English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Aalesunds FK - RBK
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
LarsG
Veteran

PostPosted: 16.06.2011 23:51    Post subject: Reply with quote

Igjen: journalist RBK sier på Twitter at han hadde migrene. Han er klar til søndag.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 17.06.2011 00:09    Post subject: Reply with quote

abjoern wrote:
Hedon wrote:
Tiden gikk så fort da jeg var ute i sola, at jeg helt glemte kampen.

Tøffel .. ? Smile

Moi? Don't think so!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Vollrik
Veteran

PostPosted: 17.06.2011 00:13    Post subject: Reply with quote

Hvis vi Rosenborg har betalt NFF og Dommerne, har en konspirasjon mellom Start, Viking, Brann og Vålerenga betalt TV2 for å heksejage oss. Davy Watne er like sjarmerende som den døvblinde spedalske gjedda sivet.
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 17.06.2011 00:15    Post subject: Reply with quote

Rakk forresten å komme hjem tidsnok til å få med meg at Bjärsmyr på helt merkelig vis pådro seg tidenes teiteste gule kort. Absolutt alt med den fyren er helt trasig, og jeg er så glad for at han nå straks er borte at jeg kan ikke få sagt det tydelig nok.

Komisk at svensk media skriver at han ikke fortsetter i Rosenborg fordi vi ikke har råd til å betale lønna hans. De kan ikke ha fulgt med særlig godt på hans prestasjoner i Norge. En av de aller dårligste spillerne vi har hatt regelmessig på førstelaget i moderne tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 17.06.2011 00:16    Post subject: Reply with quote

Hehe, jeg kommer ikke over at han er i Pana og hadde kapteinsbindet på Sveriges U21-lag Smile Han holder jo ikke en gang nivået (3ere på børsene) i norsk 2. divisjon.
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 17.06.2011 00:23    Post subject: Reply with quote

Bjärsmyr begynte bra i en slags DM-rolle, men det gikk ikke lenge før han viste sitt sanne jeg.

Er veldig frustrerende å se Skjelbred på banen egentlig, hadde han hatt litt mer toppfart så hadde han scoret to mål i dag - men fy flate så god han er til å holde på ballen når han har dagen og milsluker er han uten tvil.

Prica i den formen han er i nå er en fryd å se på, lett i kroppen, vinner mye i lufta og er en trussel konstant fra alle hold.

Henriksen er helt suveren, ingen ting å si på det. For et overblikk!
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 17.06.2011 00:47    Post subject: Reply with quote

Viktig seier. Igjen viser Örlund seg som en solid keeper. Hva er det han har gjort som gjør at han ikke anerkjennes av mange?

Heller ikke uventet seier fordi RBK kanskje har fått et moralboost av Frøya-turen og er innstilt på å jakte. Har dessuten hatt betydelig lengre spillefri enn Aafk som spilte på mandag. Dessuten er Simen tilbake og Bjärs snart vekke. Morten er endelig tilgjengelig og gjør en flott kamp. Og i sommer kan det komme spennende forsterkninger, så det er ikke helsvart dette. Skulle ønske Per og Mikael hadde fornyet nå.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SuperTimCahill
Veteran

PostPosted: 17.06.2011 00:56    Post subject: Reply with quote

http://www.rbk.no/incomin...203284.ece

Per Ciljan spilte kampen med brukket tå! Var ikke utmattelse som gjorde at han ville av, men smerte. Fy faen jeg er imponert! Er sånne vi trenger i Rosenborg!
Back to top
SteinarG
Rutinert

PostPosted: 17.06.2011 01:09    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:
Viktig seier. Igjen viser Örlund seg som en solid keeper. Hva er det han har gjort som gjør at han ikke anerkjennes av mange?

??? Vennligst utdyp!

Ørlund hadde en kjempegod redning i starten av kampen, etter det var han slepphendt med minst to anledninger. Den ene husker vel kanskje alle, når han reddet returen fra 2 meter på en utrulig måte, som riktignok mest må tilskrives flaks. Det skuddet skulle han absolutt holde! Kan huske en slik situasjon fra forrige kamp også, der han slipper en ball han burde holde, og slipper heldig unna etterpå. Når han gjør sånt kan han absolutt ikke fortjene skryt, selv om han har en god redning i kampen.
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 17.06.2011 01:13    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:

Heller ikke uventet seier fordi RBK kanskje har fått et moralboost av Frøya-turen og er innstilt på å jakte. Har dessuten hatt betydelig lengre spillefri enn Aafk som spilte på mandag. Dessuten er Simen tilbake og Bjärs snart vekke. Morten er endelig tilgjengelig og gjør en flott kamp. Og i sommer kan det komme spennende forsterkninger, så det er ikke helsvart dette. Skulle ønske Per og Mikael hadde fornyet nå.

Per må gjerne bli, men Lustig håper jeg stikker langt vekk. Han har ikke vært god siden Hamren var hovedtrener.
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 17.06.2011 01:14    Post subject: Reply with quote

Det er sant. Han har stort sett vært svakere det siste året enn før, men potensialet er jo der. Vanskelig å finne gode høyrebacker også.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 17.06.2011 01:35    Post subject: Reply with quote

Synes faktisk en del gir Örlund vel mye skryt i dag. For all del, han gjorde en bra kamp, men jeg synes det gikk litt på lykke og fromme i feltet, samt at han ga et par farlige returer. Den sinnssyke redninga han hadde fra Sylling Olsen, for eksempel, kom etter en relativt svak redning på Sellins forsøk.

For meg er Örlund i dag en 6'er på børsen, og ingen 8'er.
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 17.06.2011 01:59    Post subject: Reply with quote

Ok, trekker det tilbake da. Han var vel ikke god nok denne gangen heller.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 17.06.2011 03:17    Post subject: Reply with quote

Heheh, det har jeg aldri påstått. Jeg har heller aldri vært i noe hylekor mot Örlund heller. Han var for all del god nok - det ble jo bare ett baklengs som han ikke kunne gjøre noe med. Men det var ingen historisk match av ham.
andrezinho
Veteran

PostPosted: 17.06.2011 06:12    Post subject: Reply with quote

SuperTimCahill wrote:
http://www.rbk.no/incoming/article203284.ece

Per Ciljan spilte kampen med brukket tå! Var ikke utmattelse som gjorde at han ville av, men smerte. Fy faen jeg er imponert! Er sånne vi trenger i Rosenborg!
Herlig! Bursdagsbarnet sitt Wink
Stor forbedring og gode tendenser både offensivt og defensivt. Håper forsiktig på at kampen i dag i tillegg til poeng (seier?) i kampen hjemme på søndag blir et vendepunkt denne sesongen for RBK. Selvtilliten vil ihvertfall komme tilbake... Til tross for at stallen har blitt svekka kraftig så har vi jo underprestert, noe som var ganske tydelig i dag. Gleder meg som en gris til TIL hjemme... Folk har å møte opp! (sier han som ikke har anledning til å komme sjøl :p)
Back to top
nieuwlaat
Veteran

PostPosted: 17.06.2011 10:29    Post subject: Reply with quote

Noen høydepunkter fra Adressas spillerbørs:

Henriksen: 4
Ciljan: 5
Winsnes: 6
Bakenga: 5
Back to top
joakleis
Veteran

PostPosted: 17.06.2011 10:37    Post subject: Reply with quote

Adresseavisen er som vanlig i utakt med supporterne ja. Godt å se at alt fremdeles er som det skal være på Heimdal.

Kan av og til begynne å lure litt på hvilke kamper de ser der i gården. Eller om de tror at Winsnes er Henriksen osv.
attach
Forumsjef

PostPosted: 17.06.2011 11:23    Post subject: Reply with quote

4 på Henriksen er selvfølgelig riv ruskende galt, men det er også 8 som noen ga her. 6 stemmer nok bedre. Ciljan 7 og Winsnes og Joar 4.
Back to top
Knowrud
Veteran

PostPosted: 17.06.2011 13:16    Post subject: Reply with quote

Moldskred var faktisk skremmende dårlig før han scoret 2-0 målet. altså nesten hele 1.omgangen var skral. At noen gir han BB er så grassalt feil. Han skal ha takk for to mål, men i går var det Wangberg og Henriksen som var BB.
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 17.06.2011 13:38    Post subject: Reply with quote

Ser jo tydelig at Moldskred forutenom defensive løp har veldig lite å bidra med dypt i banen.
Back to top
SuperTimCahill
Veteran

PostPosted: 17.06.2011 19:24    Post subject: Reply with quote

http://www.rbk.no/incomin...203267.ece

Haha, fy faen hør på kommentatoren..Lurer på hvem han holder med....
Back to top
chrisis87
Senior

PostPosted: 18.06.2011 03:46    Post subject: Reply with quote

Ingen andre som reagerer på at Jönsson velger å ta ut Moldskred og sette inn Bjärsmyr mot slutten? Jeg mener, fyren skal bort fra klubben om noen uker også velger man å sette inn han? Sett inn Midtsjø eller noen andre som skal satse på i det minste og gi våre unge gutter litt verdifull tippeligaærfaring...
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 18.06.2011 08:29    Post subject: Reply with quote

Du vil trygge en ekstremt viktig seier og tar naturligvis ingen sjanser. Et helt greit bytte.
Back to top
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 18.06.2011 09:24    Post subject: Reply with quote

O-Rex wrote:
Jeg sov det første kvarteret, samt en stream som var såpass skral at det ofte var vanskelig å skille spillerne. Ingen børs fra meg på det grunnlaget.

Jeg satt på hotellet i tyrkia og forsøkte å streame via tv2 sumo på mobilen... tyrkiske nettet var mildt sagt ikke så bra så alle spillerne fikk "fartsstriper" etter seg når de løp. Razz Så jo ut som de sprang sykt raskt da... hehe... men lyden fungerte og kan ikke si annet enn at dette var bra!
Anders
Rutinert

PostPosted: 18.06.2011 10:19    Post subject: Reply with quote

chrisis87 wrote:
Sett inn Midtsjø eller noen andre som skal satse på i det minste og gi våre unge gutter litt verdifull tippeligaærfaring...

Midtsjø var egentlig ikke med i troppen pga ei vond tå, men ble likevel med da Fredheim Holm ble pappa. Så han var kanskje ikke høyaktuell for å få et innhopp av den grunn.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 7 of 8

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb