| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 23.09.2011 08:14 Post subject: |
|
|
Jeg kan ikke gjøre annet enn å gi Lustig 99% skyld i det målet. Han stopper bare opp, gidder ikke følge mann mer. Helt hårreisende å se på. Faen ta det blir bare for dumt! Skaff meg en høyreback med noe få defensive fiber, vær så snill.
Jeg er enig i at Örlund burde gått ut i feltet, men jeg klarer ikke skylde på andre enn Lustig for det målet der. Han gidder helt plutselig bare ikke følge mannen sin lenger, står bare å ser på. Fullstendig hjernedødt. |
|
| Back to top |
|
 |
Oddsking Proff
|
Posted: 23.09.2011 08:59 Post subject: |
|
|
| Heldigvis blir vi kvitt den partysvensken etter denne sesongen, han har vært sykt dårlig i år! I går ødela han nesten alt! |
|
| Back to top |
|
 |
kablap Senior
|
Posted: 23.09.2011 10:13 Post subject: |
|
|
For en forferdelig, forferdelig fyr denne Harald Aabrekk er. Nå mener han at holding i feltet skal være tillatt, underforstått at dommeren er partisk / at det bare blåses straffe fordel RBK. Han kan lære av Janne, som kjeftet på spilleren som holdt (Moldskred), ikke på dommeren!
Har aldri likt fyren siden første gang jeg ble oppmerksom på han (10-15 år siden), med sidelinje-filminga fra TIL-perioden hans som et desidert lavmål. Denne filminga alene burde gjøre han uskikket til å jobbe innen fotballen. http://www.youtube.com/wa...OYbIgWl0jQ
Nå står han for en ødeleggende, uthalende, tempodrepende, ultrakynisk spillestil, som jeg ikke kan huske å ha sett siden Hamkam var oppe for 4-5 år siden. Til og med TIL, LSK og Aafk er klart mindre kjip enn Sogndal anno 2011. _________________ Kebab og klyster |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 23.09.2011 10:20 Post subject: |
|
|
| Ser ikke poenget med å finne én syndebukk når både Örlund og Lustig sviktet 100% med arbeidsoppgavene sine. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 23.09.2011 10:40 Post subject: |
|
|
Sogndal-kaptein Eirik Bakke fikk sitt tredje gule kort for sesongen, og må stå over kampen mot Brann på søndag... et kort han fikk ETTER KAMPEN
http://www.sognavis.no/lo...746738.ece |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 23.09.2011 11:00 Post subject: |
|
|
Ville sikkert ikke skade gode venner i Brann  |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 23.09.2011 11:04 Post subject: |
|
|
| Synd, hadde håpet at SIL stilte sterkest mulig mot en av medaljeutfordrerne våre. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 23.09.2011 11:09 Post subject: |
|
|
Det hadde jeg også håpet, men Eirik Bakke er vel ikke akkurat i "åndseliten"...  |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 23.09.2011 11:57 Post subject: |
|
|
Dommersjef Rune Pedersen svarer Aabrekk:
| Quote: | | - Skal vi slutte å dømme for hands også? |
Dommersjefen håper Sogndal-treneren ikke er seriøs.
Hehe helt utrolig uttalelse fra Aabrekk det der. Regner med han er litt småflau over kommentaren sin idag. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 23.09.2011 12:01 Post subject: |
|
|
| Han mente det jo åpenbart ikke seriøst. Han var oppgitt for at holding i feltet bare dømmes på enkelte ganger. Noe som er forståelig. At det alltid er til fordel for rbk er ihvertfall uansett beviselig feil. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 23.09.2011 12:02 Post subject: |
|
|
Neida, selvsagt mente han det ikke seriøst når han fikk tenkt seg om. Men det er jo en fantastisk uttalelse han kommer med, og han får spm om han er seriøs, og han svarer ja  |
|
| Back to top |
|
 |
Kokeplate Rutinert

|
Posted: 23.09.2011 12:55 Post subject: |
|
|
Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor dere gidder å bry dere om sånne ting lengre. Blir det blåst fordel RBK i en situasjon som ikke er soleklar før reprisen vet man hva neste overskrift blir. Og hvis det ikke finnes noen slike situasjoner, så er det frem med lyktene og finne ut noe en RBKer gjorde galt i en situasjon som hadde null å si for restultet. Og hvis ikke de lykkes der heller, så er det bare å slenge ut noen overskrifter om antall utleninger eller tilbudersvikt hos bortskjemte trøndere. Eller at noen i kjernen har bannet under kampen.
Jeg gidder ikke lengre lese noe av disse artiklene, og det er en god følelse å bare drite i det. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 23.09.2011 17:49 Post subject: |
|
|
| Klevolainen wrote: | | Han mente det jo åpenbart ikke seriøst. Han var oppgitt for at holding i feltet bare dømmes på enkelte ganger. Noe som er forståelig. At det alltid er til fordel for rbk er ihvertfall uansett beviselig feil. |
Hadde dommeren vært konsekvent igår hadde vi fått enda noen flere straffespark. Sogndal kanskje noen flere frispark kan ikke få straffespark når en knapt er inne i motstanderens 16 meter. |
|
| Back to top |
|
 |
|