| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
kristobal Legende
|
Posted: 12.08.2011 10:28 Post subject: |
|
|
| KenMan wrote: | | Jepp! Så får vi se hva Rekdal velger å sutre om etter kampen. |
Faktisk ikke sikkert han kommer til å sutre om noe som helst, selv om de taper. Så fremt utspillene i forkant er taktiske, og de skulle vise seg å ikke ha noen nytte, har jeg tidligere opplevd både Rekdal og andre jeg trodde skulle syte enormt etter kampen bare stå der og si at tapet var fullt fortjent, enda det av og til ikke har vært det.
Antakelig som en kontrast til det stemplet man bruker en masse krefter på å legge på RBK på forhånd, som både dårlige vinnere og tapere. |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 12.08.2011 10:34 Post subject: |
|
|
Ja, jeg husker også at han har sagt det, men etter alle skriverier de siste dagene regner jeg vel med et par pisk fra den kanten i morgen også.  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 12.08.2011 11:25 Post subject: |
|
|
| KenMan wrote: |
Da er det greit. Jeg, og sikkert mange andre, hørte ikke utropstegnet mellom ei og hore. Beklager...  |
Rull med øynene så mye du vil, du, men det er faktisk en vesensforskjell mellom din fremstilling ("Mora til Hoset er ei hore") og det som faktisk ble ropt. I din versjon er hovedbudskapet rettet mot Hosets mor, mens det ikke er virkeligheten. |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 12.08.2011 11:38 Post subject: |
|
|
OK, jeg forstår din versjon, men jeg gidder ikke diskutere det mer.
Du mener det er greit, mens jeg mener det ikke er greit. La oss være enige i å være uenige.  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 12.08.2011 11:45 Post subject: |
|
|
Om Hoseth er en horesønn så er vel mora ei hore. Det er ingen stor forskjell.
Håpløs ordbruk uansett, men noen synes vel det er tøft. Enda tøffere føler de seg vel den dagen sine egne håpefulle får de samme tilropene skulle jeg tro. |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 12.08.2011 11:47 Post subject: |
|
|
 _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
|
| Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 12.08.2011 11:53 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | Om Hoseth er en horesønn så er vel mora ei hore. Det er ingen stor forskjell.
Håpløs ordbruk uansett, men noen synes vel det er tøft. Enda tøffere føler de seg vel den dagen sine egne håpefulle får de samme tilropene skulle jeg tro. |
Legger du vrangviljen til, kan du vel tolke alt som du vil. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 12.08.2011 11:55 Post subject: |
|
|
Har egentlig meldt meg ut av denne diskusjonen, men..;
Kjernen gjør en fantastisk jobb.
Denne gangen greide de å overtenne Hoseth slik at han pådro seg 3-4 gule kort med en dommer tilstede.
Dette greier man selvfølgelig uten å blande inn mora osv.
Diskusjon på forumet er ok, men i media burde sakens eneste kommentar fra offisiellt RBK-hold ha vært:
VI ER MEGET FORNØYDE MED KJERNEN OG HAR DISKUTTERT NOEN JUSTERINGER MHT. SPRÅKBRUKEN I DEN ORGANISERTE DELEN AV KAMPROP.
HVA SLENGERE ROPER I DENNE LEIREN ELLER ELLERS PÃ… TRIBUNENE KAN MAN IKKE GARDERE SEG MOT.
SAKEN ER IKKE LENGER NOE TEMA FOR OSS. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 12.08.2011 11:55 Post subject: |
|
|
| KenMan wrote: | OK, jeg forstår din versjon, men jeg gidder ikke diskutere det mer.
Du mener det er greit, mens jeg mener det ikke er greit. |
Hvor har jeg sagt at jeg mener det er greit? Jeg har sagt at jeg ikke er begeistret, men at jeg anser det som en fillesak. |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 12.08.2011 12:01 Post subject: |
|
|
| martibs wrote: | | Legger du vrangviljen til, kan du vel tolke alt som du vil. |
Er det det eneste argumentet du kan komme med?
Eru:
Greit, jeg blandet deg med en annen kommentar - mente du hadde skrevet det var greit. Beklager. _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 12.08.2011 12:09 Post subject: |
|
|
| martibs wrote: | | Legger du vrangviljen til, kan du vel tolke alt som du vil. |
Hvilken vrangvilje har jeg lagt til for å mene at
Hoseth er en horesønn
Mora til Hoseth er ei hore
betyr noenlunde det samme? |
|
| Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 12.08.2011 12:15 Post subject: |
|
|
Ja, men intensjonen er ikke å fremstille noen som det ene eller det andre, men å fornærme vedkommende.
Det er ikke særlig pent å si uansett, men det behøver ikke alltid å være så pent. |
|
| Back to top |
|
 |
Guinness Rutinert

|
Posted: 12.08.2011 12:19 Post subject: |
|
|
Hjelpe meg... kan vi legge denne saken død snart?
Dette er blitt sunget i mange år, og så vidt meg bekjent sitter det ikke mange fotballmødre rundt omkring som har tatt dekning i fjøset fordi landsbygda tror hun er en hore etter at en skarve gjeng fotballsupportere har forsøkt terge på sønnen et gult kort.
I mange år sang man "ut med dommer'n, inn med kua". At ikke Norges Bondelag reagerte er faen meg et under. _________________ TT05.no | Mer tifo! Kontonummer: 0539 49 70486
Last edited by Guinness on 12.08.2011 12:31; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 12.08.2011 12:25 Post subject: |
|
|
| Selvfølgelig peiser Adressa på med denne idiotiske saken i flere dager på rad, nå har de jo endelig muligheten til å skrive om noe annet enn Revyfestivalen på Høylandet, Trøndersk Latter og alt det andre mølet de klarer å lire ut av seg. Søppelavis fra side 1. |
|
| Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 12.08.2011 13:10 Post subject: |
|
|
| Guinness wrote: | | I mange år sang man "ut med dommer'n, inn med kua". At ikke Norges Bondelag reagerte er faen meg et under. |
Haha!  |
|
| Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 12.08.2011 13:24 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Sportsavdelingen deres er den desidert dårligste i landet hvor tullinger som Pedersen og Sæther får lov til å spre sin galle. Pur søppel. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Habilos Senior
|
Posted: 12.08.2011 17:09 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 12.08.2011 17:33 Post subject: |
|
|
Meget bra av Stabæk Ultras.  _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 12.08.2011 18:12 Post subject: |
|
|
Jøss - hadde ikke sett for meg en slik tirade fra Stabæk
Positiv overraskelse, og meget bra skrevet!  |
|
| Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 12.08.2011 18:49 Post subject: |
|
|
Takk Ultras 1912, hadde faktisk så smått begynt å tro vi sto helt alene her jeg. Den der skal aldri glemmes.  _________________ Cantate Conflictus |
|
| Back to top |
|
 |
Komatic Proff

|
Posted: 12.08.2011 18:54 Post subject: |
|
|
Ultras 1912 får ei stjerne i boka mi...  _________________ I am very mistrustful of people who are constantly over-intellectualising things. It kills passion. You have to allow yourself to lose control from time to time
-Eric Cantona |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 12.08.2011 20:13 Post subject: |
|
|
Dette går jo like mye på dem og alle andre supporter organisasjoner rundt omkring i landet. I slike saker står vi sammen om det meste. Men meget bra skrevet. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 12.08.2011 21:00 Post subject: |
|
|
Fantastisk godt skrevet. Godt å endelig se litt støtte fra noen også. _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 12.08.2011 22:54 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | martibs wrote: | | Legger du vrangviljen til, kan du vel tolke alt som du vil. |
Hvilken vrangvilje har jeg lagt til for å mene at
Hoseth er en horesønn
Mora til Hoseth er ei hore
betyr noenlunde det samme? |
Hvis jeg skal legge min vrangvilje til, vil jeg konkludere med at det er faren til Hoseth som er prostituert. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
|