i pausen, men etter en jævli kul 2.omgang er humøret på topp. Samme hvordan man snur og vender på det er 5-2 borte et bra resultat. Synes spillerne i 2.omg viser litt god gammeldags Hamrén-attityd.
Var åpenbart en slags aksjon fra Kjernen, hvorfor? Ble OK stemning etterhvert likevel  |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 30.09.2011 23:25 Post subject: |
|
|
Over fire mål i tre av de seks siste nå. Null før det siden 2005.  |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 30.09.2011 23:51 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | Var åpenbart en slags aksjon fra Kjernen, hvorfor? Ble OK stemning etterhvert likevel  | Det var UN som bokotta kampen, ikke Kjernen. Årsaken var at dette var en kamp som ikke skulle gått på en fredag, grunnet status og mulighet for fulle tribuner. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 01.10.2011 01:47 Post subject: |
|
|
Et av de kuleste bildene jeg har sett på lenge. To Lillestrømspillere som fortviler og Rosenborgspillere som jubler. Dette bilde er klasse, det er kunst.
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 01.10.2011 02:47 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|