View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
frehan Proff

|
Posted: 19.08.2011 22:37 Post subject: |
|
|
Om han spillte under JJ eller ikke var ikke poenget mitt. Sylta skrev at vi var linka til 6 spillere. Derfor jeg nevnte Olle Olle. Han sa det bare selv ja. Frister han ikke å spille på Nadderud neste år da hehe. |
|
Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 19.08.2011 22:54 Post subject: |
|
|
Når en spiller blir forespurt om å spille på et lag som har ambisjoner om å bli blant de 30 beste i europa, regner de nok med at det stilles høyere krav enn i sogndal, stabekk, gais eller malmø. Dermed bør nok tilbudet være bedre for at de skal velge rbk.
Har fått inntrykk av at Hoftun mener noe annet.
Det må jo være en grunn til at Stabekkspillerne velger bort rbk. Hedenstad sa det vel egentlig veldig tydelig når han forklarte hvorfor han valgte å bli i stabekk. |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 20.08.2011 01:22 Post subject: |
|
|
Kanskje RBK burde sjekke ut Artjoms Rudnevs, den Latviske spissen til Lech Poznan. skal si jeg ble litt skeptisk når jeg så han var fra Latvia men han har scoret 8 mål på Lech Poznan's 4 første kamper i Polen. Vet ikke hvilken spisstype han er men 8 mål på 4 kamper er bra og han må jo være god når han spiller i Polen's beste lag som har hatt en spiss som Lewandowski for noen sesonger siden
Han er født i 88 og ifølge Wikipedia har han 19 mål på 31 kamper for Lech Poznan |
|
Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 20.08.2011 07:37 Post subject: |
|
|
Ollé Ollé ryktet var ren oppspinn med Odd Rune i spissen. Førstnevnte beklaget det hele ved en senere anledning hvor han la frem at intervjuet ikke ble publisert som det egentlig var. |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 21.08.2011 15:00 Post subject: |
|
|
- Vil dere foreta dere noe på overgangsmarkedet før vinduet stenger?
- Vi har fullt fokus på Haugesund og på returkampen mot Larnaca, samtidig som vi fortsatt er i august. Det betyr at det kan forsvinne noen, selv om risikoen er liten. Da kan det hende at vi fyller på med noen.
... dette svarer Jønsson til dagbladet. Det kan altså se ut til at det ikke kommer nye så lenge vi ikke selger noen... |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 21.08.2011 17:19 Post subject: |
|
|
Problem: Stallen er alt for tynn.
Løsning: Like mange inn som ut.
Absurd.
Håper det kommer inn flere, uten at noen flere drar. Dersom noen skal få gå så må det være Moldskred, Winsnes eller Dorsin og da må det i tillegg komme inn en erstatter til. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 21.08.2011 18:40 Post subject: |
|
|
Hva med Diomande i Hødd, 12 mål sålangt i år, og ser ut til å spille på venstrekanten i dag. Noen som har sett endel av han i år? |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 21.08.2011 20:27 Post subject: |
|
|
Tettey sliter benk i rennes.. får mellom 4 - 30 minutter i hver serie kamp..
Tror Rosenborg kan prøve en telefon i værtfall.. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 21.08.2011 20:31 Post subject: |
|
|
Jaja, så tar vi en tlf til Messi mens vi er i gang. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 21.08.2011 20:33 Post subject: |
|
|
Problem: vi har for lite kvalitet i stallen.
Hoftuns løsning; man selger skjelbred, konan ya, tettey, sapara, iversen, demidov og staadsgard og henter inn dårligere og færre spillere.
Og ikke minst, vi har særdeles god tid. |
|
Back to top |
|
 |
Laff1 Senior
|
Posted: 21.08.2011 20:41 Post subject: |
|
|
Huber wrote: | Hva med Diomande i Hødd, 12 mål sålangt i år, og ser ut til å spille på venstrekanten i dag. Noen som har sett endel av han i år? |
hmm hoftun kunne jo byttet mot en vi har fra ulsteinvik.. |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 21.08.2011 20:44 Post subject: |
|
|
Kent wrote: | Problem: vi har for lite kvalitet i stallen.
Hoftuns løsning; man selger skjelbred, konan ya, tettey, sapara, iversen, demidov og staadsgard og henter inn dårligere og færre spillere.
Og ikke minst, vi har særdeles god tid. |
Dette er nok Skutle enda mer ansvarlig for. Pengene vi tjente på disse spillerene går jo til å lønne en hel administrasjon. _________________ "I think they're a team that's looking for their form, for their game, for their everything."
Jordi Cruyff 18.08.2011 |
|
Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 21.08.2011 21:01 Post subject: |
|
|
Tja...er vel ikke skutles feil at man overhodet ikke har oversikt over det internasjonale spillermarkedet når det gjelder det å finne nye spillere. Ref mitt innlegg for noen dager sidern klarer lsk ã hente en ujah og nosa med svakere ressurser enn det hoftun har til rådighet. I kveld er ojo og gustavinho med på å heve et ellers grått og ordinært brann-lag til en medaljekandidat.
Det hjelper heller ikke at hoftin ikke evner å ha kunnskap på hvilke spillere som er gode. Man betaler overpris på spillere som trond olsen og morten moldskred mens man ikke er villig til å betale det som er nødvendig for en bolanos.
Fordi man har feilet pã dette området i flere år har problemet forsterket seg år for år ved at vi rett og slett og slett holder på å ende opp med et svakt fotballlag. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 21.08.2011 23:21 Post subject: |
|
|
Vedrørende Skutles feil:
Ansatte i administrasjonen kan ikke selges for å skaffe penger til å kjøpe nye spillere.
Spillere kan derimot selges.
Inntektene fra spillersalg ville ha gått uavkortet til nye spillerkjøp i en sunt drevet organisasjon.
I Skutles oppbygde organisasjon må spillersalg finansiere det som er blitt en av Trondheims største vernede bedrifter.
Den eneste stillingen som ikke er vernet er hovedtreneren. Han er forresten for høflig til å snakke på en måte som gjør inntrykk på de som vanstyrer klubben vår. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 21.08.2011 23:32 Post subject: |
|
|
Skutle har faktisk ødelagt denne klubben. Hvorfor i helvete får ikke en leder som har ødelagt økonomien til bedriften sin sparken? Er styret SÅ FORBANNA VEIKT? |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 21.08.2011 23:33 Post subject: |
|
|
Rolig nå Knerten. Du som titulerer deg selv som forumsjef trenger ikke å dra ned nivået her inne. Det er lavt nok fra før. |
|
Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 21.08.2011 23:33 Post subject: |
|
|
Virker som om styret ikke har de ambisjonene som må til, rett og slett. Denne klubben drives på en helt forferdelig måte, og det er selvsagt trist for oss supportere å se på. Skammelig. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 21.08.2011 23:34 Post subject: |
|
|
jrgn wrote: | Rolig nå Knerten. Du som titulerer deg selv som forumsjef trenger ikke å dra ned nivået her inne. Det er lavt nok fra før. |
Jeg må få lov til å mene at Nils Skutle har ødelagt klubben vår. Det er en tragedie uten like, rett og slett. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 21.08.2011 23:37 Post subject: |
|
|
Javel. Det ser bare dumt ut, men kjør på. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 21.08.2011 23:40 Post subject: |
|
|
Det er mulig det gjør det, men jeg er for tiden så forbannet og oppgitt over styringen av denne klubben at det kommer mye hissig ut av tastaturet mitt. |
|
Back to top |
|
 |
C.Sativa Junior
|
|
Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 21.08.2011 23:42 Post subject: |
|
|
Blir det ikke mye arbeid på Schwabe å ha alle disse skadede spillerne? |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 21.08.2011 23:43 Post subject: |
|
|
Aah, yeees, the best apples are always at the bottom... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 22.08.2011 09:44 Post subject: |
|
|
Google-oversatt:
Rosenborg kom Alex Lopez
Representanter for det norske laget ankom landet med rattet i Olympia agent for å signere ham umiddelbart
21.08.11 - Actualizado: 21.08.11 10:33pm
San Pedro Sula, San Pedro Sula, Honduras Honduras
Angivelig, er de dagene av Olimpia midtbanespiller Alex Lopez i NL nummerert.
Representanter for Norge er Rosenborg ankom lørdag landet sammen med spillerens agent, Luis Felipe Pozzo, å observere spilleren og signere ham var overbevist uten å utføre noen tester.
Olympian midtbanespiller er det første valget av det europeiske teamet, som er en av de mest representative av de gamle kontinent og selv i de siste 20 år har deltatt i 13 europeiske Champions League.
"Jeg vet ikke noe om at muligheten til Norge, alt som håndteres av agenten min, er det eneste jeg vet at det er i landet og Olympia styrer all informasjon. I øyeblikket er jeg fokusert på mesterskapet med laget mitt, "sa fotballspiller på 19 år.
"Hvis gis mulighet til å komme og gripe den. Men sannheten jeg vet ingenting, inntil du akkurat nå de forteller meg ", sa VM i Honduras i U-17 Nigeria 2010.
Alex Lopez er en av de siste sensasjonen av honduranske fotball og ble uteksaminert i Argentina Danilo Tosello elleve. |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 22.08.2011 09:51 Post subject: |
|
|
Quote: | Uten å gjennomføre tester |
Dette må være sprøyt?? |
|