English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Strømsgodset
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 09.07.2011 21:20    Post subject: Reply with quote

Jeg setter av prinsipp ikke tallkarakterer da jeg i den seneste tiden har begynt å høre på samtidsmusikk. Ønsker å ta avstand fra tabloidiseringen av samfunnet.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
magnus*
Senior

PostPosted: 09.07.2011 21:22    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
magnus* wrote:
Oppsummerer ikke dette Storflors RBK-karriere? Noen smarte gjennomspill og pasninger, men "det ble ikke hans kamp".

Nei, det synes jeg ikke. Storflor trenger tillit over tid, og det har han fått i Godset. Og han har blomstret og tatt nye steg som spiller. Leste du ikke Adressas artikkel? Ikke blitt vraket på 2,5 år. Det er nok en grunn til det.

Joda, leste artikkelen - og Storflor har levert de kravene som stilles i Strømsgodset. Synd for han at kravene er større i Trondheim.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 09.07.2011 21:31    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:
Jeg setter av prinsipp ikke tallkarakterer da jeg i den seneste tiden har begynt å høre på samtidsmusikk. Ønsker å ta avstand fra tabloidiseringen av samfunnet.

Hahah! Fantastisk!

Si ifra den dagen du sitter med et par brannfakler i debatten rundt bratislavisk samtidsprosa. Da er alt håp ute.
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 09.07.2011 21:47    Post subject: Reply with quote

Driver å leser meg opp på slovakisk 1800-tallsprosa i disse dager faktisk. Har også fjernet avatarbildet mitt for å framstå som mer sofistikert og mindre tabloid. P2 er min nye favorittkanal og til høsten skal jeg begynne med briller. Det vil nok ta tid før mitt nye image slår ut for fullt, men å slutte med tallkarakterer føler jeg er et riktig førstesteg. Karakterer er uttrykk for en ignorant og flamboyant holdning, spør du meg. Spør du meg?
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 09.07.2011 22:41    Post subject: Reply with quote

Jeg spør deg om hva Olsen gjør som er så vanvittig imponerende på 2-0-scoringa.
Back to top
SteinarG
Rutinert

PostPosted: 09.07.2011 23:33    Post subject: Reply with quote

Trond Olsen viser fantastisk fart på målet... Godset-spilleren er 2-3 meter forran, og plutselig ut av ingenting er Olsen forran. Itillegg til fart viser han veldig smarthet i måten han smiger skulderen forran motspilleren. Olsen havner i den situasjonen han kan best, og han takler den strålende... bare synd det ikke er ganske mange andre situasjoner som han takler dårlig...

Forøvrig vil jeg skryte veldig av midtbanen, kanskje da spesielt Henriksen og Winsnes. De er til tider imponerende smarte, i kombinasjon med at de jobber godt. Et hvert pasningsforsøk gjennom midtbanen lurer de til seg. Virket til tider som at de prøvde å framprovosere en pasning, før de så sto klar til å snike seg inn å snappe ballen. De hadde iallefall mange ballvinninger som bidro sterkt til det overtaket vi fikk i kampen.
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 10.07.2011 00:05    Post subject: Reply with quote

Ja, disse tre ting:
- Fart
- Smidighet
- Avslutningen
Back to top
Skjelbred
Rutinert

PostPosted: 10.07.2011 00:09    Post subject: Reply with quote

Ikke overraskende at Olsen bemerker seg positivt med en gang det er litt bakrom å løpe i.

Dog vil Olsen aldri passe inn i vår spillestil, siden vi så å si aldri får noe særlig bakrom. Trond Olsen er elendig i oppbyggingen av spillet.
Back to top
Knowrud
Veteran

PostPosted: 10.07.2011 15:28    Post subject: Reply with quote

Henriksen har blitt utrolig solid i sin rolle på midtbanen, nesten så kanskje Issah hadde vært bedre å bruke i den offensive midtbane-rollen (han virker veldig bra offensivt, eller?). Men gleder meg til Issah kommer nå, så får vi se om Markus får stilt inn skuddfoten igjen.

Kudos til Markus som fortsetter utviklingen sin, forrige sesong var ikke bare et blaff.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 10.07.2011 17:40    Post subject: Reply with quote

Finn en feil Wink

Rosenborg [4-3-3]
Daniel Örlund - Mikael Lustig (Alejandro Lago 62), Jim Larsen, Simen Wangberg, Mikael Dorsin - Per Ciljan Skjelbred (Fredrik Midtsjø 85), Markus Henriksen, Fredrik Winsnes - Jonas Svensson (Fredrik Midtsjø 86), Mushaga Bakenga (Trond Olsen 79, Morten Moldskred

Gult kort RBK: Mikael Dorsin

Ubenyttede reserver: Erik Bråthen, Ole Selnæs og Rade Prica
Back to top
knttn
Proff

PostPosted: 10.07.2011 21:56    Post subject: Reply with quote

mangler en )
Back to top
Demolith
Rutinert

PostPosted: 10.07.2011 22:23    Post subject: Reply with quote

Forsåvidt riktig det, men at Midtsjø ble bytta innpå to ganger må vel være for godt til å være sant Wink
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Page 7 of 7

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb