English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBK.no
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 79, 80, 81  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Gonzo
Junior

PostPosted: 26.08.2011 13:11    Post subject: Reply with quote

Ligger passe langt ned i kommentarfeltet her: http://fotball.adressa.no...208126.ece
Gonzo
Junior

PostPosted: 26.08.2011 13:14    Post subject: Reply with quote

Ligger passe langt ned i kommentarfeltet her: http://fotball.adressa.no...208126.ece
ode
Veteran

PostPosted: 26.08.2011 13:14    Post subject: Reply with quote

På facebook nå:

"Igår skuffet og forbannet. Idag! Fortsatt litt skuffet, men blid. Anførselstegn er viktig. Jeg er evig takknemlig for de ekte supporternes støtte og kritikk av RBK, DVs de supporterne som bryr seg såpass at de oppsøker Lerkendal Stadion. De lever selvsagt opp til godfoten. Men de som kaller seg "supportere", som aldri møter opp til kamp, men er bare negativ, de hjelper ikke oss. Beklager gårsdagens melding i affekt."

OK, litt bedre
Recon
Legende

PostPosted: 26.08.2011 13:22    Post subject: Reply with quote

Så rart med det der. De fleste syndere angrer. Når de blir tatt. Du har jo alltid statoil, Loktu.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
joakleis
Veteran

PostPosted: 26.08.2011 13:23    Post subject: Reply with quote

Det er ingen tvil om at Adressa nok kunne valgt et heldigere tidspunkt å kjøre denne saken på, men Loktu, som styremedlem i RBK burde være i stand til å legge såpass til bånd på seg at han ikke skriver på kommentarfeltet på adressa.no i affekt, og indirekte legger skylda på Adressa for at RBK tapte sesongens (hittil) suverent viktigste kamp.

At han beklager er vel og bra, men det burde ikke skjedd i utgangspunktet fra styrets nestleder.
Brady
Veteran

PostPosted: 26.08.2011 13:24    Post subject: Reply with quote

Han gir altså en lang faen i supportere fra andre steder i landet enn nærområdet til Trondheim.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 26.08.2011 13:25    Post subject: Reply with quote

Styrets nestleder burde vel strengt tatt vært blant de fremste til å sørge for at Adressa ikke hadde noen story. Men det ville jo vært å rugge båten...

You have been weighed, measured - and found severely wanting.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 26.08.2011 13:27    Post subject: Reply with quote

Bare tullete å snakke om "i affekt". Hadde han blitt konfrontert på dierktesendt tv og sagt noe dumt så skjønner jeg den.

Men når man sitter på nettet og leser en artikkel og logger seg inn på kommentarfeltet og svarer syns jeg ikke lenger man kan skylde på "sinnsyk i gjerningsøyeblikket". Det er i så fall et veldig langt gjerningsøyeblikk.
Faktum er vel at han var stofornøyd med seg selv og sitt innlegg helt til infoarbeiderne Heldal/Stenseth informerte om hvor dumt det var.

Den halvveise unnskyldningen som for øvrig inneholder nok et stikk mot supportere som ikke er på kamp kunne nok trengt en korrekturlesning før den ble presentert.

Utrolig tåpelig av Rosenborg å skulle sparke mot supporterne som ikke kommer på kamp samtidig som man flagger seg selv som "hele norges fotballag". Alle kan ikke ta seg fri et par dager i uka og fly fra andre siden av landet for å dra på kamp.....
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 26.08.2011 13:33    Post subject: Reply with quote

Har hørt fra flere at Loktu er en oppblåst, arrogant drittsekk så at han kommer med slike uttalelser overrasker meg ikke i det hele tatt.
ode
Veteran

PostPosted: 26.08.2011 13:47    Post subject: Reply with quote

Da har du nok hørt feil
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 26.08.2011 13:59    Post subject: Reply with quote

Whatever makes you sleep at night. Det holder at jeg sier Statoil uten at jeg ønsker eller behøver og gå nærmere inn på det. Det er stor forskjell på å være faglig dyktig og en ålreit person.
ode
Veteran

PostPosted: 26.08.2011 14:01    Post subject: Reply with quote

Forklar deg kis
Barney
Veteran

PostPosted: 26.08.2011 14:06    Post subject: Reply with quote

Rent generelt er det helt sikkert greit om vi holder personkarakteristikker på et minimum - både av hensyn til de som blir omtalt og for å holde debatten her inne på et relativt seriøst nivå Wink
Back to top
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 26.08.2011 14:06    Post subject: Reply with quote

Ser alt av RBK kamper på tv, ser 4-6 bortekamper i serien fra tribunen og er på minst 1 bortekamp når RBK spille i Europa...og står alltid med kjernen. Bor i Oslo.

Den type suporter er altså ikke god nok for styremedlemet, som ikke har fått med seg at RBK har suportere over hele landet.

Visjonene til styret er feil, de skjønner ikke hvilken status RBK har landet rundt og de går til angrep på en veldig stor del av suporterne ved å kritisere dem.. Personer som legger igjen flere tusen i året på å følge RBK på kamper i Europa, borte i tippeligaen, i reise og hotell, men det er ikke godt nok... Fordi vi ikke er ofte nok på Lerkendal..
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 26.08.2011 14:10    Post subject: Reply with quote

Skal man virkelig dra den der langt (som jeg faktisk føler for å gjøre bare for å vise hvor tydelig Loktu fortsatt driter seg ut) så holder det ikke en gang å bo i Trøndelag/Trondheim.

Neida, du må faktisk være Kjernen-medlem også. Og i tillegg en del av den harde kjernen blant Kjernen (heh) som alltid er med - overalt. uansett.

Da er det jaggu ikke store prosentandelen igjen som er "Godkjent."
attach
Forumsjef

PostPosted: 26.08.2011 14:12    Post subject: Reply with quote

De som bare sitter foran tv-en og holder med Rosenborg, bør en også være varsom med å kritisere fra styrehold. De kan være eller bli en inntektskilde og ressurs på mange plan.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 26.08.2011 14:13    Post subject: Reply with quote

Jeg vil også tro at det er en stor andel som ikke går på kamp, men som handler RBK-merchandise. Tror Loktu at de får mer eller mindre lyst til å kjøpe RBK-drakt etter et slikt utspill?
Back to top
ode
Veteran

PostPosted: 26.08.2011 14:19    Post subject: Reply with quote

Jævla mange hårsåre og grinete folk her inne nå som tolker alt i verste mening. Han tenkte nok helt sikkert på folk i Adressas nedslagsfelt som ikke gidder å støtte laget på kamp. Har nettopp utfordret Loktu på din frustrasjon på å bli oversett som supporter. Get over it!
Begynn heller å tenk konstruktivt og se hva vi som supportere kan bidra med for å få klubben på rett kjøl igjen. Slutt med sutringa. Nok nå.

(svaret var til Konrad4ever)
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 26.08.2011 14:27    Post subject: Reply with quote

Relativt hårsår og beskyttende ovenfor din bekjent nå du også da ode. Klart at folk må få lov til å reagere på hvordan Rosenborg uttaler seg i en tid som dette. En skulle jo tro de ville lagt seg langflate og kommet med klare planer for hvordan man skulle komme seg ut av katastrofen, ikke brukt tiden sin på(sikter ikke kun til Loktu) media og å angripe adressa og supportere...
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 26.08.2011 14:27    Post subject: Reply with quote

Uansett hvordan du vrir på det har han driti seg loddrett ut Ode.
Å faktisk la vær å gå når man ikke identifiserer seg med noe ute på banen (eller av for den skyld) er et av få virkemidler den jevne mann har for å vise sin mening om hvordan klubben skjøttes. Det betyr ikke at man ikke ønsker klubben vel i matchene, men at man ikke ser grunn til å betale (og belønne inkompetanse) for å stå og bli provosert.

Gangsynet hans er borte, og som en annen mann sa: han er ferdig.

Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 26.08.2011 14:33    Post subject: Reply with quote

Derimot, om man vil balansere ham, kan man heller ta med at han forsvarte kjernen mot Buchmann og hans klovner etter Adressas kampanje mot dem på forrige medlemsmøte, slik jeg forstår det.
Så han er ikke supporterfiendtlig (bare lite smart i blodtåka).

Jeg driter uansett i hva han mener om supportere og publikum, det jeg reagerer på er at han overhodet ikke tar inn over seg (med den kommentaren) at han selv står ansvarlig for at Adressa har noe å skrive om!
Og det er ikke verdig hverken en framtidig leder, nestleder, eller vara i RBKs styre.

Back to top
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 26.08.2011 14:40    Post subject: Reply with quote

Re Ode:

Jeg mener sittende styret bør gå, da de sitter med det øverste ansvaret. Jeg er ikke hårsår, men veldig skuffet over styret og Skutle på måten arvesølvet er blitt forvaltet etter Eggen sin periode. TS har sittet for lenge uten å ta riktige grep.

Loktu avslører holdninger til sine viktigste støttespillere, som ikke er forenlig med å sitte i styret i RBK. Enkelt og greit.

Jeg er ikke hårsår, synes bare ikke RBK skal ha slike holdninger til publikum! Ferdig snakka.
Back to top
ode
Veteran

PostPosted: 26.08.2011 14:40    Post subject: Reply with quote

Jeg er slett ikke hårsår, men ja, litt beskyttende når kritikken går over alle støvleskaft for en ganske så uskyldig ting. Ja, han dreit seg ut med den kommentaren, han har forsøkt å be om unnskyldning, men den ble også litt klønete dessverre.
Jeg har foreslått at han forsøker en gang til og legger seg paddeflat gjennom å bruke Heldals blogg. Så får vi se.

Recon, du har jo avsatt Loktu for lenge siden, og han har jo akseptert din oppsigelse, så du trenger ikke mase mer med den. Jeg kjenner ditt standpunkt.
longines
Veteran

PostPosted: 26.08.2011 14:41    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
det jeg reagerer på er at han overhodet ikke tar inn over seg (med den kommentaren) at han selv står ansvarlig for at Adressa har noe å skrive om!
Og det er ikke verdig hverken en framtidig leder, nestleder, eller vara i RBKs styre.

Dette er hva jeg også reagerte på, selvinnsikten virker helt fraværende.

Jordi Cruyff 18.08.2011
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 26.08.2011 14:42    Post subject: Reply with quote

ode wrote:
Jeg har foreslått at han forsøker en gang til og legger seg paddeflat gjennom å bruke Heldals blogg. Så får vi se.
Men jeg lurer på hvilken del du mener han bør legge seg flat for?
Flåsete kommentar om publikum - eller null gangsyn ift eget ansvar for Adressas artikler?

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 79, 80, 81  Next
Page 52 of 81

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb