English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Viktoria Plzen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sylta
Veteran

PostPosted: 27.07.2011 23:38    Post subject: Reply with quote

Zeno wrote:
Synes synd på Trond Olsen som benkes til fordel for Moldskred. Greit nok at Olsen også er middelmådig, men han skaper veldig mye mere enn Moldskred som til tider ser uengasjert ut.

Jeg synes synd på de som må se at Olsen og Moldskred er de to vingalternativene man har.

Olsen er selv grunnen til at MM foretrekkes fremfor ham. På lik måte som at MM er en god del av årsaken til at man trenger nye vinger.

Last edited by Sylta on 27.07.2011 23:40; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 27.07.2011 23:39    Post subject: Reply with quote

Hedon skrev:Hva gjorde egentlig PCS som var godkjent i kveld? Ganske enkelt en elendig kamp.

Enig.

PCS har lenge vært en av mine favorittspillere, men i dag var han rett og slett dårlig. Tipper det har vært litt mye for den unge mannen i det siste. Håper han kommer tilbake etter noen vellykkede år i utlandet Smile
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 27.07.2011 23:39    Post subject: Reply with quote

Det er ikke vanskeligere enn å hente Storflor om vi vil til CL. Men iflg. Forumet er vel Moldskred, Olsen og Svensson langt bedre. Winsnes og Moldskred må ut. Nå.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 27.07.2011 23:41    Post subject: Reply with quote

Storflor er ikke forskjellen på CL og ikke. Det må selv du skjønne!

Men Stoflor hadde sannsynligvis styrket dagens Rosenborg og det er forbanna trist. Faen ta deg Hoftun, faen ta deg!
Back to top
Zeno
Veteran

PostPosted: 27.07.2011 23:42    Post subject: Reply with quote

Storflor er ikke akkurat ung lengre, og han blir ikke bedre med åra. Men når det er sagt; Heller Storflor enn Moldskred.
Men han hadde bidratt med sin gode høyrefot og sin rutine. Men vil heller hente spillere som ligger på et litt høyere nivå, men det er dessverre slik at pengene ikke strekker til. Og at vi har en sportsdirektør som ikke fungerer særlig bra i sin rolle.

Last edited by Zeno on 27.07.2011 23:44; edited 1 time in total
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 27.07.2011 23:43    Post subject: Reply with quote

Stopp Storflor-diskusjonen umiddelbart. Dette er trolling, Knerten. Og alle dere som hiver dere på er like dumme hver gang.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Messi
Veteran

PostPosted: 27.07.2011 23:44    Post subject: Reply with quote

Strengt tatt så er det kun Ørlund,Wangberg,Larsen og Henriksen som holder Europa Leauge nivå...

Champions Leauge nivå er det ingen spå Rosenborg som holder....
Back to top
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 27.07.2011 23:45    Post subject: Reply with quote

Oppslag: "Forumsjef tatt i trolling"
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 27.07.2011 23:48    Post subject: Reply with quote

Tar meg ikke en femmer å slette innlegg om den diskusjonen eskalerer igjen. Det holder at den har forpestet tusen andre tråder.

SÃ¥pass med privilegier gir jeg meg selv i kveld.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 27.07.2011 23:49    Post subject: Reply with quote

Beklager, er bare forbanna.

Ørlund 6 God

Lustig 2 Slår langt og blir driblet
Wangberg/Larsen 5 Ok
Dorsin 4 Kjemper bra

PCS 3 Svak
Henriksen 4 Under normal standard
Winsnes 2 Dr. Balltap

Svensson 4 Ingen ving
Prica 3 Steinmottak
Moldskred - Ikke karaktergrunnlag.
Back to top
Ingeman
Veteran

PostPosted: 27.07.2011 23:53    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke at folk kan gi Dorsin bedre enn karakter 1. Herregud for en håpløs, feit, NULL teknisk spiller!!!
Han kjemper ikke heller. Han lager unødvendige frispark.
Back to top
germain
Proff

PostPosted: 27.07.2011 23:53    Post subject: Reply with quote

For en deprimerende forestilling. To dårlige lag, en elendig dommer og et mer irritabelt Lerkendal enn jeg kan huske på lenge. "Heldigvis" er det vanskelig å mobilisere de helt dramatiske følelsene for en fotballkamp i disse dager. Men dette var nok spikeren i kista for RBK som stabilt topplag.

knerten_10 wrote:

Moldskred - Ikke karaktergrunnlag.

Enig, Moldskred kan dessverre ikke gis karakter, grunnet for høyt fravær.
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 27.07.2011 23:59    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Dew wrote:
Godkjent: Biffen, PCS , Wangberg og Svensson.

Lempes i Nidelva: Moldskred og Winsnes

Hva gjorde egentlig PCS som var godkjent i kveld? Ganske enkelt en elendig kamp.
Gjorde mindre feil enn de andre...

Godt driv, men det blir som vanlig lite ut av løpene hans. Viste til tider klasse, men noe må snart fortelle han at han fint kan løpe igjennom.
Back to top
thoves
Veteran

PostPosted: 27.07.2011 23:59    Post subject: Reply with quote

Møkkakamp. Ikke mer å si.

Likte forresten svært dårlig at Lustig pælma av seg sørgebindet i 1.omg. Eller røyk det? Hvis ikke er det meget respektløst!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 28.07.2011 00:00    Post subject: Reply with quote

La ikke merke til det, men skal ikke forundre meg om han rev det av fordi det lugget litt i armen. Han slår meg som typen som kunne ha gjort det. Han la seg jo ned og spillte skadet da han mistet hårbåndet i en kamp i fjor.
Back to top
Supernils
Proff

PostPosted: 28.07.2011 00:00    Post subject: Reply with quote

Da er jeg kommet hjem fra dagens begredelige forestilling, og må bare komme med noen betraktninger:

Angrepsspillet er like forutsigbart som meg når jeg spiller fifa. Det slås kun ut på vingen for å få inlegg i boks. Dette gjøres uansett, er man i nærheten av brukbar posisjon foran midten av 16meter skal ballen på død og liv dribles ut til vingen.

Det avsluttes nesten ikke med et eneste skudd. Og vi taper nesten alt av offensive dueller.

Og ikke minst: winsnes spiller for motstanderlaget, jeg er overbevist!
Back to top
v_olden
Veteran

PostPosted: 28.07.2011 00:07    Post subject: Reply with quote

Jeg prioriterte bort kampen for å sitte ute på Oppdal og prate med en sveitser som restaurerer kirka her oppe. Kjenner jeg ikke angrer på det.

Dere som lager børser: 1 er ikke laveste karakter...

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
thoves
Veteran

PostPosted: 28.07.2011 00:11    Post subject: Reply with quote

Satt rimelig nære når det skjedde, og etter min mening så det ut som han rev det av seg og kastet det bakover.

Det skjedde forøvrig når Plzen scora, Han rev det av og tok seg litt til albuen/overarmen virka det som.

Usympatisk type, så forsåvidt også det ved en annen anledning idag. Datt ned å rulla som ei skinnfell, men når han så at RBK hadde ballen så spratt han opp som ingenting hadde skjedd.

SÃ¥nt funker kanskje i Milan, men i mitt hode blir det bare latterlig.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kristobal
Legende

PostPosted: 28.07.2011 00:14    Post subject: Reply with quote

Lustig har dessverre fortsatt til gode å spille en ordentlig god e-cupkamp for oss. Da tar jeg med alle sammen siden høsten 2008.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
TrønderBob
Rutinert

PostPosted: 28.07.2011 00:48    Post subject: Reply with quote

Lurer på hva JJ egentlig forventer forran en Rosenborg kamp..
Back to top
Ã…smund
Rutinert

PostPosted: 28.07.2011 00:53    Post subject: Reply with quote

Huff, som fryktet var dette dårlige saker.
Vi møter et lag utenfor sesong midt i vår sesong, på hjemmebane med nærmest fullt lag og de er bedre enn oss. Kan ikke se for meg at vi snur dette i Tsjekkia. Sier vel også noe om hva slags nivå vi er på når vi er såpass på hæla mot dette laget som nok heller ikke er av Champions League-nivå. Ikke har vi noe tydelighet i det offensive spillet, det går tregt (delvis siden vi har enkeltspillere som er milevis unna i kvalitet til å være med på dette nivået) og vi er heller ikke spesielt stødige i det defensive spillet. Plzen er som tidligere nevnt ikke noe superlag, men de har spillere som jevnt over er kvikkere, bedre med ball og det er også en porsjon mer tydelighet i spillet deres. Skuffende saker...

Sørgelig at vi ikke har gjort en god jobb i de siste overgangsvinduene - det må vi betale prisen for nå. Ikke godt nok - rett og slett Sad Milevis unna der Rosenborg skal være...
Back to top
andreasb
Senior

PostPosted: 28.07.2011 00:56    Post subject: Reply with quote

Det værste med tapet er at det fort spikrer satsingen for noen år fremover. Tap= færre/dårligere spillerkjøp = drit i serien = bye bye kvalikk neste år. Håpe på et mirakel i returen, men har mista troa på den gjengen vi har..

Til slutt, som endel andre: gi Larsen kapteinsbindet. Drit lei av folk som ikke står fram og tråkke til. Gjorde sikkert jævig vondt trøkken han fikk, men han reise seg og spille som en mann. Hoppe like greit inn i neste duell med keeperen.
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 28.07.2011 01:35    Post subject: Reply with quote

Winsnes og Storflor ble i sin tid sendt bort fra Rosenborg fordi de ikke var gode nok for oss i en førsteellver.

Nå har de i tillegg blitt tilårskomne

Likevel er det folk her på forumet ser på de som bra spillere som hører hjemme på laget og styrker oss?

Trist, trist, trist
Back to top
Roamer
Veteran

PostPosted: 28.07.2011 01:39    Post subject: Reply with quote

Sørgelig første omgang. Litt bedre i 2. omgang, tross alt. Mest fordi Henriksen blir flyttet frem - om adressa mente at Annan var en bremsekloss, må de for fanken meg se at Winsnes er en veisperring.

Tre ting irriterer meg grenseløst med denne kampen.

1. Innsatsen og ferdighetene til noen av spillerne våre. Moldskred er et kapittel for seg selv og bør aldri mer ikle seg RBK-drakta. Nesten så jeg ønsket at han måtte ut når han fikk en stygg takling i 1. omgang. Skjelbred var en skygge av seg selv. Dorsin er en kløne som bommer for mye. Lustig sender innlegg til himmelen. Winsnes tar piruetter og gjør ballmist i hytt og pine. Dårlig kommunikasjon i forsvarsfireren. Prica er stort sett frustrert og får liten støtte.

Det verste er at dette har blitt normen, snarere enn unntaket. De som har evner skjerper seg innimellom nok til å skrape sammen noen seiere i TL, men det er langt unna å holde i Europa.

2. Dommeren. Herre min hatt. Flere stygge taklinger fikk gå uten et lite pip fra fløyta mens rosenborgspillere fikk gulkort for filleting. Flere potensielle straffesituasjoner kunne avgjort kampen.

3. Victoria Plzen fortjente seieren uavhengig av nummer 2. Bedre spillere, bedre lag.

Når det gjelder bytte av Svensson, en av få som viste innsats og evne, kan jeg ikke tro annet enn at det var en god grunn til at han ble byttet ut. Slitasje, skade, hva som helst egentlig. Bakenga og Olsen er på samme nivå som Moldskred for tiden, men han burde definitivt få varme benken i all overskuelig fremtid.
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 28.07.2011 01:53    Post subject: Reply with quote

Haha, det stemmer faktisk, jeg kjente jeg ble litt glad når Moldskred lå nede midt i andre omgang, jeg håpte litt på en liten mild skade som gjerne kunne gå over litt sånn utpå kvelden, en krampe, kanskje.

Jeg synes faktisk ikke Skjelbred var så dårlig i kveld, han var i det minste den eneste på laget som var i stand til å beholde ball under press. Han økte balltempoet vårt, og spilte framover - det gjorde også Lustig - og at det ikke kommer nøkkelpasninger derfra er neppe overraskende for noen.

Grunnen til at børsen ble som den ble er at jeg føler spillerne ikke var spesielt mye dårligere enn det de har vært i kamper vi har vunnet i år, men at det blir vanskelig å få til noe uten noen som helst plan for hvordan Plzen skulle angripes. Lange baller fra backene mot Prica, åpenbart programmerte, men ingen gjenvinninger og ingen plan B. Sporadisk med folk i feltet, og forsvar etter "rygge inn i boksen og sånn markere litt, lissom"-metoden. Da ble det veldig langt å kontre, spesielt når vi er helt uten fart og gjennombruddskraft i midtbaneleddet og på kantene. Spiller for spiller var vi ikke så verst, med ett stort unntak, samtidig som noen av ruttisene spiller ganske dårlig (Prica, Winsnes, Henriksen(!)). Jeg tror bare det er vanskelig å prestere bra som lag når flere av spillerne har klippekort uansett hvordan de spiller, og andre byttes uansett hva som skjer.

Faktum er: Plzen var mye mer forberedt på oss enn vi var på dem, de hindret Henriksen i å dirigere bakfra, de stoppet Lustigs gjennomløpninger, og de holdt Prica feilvendt. Hva gjorde vi? Ingenting. Den legger jeg på Jönsson.

Han der Issah, aka vår eneste sommersignering, noe som tar antallet mislykkede vinduer opp til n+1 på rad, bør helst være Annan på speed hvis dette laget skal aspirere til noe annet enn kjedelig middelmådighet.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Next
Page 20 of 22

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb