|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 22.07.2011 12:53 Post subject: |
|
|
| Håper han snart skriver under for Hødd, slik at vi får stengt denne triste tråden også. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.07.2011 22:54 Post subject: |
|
|
- Han er i rett alder (27), og kan spille både midtspiss og på kanten. Han har vært god i mange år, og det er egentlig rart at ingen har hentet ham fra Byåsen før. Men nå har han også tilbud fra andre enn oss. Jeg vet at han tirsdag kveld skulle prøvespille for Sandefjord i en treningskamp mot Leeds. Det kan vel hende at Sandefjord kan tilby ham mer enn det vi kan, men uansett er han en spiller vi kan tenke oss, opplyser Lars Arne Nilsen.
Les mer: Så kom Hødd-skaden
SF-trener Arne Sandstø lot Torgeir Dahle få solid spilletid på topp.
Selv om Dahle aldri kom til de store sjansene, var Sandstø fornøyd med det spilleren fikk med seg.
- Torgeir spiller fotball med hjertet. Dessverre fikk vi ikke brukt ham så mye som jeg hadde ønsket, men han fikk vist seg fram på en skikkelig måte, sier Sandstø.
Les mer: SF klarte uavgjort mot Leeds |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 23.08.2011 21:56 Post subject: |
|
|
Dette er en trist dag, nok en spiller som glipper for Rosenborg.
"Bodø/Glimts trener Cato Hansen styrker troppen og henter Byåsens midtspiss, Torgeir Dahle (27)."
"Dahle skal spille for Glimt ut 2011-sesongen. De helgule har opsjon på å forlenge med trønderen etter sesongen."
http://www.an.no/glimt/ar...707935.ece |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 23.08.2011 22:09 Post subject: |
|
|
| Blir spennende å se om han lykkes i Adeccoligaen. Jeg tror definitivt han har det som skal til. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |