| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 05.08.2011 14:49 Post subject: |
|
|
| hm? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.08.2011 14:50 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: | Åja, så nå kan du det, plutselig?  |
Haha. La merke til den halvkomiske vendingen selv. |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 05.08.2011 14:51 Post subject: |
|
|
Jeg trodde nemlig det var 4.plassen i serien som fikk den. Mulig je tar feil. Men ikke rett å diskutere det her. Vi får bruke den riktige tråden. Vi får fortsette Wanderson diskusjonen her inne.
Hedon: Halvkomisk? Nei, bare komisk...  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff-
Last edited by KenMan on 05.08.2011 14:54; edited 3 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 05.08.2011 14:52 Post subject: |
|
|
| Er vel Bakklandia som quota feil person her? Max svarte vel på eksil sitt spm at det var EL billett til cupvinner. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.08.2011 14:53 Post subject: |
|
|
Håper da ikke det. Var morsomst slik det står nå.
Ikke sitér unødvendig, bruk svar-knappen. Mod. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 05.08.2011 14:54 Post subject: |
|
|
| Haha. Der ser du hva som skjer når du er så nazi på quoting av to innlegg H. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.08.2011 14:55 Post subject: |
|
|
Det er faktisk Knerten som er nazi på det der. Jeg brukte sikkert 20 innlegg før jeg forsto hva han faktisk mente med den ildrøde caps lock-modereringen sin.
Jeg undertegner alltid modereringen min med H eller Hedon. |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 05.08.2011 14:56 Post subject: |
|
|
Ja, det var morsomst slik det var forklart først - rett eller ikke.  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 05.08.2011 14:58 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | | Er vel Bakklandia som quota feil person her? Max svarte vel på eksil sitt spm at det var EL billett til cupvinner. |
Faktisk, ja, det er det som er det riktige! My bad! Pokker'n å, ødla jo hele moroa!
Men ja, det er den nazi-modereringa til knerten som er skyld i det der, sånn i utgangspunktet. Det var først i går jeg skjønte hva han egentlig mente med det. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 05.08.2011 15:10 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | Det er faktisk Knerten som er nazi på det der. Jeg brukte sikkert 20 innlegg før jeg forsto hva han faktisk mente med den ildrøde caps lock-modereringen sin.
Hehe. Ok. Da er du tilgitt. Jøss, vanskelig å forestille seg Knerten som hard mod. Var overbevist om at det måtte være deg. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 05.08.2011 15:11 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: | | Max wrote: | Vi kan jo fortsatt ta oss til Ullevål og vinne cupfinalen.
Vinneren av den norske cupen får jo spille kvalik til europa i 2012. Men er det til CL eller EL ??? Er ikke det CL da?  |
Kun Seriemester får CL i Norge. Cupvinner pluss nr. 2 og 3 (evt. 4 hvis cupvinner tar medalje i serien) og evt. Fair Play-vinneren får EL.
Er dette så vanskelig? |
OK. Med mindre det bryter ut en akutt kollektiv tarmbakteriebasert epidemi i Moldeleiren , utløst av dårlig hygiene, noe som forsåvidt ikke ville vært så unaturlig, har vi i alle fall god los på EL neste år.
Med Wanderson og en forsvarsspiller til begynner det jo virkelig å bli et hårete vindu.
Jeg må si jeg har savnet en høyt teknisk offensiv spiller hos oss. Lenge. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.08.2011 15:14 Post subject: |
|
|
| abjoern wrote: | | Hedon wrote: | Det er faktisk Knerten som er nazi på det der. Jeg brukte sikkert 20 innlegg før jeg forsto hva han faktisk mente med den ildrøde caps lock-modereringen sin.
Hehe. Ok. Da er du tilgitt. Jøss, vanskelig å forestille seg Knerten som hard mod. Var overbevist om at det måtte være deg. |
Jeg er da ikke så lite estetisk at jeg skriver med caps lock. Jeg ber heller folk dra til helvete, med små bokstaver.
Woops, nå siterte jeg to innlegg! |
|
| Back to top |
|
 |
MIXMASTERTOT Senior

|
Posted: 05.08.2011 15:19 Post subject: |
|
|
En på GAIS forumet som refererer til en 3. klubb som er inne i bildet og nå(Uten at jeg kan se hvor han har det fra). Liker IKKE
Lukter FCK eller VIF lang vei....
HÃ¥per det bare bullshit det denne brukeren kommer med
Last edited by MIXMASTERTOT on 05.08.2011 15:26; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 05.08.2011 15:25 Post subject: |
|
|
Denne saken er vel et eksempel på hvor viktig det er å holde kortene tettinntil brystet. Vi vet at VIF og FCK (kanskje i mindre grad etter at Solbakken har dratt) er rimelig skamløse når det gjelder å følge sporene våre i siste liten. Har null problemer med å se for meg at VIF har kastet inn et bud basert på dagens forside alene.
Er det Jönsson som har plapret? |
|
| Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 05.08.2011 15:35 Post subject: |
|
|
| Jeg nekter å tro at vi mister denne spilleren på bakgrunn av oppslaget i dagens adressa. Enten har rosenborg kommet så langt i forhandlinger med spilleren at andre lag er ute av dansen eller så er hele oppslaget og spillerens aktualitet en gedigen røyksky for fienden. Tipper det siste. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 05.08.2011 15:46 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | abjoern wrote: | | Hedon wrote: | Det er faktisk Knerten som er nazi på det der. Jeg brukte sikkert 20 innlegg før jeg forsto hva han faktisk mente med den ildrøde caps lock-modereringen sin.
Jeg er da ikke så lite estetisk at jeg skriver med caps lock. Jeg ber heller folk dra til helvete, med små bokstaver.
Woops, nå siterte jeg to innlegg! |
Er det ikke lov å sitere mer en ett innlegg? _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 05.08.2011 15:47 Post subject: |
|
|
Dette blir vi aldri ferdig med. Delte meninger tydeligvis.  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 05.08.2011 15:48 Post subject: |
|
|
| Man burde ihvertfall unngå det, med mindre man har tenkt å svare direkte på begge to. I så fall kan man dele de opp og svare på de hver for seg, slik at det er tydelig hvem man snakker til og hva man svarer på. Å svare på sitt eget innlegg er vel i 99% av alle tilfeller meningsløst ihvertfall. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.08.2011 15:55 Post subject: |
|
|
Merkelig diskusjon jeg kom over nå siden jeg i løpet av de siste 5 minuttene har fjernet tusen sitater med følgende beskjed:
Ikke sitér unødvendig, bruk svar-knappen. Mod.
Var ikke meg i stad, i hvert fall.  |
|
| Back to top |
|
 |
udepowah Senior

|
Posted: 05.08.2011 15:57 Post subject: |
|
|
| Får virkelig håpe at denne overgangen går i boks! med litt optimisme og forsterkningene vi har fått/kan få, så tror jeg vi kan hevde oss greit i EL. Wanderson er virkelig en spillertype vi trenger! |
|
| Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 05.08.2011 16:34 Post subject: |
|
|
| Savner flere rapporter fra folk som KJENNER denne fotballspilleren, folk som altså har sett ham en del. Alternativt hvordan ryktet hans er i Sverige. At han evt. linkes til storklubber er uinteressant, det kan stamme fra en agent. Er i utgangspunktet positiv, men umulig å vite kvaliteten f eks i forhold til Gunnarsson. Men statistikken er iallfall ok. Så jeg er positiv. Tror jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 05.08.2011 17:15 Post subject: |
|
|
| Ikke ett svar til deg Fosningen da jeg ikke har sett han på annet enn Youtube-klipp, men det ser ut som om dette er den spillertypen jeg ønsket meg for ett par dager siden, en kjappfot som kan bli med og klare å forflytte seg til rommene som åpner seg når spillere som Henriksen og Dockal setter igang kombinasjonsspill langs bakken. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.08.2011 17:16 Post subject: |
|
|
Fremstår for meg som en temmelig komplett angrepsspiller.
|
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
|
| Back to top |
|
 |
davus Rutinert

|
Posted: 05.08.2011 17:28 Post subject: |
|
|
En venn av meg er stor GAIS-fan, og beskriver ham som et angrep alene.
Jeg er forsåvidt positiv til et evt. kjøp, men er usikker på om han da vil bli brukt som ving? _________________ Forza Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
|