| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Keenoir Legende
|
Posted: 03.08.2011 00:14 Post subject: |
|
|
| Hvem vil ikke blitt sur av å spille i Lillestrøm? Nosa vil være helt fantastisk og kan om han ikke er veldig glad i det brukes på venstre. |
|
| Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 03.08.2011 00:23 Post subject: |
|
|
| Zeno wrote: | Om alt går i orden, håper jeg vi satser på en 4-2-2 med diamant på midten, og denne midtbanen/angrepet:
Issah
Henriksen - Dočkal
Nosa
Prica - Borges
Dagens:
Henriksen - Winsnes - Skjelbred
Svensson - Prica - Moldskred
For en eventuelt eventyrlig forbedring!  |
Dockal er ikke indreløper Han blir totalt feilplassert der. I den formasjonen kan han spille på Nosas plass. Med disse spillerne ville jeg heller gått for 4-4-1-1, da alle får spille der de er best i den formasjonen.
Edit: Overså Borges. Da blir det 4-4-2, og Nosa på venstresiden. _________________ biffen
Last edited by biffen on 03.08.2011 00:25; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 03.08.2011 00:25 Post subject: |
|
|
Hvem av de spillerne er "best" på venstrekanten om jeg tør spørre? _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 03.08.2011 00:26 Post subject: |
|
|
| Nosa. |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
|
|
| Zeno wrote: | Om alt går i orden, håper jeg vi satser på en 4-2-2 med diamant på midten, og denne midtbanen/angrepet:
|
Det begynner riktignok å se bra ut nå, men jeg vil fremme ett ønske om at vi fortsatt sender 11 mann på bana  |
|
| Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
|
|
| Halvorsen87 wrote: | | Hvem av de spillerne er "best" på venstrekanten om jeg tør spørre? |
Går ut i fra at du sikter til det superlaget. Da er Nosa best på kanten. _________________ biffen |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 03.08.2011 00:28 Post subject: |
|
|
[quote="biffen"] | Zeno wrote: | Om alt går i orden, håper jeg vi satser på en 4-2-2 med diamant på midten, og denne midtbanen/angrepet:
Dockal er ikke indreløper Han blir totalt feilplassert der. I den formasjonen kan han spille på Nosas plass. Med disse spillerne ville jeg heller gått for 4-4-1-1, da alle får spille der de er best i den formasjonen.
Edit: Overså Borges. Da blir det 4-4-2, og Nosa på venstresiden. |
Hvordan er han mer feilplassert som indreløper enn som OM når han i utgangspunktet er høyrekant?
Å plassere Nosa på venstresiden er forøvrig noe en bør unngå. Han vil spille sentralt. |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 03.08.2011 00:28 Post subject: |
|
|
| Huber wrote: | | Zeno wrote: | Om alt går i orden, håper jeg vi satser på en 4-2-2 med diamant på midten, og denne midtbanen/angrepet:
|
Det begynner riktignok å se bra ut nå, men jeg vil fremme ett ønske om at vi fortsatt sender 11 mann på bana  |
Som jeg påpekte, jeg skrev kun midtbanen og angrepet i det innlegget. Hevet skrift i det respektive innlegget. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 03.08.2011 00:29 Post subject: |
|
|
| biffen wrote: | | Halvorsen87 wrote: | | Hvem av de spillerne er "best" på venstrekanten om jeg tør spørre? |
Går ut i fra at du sikter til det superlaget. Da er Nosa best på kanten. |
Nosa er da alldeles ikke best på venstrekanten. Han gjør seg best sentralt. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 03.08.2011 00:30 Post subject: |
|
|
| Blir vel strengt tatt fortsatt feil. 4-2-2 på midtbane/angrep vil si 8 spillere på midten og i angrep, og 2 i forsvar? |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 03.08.2011 00:30 Post subject: |
|
|
Nosa er jo misfornøyd i LSK grunnet at han blir plassert på venstrekanten, han mener selv han passer best sentralt. |
|
| Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 03.08.2011 00:32 Post subject: |
|
|
| Huber wrote: | Hvordan er han mer feilplassert som indreløper enn som OM når han i utgangspunktet er høyrekant?
Å plassere Nosa på venstresiden er forøvrig noe en bør unngå. Han vil spille sentralt. |
Som OM tar du større del i det offensive spillet, og han sier også selv at han er mye bedre offensivt en defensivt. Som høyrekant ligger du mye bredere i banen enn som indreløper. En slik spiller skal definitivt få lov til å spille der han er best.
SITÉR KUN INNLEGGET DU SVARER PÅ. MOD. _________________ biffen |
|
| Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 03.08.2011 00:34 Post subject: |
|
|
| Zeno wrote: | | Nosa er jo misfornøyd i LSK grunnet at han blir plassert på venstrekanten, han mener selv han passer best sentralt. |
Nettopp derfor jeg mente(tidligere innlegg) at det også kunne bli et problem med så mange klassespillere. De får ikke spilt i sin favorittposisjonen, grunnet vi har mange andre spillere i samme posisjon, f.eks Henriksen vs Nosa som OM i en 4-4-2 formasjon.
SITÉR KUN INNLEGGET DU SVARER PÅ. MOD. _________________ biffen |
|
| Back to top |
|
 |
marbismo Junior
|
|
|
| spællåtmæ wrote: | | hvor skal vi gjøre av Winsnes? |
Send han til nærmeste doktokontor som vil ha han, var en stor spiller men er langt ifra det nå om dagen, ihvertfall ikke mer enn 10 min av gangen..
SITÉR KUN INNLEGGET DU SVARER PÅ. MOD. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
|
|
| biffen wrote: |
Som OM tar du større del i det offensive spillet, og han sier også selv at han er mye bedre offensivt en defensivt. |
Det samme sier Lustig om seg selv med rette. Blir litt lett vel enkel tankegang du fører der.
Dockal gjør seg best på kanten, noe han har sagt selv, og da bør han få spille der. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 03.08.2011 00:35 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: |
Nosa er da alldeles ikke best på venstrekanten. Han gjør seg best sentralt |
Han er den som er best på venstrekanten av de som er på drømmelaget. Han trives og er best sentralt. Nå trenger ikke kantspillere med våre backer å være krittslikkere hele kampen.
SITÉR KUN INNLEGGET DU SVARER PÅ. MOD. |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 03.08.2011 00:37 Post subject: |
|
|
Det er da ikke noe i vegen for å være en offensivt orrientert indreløper. Mener fortsatt at en spiller som i utgangspunktet er høyrekant vil fungere bedre som høyre indreløper (HI) enn OM. Som HI vil han kunne dra seg ut på høyrekanten, og det er ikke noe i vegen med å spille med en skeiv midtbane hvor DM og VI har hovedansvaret hjemover, mens HI får friere tøyler.
Alternativet blir jo uansett å ha Nosa som indreløper, og tror nok Dockal er bedre defensivt enn Nosa. |
|
| Back to top |
|
 |
marbismo Junior
|
|
|
| kristobal wrote: | | Vær så snill. Please. Please. Kan folk unngå å kommentere disse Winsnes-innleggene og skape debatt av dem hele tiden. Takk. |
Helt enig selv om jeg akuratt har gått i fella selv, skal avstå fra nå.. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
|
|
| Keenoir wrote: |
Han er den som er best på venstrekanten av de som er på drømmelaget. Han trives og er best sentralt. Nå trenger ikke kantspillere med våre backer å være krittslikkere hele kampen. |
| biffen wrote: | \Med disse spillerne ville jeg heller gått for 4-4-1-1, da alle får spille der de er best i den formasjonen.
Edit: Overså Borges. Da blir det 4-4-2, og Nosa på venstresiden. |
biffen er ihvertfall av den tydelige oppfatning at Nosa gjør seg best på kanten. Godt å se at du ikke egentlig delte den meningen. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 03.08.2011 03:01 Post subject: |
|
|
Jeg skal sitte oppe til klokken 04:15 så jeg får sett sportsnyhetene jeg gikk glipp av.
FML. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 03.08.2011 03:08 Post subject: |
|
|
Øh, webtv? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 03.08.2011 03:24 Post subject: |
|
|
| Nei, maskinen her tar ikke en drit.. |
|
| Back to top |
|
 |
chemical Junior
|
Posted: 03.08.2011 07:31 Post subject: |
|
|
http://www.tv2.no/sport/f...50563.html
Whaaat 8 mill ?
For vi som var sikre på at vi ikke hadde mere penger igjen etc kan vel sette en stor strek over det  |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 03.08.2011 07:41 Post subject: |
|
|
Uenighet om de personlige betingelsene. Tror vi skaffer oss dyrekjøpt dårlig stemning på lerkendal et års tid før han blir sendt videre for halve prisen. Håper jeg tar feil, for han er god. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 03.08.2011 07:54 Post subject: |
|
|
Skulle til å poste det samme Roamer. Håper vi ikke kjøper en dyr egoist som skaper elendig stemning, og blir et tapsprosjekt.
Vet noen om JJ har prata med han? JJ er vel ekstremt flink til å integrere utenlandske spillere. |
|
| Back to top |
|
 |
|