| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 19.07.2011 21:46 Post subject: |
|
|
| Jonas Wannebo wrote: | | Tenkte vel litt lenger frem enn det. Enn så lenge er Dorsin mer enn god nok, og viktig. Uansett hadde jeg likt å sett Parr i Rosenborg-drakta. | Aldri i livet om han er! Og en ræva kaptein. Tyvärr er resten av stallen like udugelige som kapteinsemner. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 19.07.2011 21:52 Post subject: |
|
|
| Som kaptein er jeg enig med deg at Dorsin kanskje ikke er den rette. Men jeg synes fortsatt at han er stabilt god. Selv om det går lengre mellom de virkelig store formtoppene hans. Og hvem har vi egentlig som kan ta plassen hans? |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 19.07.2011 21:53 Post subject: |
|
|
At vi har en så udugelig ledelse at det ikke er konkurranse i troppen vår gjør vel ikke Dorsin bedre på noe område? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 19.07.2011 21:55 Post subject: |
|
|
| Det har jeg heller aldri sagt. Men enn så lenge vi solgte Traoré og vi ikke har en anvendelig Nordvik så er Dorsin den eneste venstrebacken vi har. Og jeg synes han gjør sakene sine bra, fortsatt. |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 19.07.2011 22:03 Post subject: |
|
|
| Finnes ikke noe eliteserielag med bedre venstreback enn dorsin. Makan til sutring! |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 19.07.2011 22:21 Post subject: |
|
|
| Øhm, har du sett han denne sesongen? Mannen tror det å spille fotball betyr å pole lærkula fra egen banehalvdel og opp mot mål og håpe på at en av de fantastisk håpløse forsøkene til spissene på å ta ned kula og fyre av et skudd lykkes. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 19.07.2011 22:37 Post subject: |
|
|
| Dorsin har da ikke pola så mye framover i år. Synes han er en bra venstreback på det nivået vi driver på. Finnes vel ingen bedre i eliteserien i hvert fall. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 19.07.2011 22:39 Post subject: |
|
|
Det er vel hele spille"stilen" under Jönsson. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 19.07.2011 22:44 Post subject: |
|
|
Dorsin har vært grei nok i år, men jeg har aldri likt fyren og han er ikke i nærheten av å være god nok i forhold til det nivået vi sikter etter. At Stensaas ble satt på benken til fordel Dorsin var en skam.
At Parr ikke kommer til RBK skal vi være glad for, når han ikke en gang klarer å hevde seg på Aafk har han ikke noe her å gjøre. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 20.07.2011 00:26 Post subject: |
|
|
| Er du seriøs? Vet ikke bakgrunnen for at du ikke liker Dorsin, men dersom "det nivået Rosenborg ønsker å være på" er å vinne Tippeligaen og kommed med i Europa hver høst, så er Dorsin god nok. Mener du at vi skulle hatt Stensaas der enda da eller? Dorsin er en av de som har LYST til å spille for RBK, han har hus og norsk kone og barn som føler at Trondheim er heimen og etter all dritten han opplevde i Romania er han nok ferdig med slikt. Ser for meg at han har flere gode år igjen på backen, og jeg synes det er rart at det finnes så delte meninger om spilleren som det tydeligvis gjør her. |
|
| Back to top |
|
 |
Robert81 Rutinert

|
Posted: 20.07.2011 02:37 Post subject: |
|
|
Orker ikke å bla tilbake for å se hvordan praten om Dorsin startet, men han er ihvertfall ikke grunnen til at vi sliter nå.
En gang var han en av de jeg ville byttet ut, men nå er han en av de beste på laget, uten at han er blitt en bedre spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 20.07.2011 08:47 Post subject: |
|
|
| Dorsin var så norsk at han tok første og beste sjanse til å reise fra RBK. Når han i tillegg ikke er god nok så blir det ikke hjertevarme følelser. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 20.07.2011 10:53 Post subject: |
|
|
Om han tok første og beste sjanse vet jeg nå ikke helt. Vi må respektere at spillere ønsker å prøve noe nytt etter å ha vært her i flere sesonger. Da han fant ut at Romania ikke var så bra så tok han i hvert fall rett vei hjem.
Dorsin har hatt sine mindre gode perioder, blant annet var han fryktelig dårlig i mange kamper utenom mesterligaen i 2007. Led kanskje litt under av at tankene var andre steder. Etter hjemkomsten igjen har han i det store og hele vært en bra back for oss til tross for noen kamper hvor man har lurt på hvor han var.
Valget om å vrake Stensaas til fordel for Dorsin var vel det første bevisste valget i retning av fornying/foryngelse etter en årrekke med foreldring av RBK-mannskapet, så det skal jo skrytes av.
Stensaas var klart bedre offensivt enn Dorsin da svensken tok over backen, men Dorsin var hakket hvassere defensivt. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 20.07.2011 10:54 Post subject: |
|
|
| Jonas Wannebo wrote: | | Tenkte vel litt lenger frem enn det. Enn så lenge er Dorsin mer enn god nok, og viktig. Uansett hadde jeg likt å sett Parr i Rosenborg-drakta. |
Vi så i EL i fjor at han ikke er god nok. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 20.07.2011 11:31 Post subject: |
|
|
| Han funker greit i Tippeligaen, men i det øyeblikk han møter en rask spiller med litt forståelse og to-tre finter er det bambi på glatta. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 20.07.2011 14:04 Post subject: |
|
|
Pr tidspunkt tror jeg at RBK skal være meget godt fornøyd med å ha Dorsin.
- Han er absolutt av de aller beste backene i TL.
- Han kommer ikke til å bytte klubb.
- Han har erfaring fra å vinne serien.
- Han har erfaring fra Europa-cupene. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 20.07.2011 14:17 Post subject: |
|
|
Med de store manglene i stallen blir det feil prioriteringsrekkefølge å bytte ut Dorsin i dette vinduet. I en av de påfølgende overgangsvinduene bør en forsterkning på plass. Da snakker jeg forsterkning, ikke erstatter. En bedre teknisk og raskere back hadde vært lykken. Så kan Dorsin være backup en stund. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 20.07.2011 14:34 Post subject: |
|
|
Svensken er aldri skadet heller. Nå er det vel svensken på motsatt back vi må ha erstatter for.
To nye spillere til må inn i dette vinduet. Tipper borges kan bli for dyr, og at hedenstad pluss en ukjent utlending kan være noe å håpe på ... |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 20.07.2011 14:39 Post subject: |
|
|
Vi trenger høyreback, midtbanespiller og en spiss. Helst trenger vi også en hurtig midtstopper. 3-4 spillere må inn, og dette er tall etter Issah.
Borges kan umulig bli for dyr. Et sted mellom 3-6 millioner kroner så er han vår, med mindre en utenlandsk klubb dukker opp. Det er ikke for dyrt.
Vi må da uansett ha andre spillere i kikkerten enn TL-spillere, Stig T har flydd jorda rundt i 7,5 mnd nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.07.2011 14:41 Post subject: |
|
|
Jeg tror heller at Hedenstad blir for dyr enn at Borges blir det. Borges bør det som sagt være mulig å singere fra 2012, og da kan ikke FFK kreve all verden.
Hedenstad, derimot, tror jeg fort kan bli ei voldsom melkeku for Stabæk. Ung, (norsk,) god, og med halvannet år igjen av kontrakta. I tillegg spiller i en posisjon det ikke er flust av gode spillere på disse breddegrader. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 20.07.2011 14:53 Post subject: |
|
|
| Får vi inn Hedenstad og Borges er vi veldig godt på vei. Da mangler vi bare en spiss fra å ha ett meget suksessfylt vindu. |
|
| Back to top |
|
 |
Trondinho Junior

|
Posted: 20.07.2011 17:41 Post subject: |
|
|
Prøve og hente John Carew eller Anders Solum (2 fra Kragerø ble kåret til verdens beste fotball-trikser i 2010 _________________ I'm Gods gift to Football |
|
| Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 20.07.2011 17:54 Post subject: |
|
|
Da kan jeg bekrefte at Anders Solum ikke engang tar nivået langt nede i divisjonene, der Kragerø-klubbene holder til. Har ikke spilt med ham selv, men triksing skal visst være det eneste han kan. |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 20.07.2011 18:09 Post subject: |
|
|
| Hvis Dorsin hadde spillt på et annet lag enn Rosenborg, så hadde de manglende kvalitetene hans kommet til synet for enhver tilskuer hver helg, men så lenge han spiller på Rosenborg, så kommer de til synet hver gang Rosenborg møter motstand i Europaligaen og Chamipons Leauge, han er forsvarets svakeste ledd .... |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 20.07.2011 19:00 Post subject: |
|
|
| enig, vi husker alle hvordan han presterte i Europa League sist år. |
|
| Back to top |