| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 09.07.2011 21:20 Post subject: |
|
|
| Jeg setter av prinsipp ikke tallkarakterer da jeg i den seneste tiden har begynt å høre på samtidsmusikk. Ønsker å ta avstand fra tabloidiseringen av samfunnet. |
|
| Back to top |
|
 |
magnus* Senior
|
Posted: 09.07.2011 21:22 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | magnus* wrote: | | Oppsummerer ikke dette Storflors RBK-karriere? Noen smarte gjennomspill og pasninger, men "det ble ikke hans kamp". |
Nei, det synes jeg ikke. Storflor trenger tillit over tid, og det har han fått i Godset. Og han har blomstret og tatt nye steg som spiller. Leste du ikke Adressas artikkel? Ikke blitt vraket på 2,5 år. Det er nok en grunn til det. |
Joda, leste artikkelen - og Storflor har levert de kravene som stilles i Strømsgodset. Synd for han at kravene er større i Trondheim. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 09.07.2011 21:31 Post subject: |
|
|
| Oppmannen wrote: | | Jeg setter av prinsipp ikke tallkarakterer da jeg i den seneste tiden har begynt å høre på samtidsmusikk. Ønsker å ta avstand fra tabloidiseringen av samfunnet. |
Hahah! Fantastisk!
Si ifra den dagen du sitter med et par brannfakler i debatten rundt bratislavisk samtidsprosa. Da er alt håp ute. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 09.07.2011 21:47 Post subject: |
|
|
| Driver å leser meg opp på slovakisk 1800-tallsprosa i disse dager faktisk. Har også fjernet avatarbildet mitt for å framstå som mer sofistikert og mindre tabloid. P2 er min nye favorittkanal og til høsten skal jeg begynne med briller. Det vil nok ta tid før mitt nye image slår ut for fullt, men å slutte med tallkarakterer føler jeg er et riktig førstesteg. Karakterer er uttrykk for en ignorant og flamboyant holdning, spør du meg. Spør du meg? |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 09.07.2011 22:41 Post subject: |
|
|
| Jeg spør deg om hva Olsen gjør som er så vanvittig imponerende på 2-0-scoringa. |
|
| Back to top |
|
 |
SteinarG Rutinert
|
Posted: 09.07.2011 23:33 Post subject: |
|
|
Trond Olsen viser fantastisk fart på målet... Godset-spilleren er 2-3 meter forran, og plutselig ut av ingenting er Olsen forran. Itillegg til fart viser han veldig smarthet i måten han smiger skulderen forran motspilleren. Olsen havner i den situasjonen han kan best, og han takler den strålende... bare synd det ikke er ganske mange andre situasjoner som han takler dårlig...
Forøvrig vil jeg skryte veldig av midtbanen, kanskje da spesielt Henriksen og Winsnes. De er til tider imponerende smarte, i kombinasjon med at de jobber godt. Et hvert pasningsforsøk gjennom midtbanen lurer de til seg. Virket til tider som at de prøvde å framprovosere en pasning, før de så sto klar til å snike seg inn å snappe ballen. De hadde iallefall mange ballvinninger som bidro sterkt til det overtaket vi fikk i kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 10.07.2011 00:05 Post subject: |
|
|
Ja, disse tre ting:
- Fart
- Smidighet
- Avslutningen |
|
| Back to top |
|
 |
Skjelbred Rutinert

|
Posted: 10.07.2011 00:09 Post subject: |
|
|
Ikke overraskende at Olsen bemerker seg positivt med en gang det er litt bakrom å løpe i.
Dog vil Olsen aldri passe inn i vår spillestil, siden vi så å si aldri får noe særlig bakrom. Trond Olsen er elendig i oppbyggingen av spillet. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 10.07.2011 15:28 Post subject: |
|
|
Henriksen har blitt utrolig solid i sin rolle på midtbanen, nesten så kanskje Issah hadde vært bedre å bruke i den offensive midtbane-rollen (han virker veldig bra offensivt, eller?). Men gleder meg til Issah kommer nå, så får vi se om Markus får stilt inn skuddfoten igjen.
Kudos til Markus som fortsetter utviklingen sin, forrige sesong var ikke bare et blaff. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 10.07.2011 17:40 Post subject: |
|
|
Finn en feil
Rosenborg [4-3-3]
Daniel Örlund - Mikael Lustig (Alejandro Lago 62), Jim Larsen, Simen Wangberg, Mikael Dorsin - Per Ciljan Skjelbred (Fredrik Midtsjø 85), Markus Henriksen, Fredrik Winsnes - Jonas Svensson (Fredrik Midtsjø 86), Mushaga Bakenga (Trond Olsen 79, Morten Moldskred
Gult kort RBK: Mikael Dorsin
Ubenyttede reserver: Erik Bråthen, Ole Selnæs og Rade Prica |
|
| Back to top |
|
 |
knttn Proff
|
Posted: 10.07.2011 21:56 Post subject: |
|
|
| mangler en ) |
|
| Back to top |
|
 |
Demolith Rutinert

|
Posted: 10.07.2011 22:23 Post subject: |
|
|
Forsåvidt riktig det, men at Midtsjø ble bytta innpå to ganger må vel være for godt til å være sant  _________________ "Could the world fall?" - Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
|