| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
WildRover Proff

|
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 26.05.2011 11:04 Post subject: |
|
|
| Molins er en veldig teknisk og artig spiller, inkludert i det meste av det offensive spillet til Malmö. Ung talentfull spiller (kun 22 år), som lukter på landslagsplass. |
|
| Back to top |
|
 |
Jarwson Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 26.05.2011 11:47 Post subject: |
|
|
| ToReg og Jimbo kunne nok dannet et kurant stopperpar. Lightversjoner av Kris og Vadim, men likevel noe av det bedre vi realistisk sett kan håpe på. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 26.05.2011 16:55 Post subject: |
|
|
Hvis man kjøper/leier Reginiussen, så sier man farvel til Wangberg... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 26.05.2011 17:47 Post subject: |
|
|
| Maradona wrote: | | Hvis man kjøper/leier Reginiussen, så sier man farvel til Wangberg... |
Reginiussen har fungert veldig bra som anker i kamper for Tromsø. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 26.05.2011 17:54 Post subject: |
|
|
Det må da være på grunn av den råtne kvaliteten i TL at han hittil har fungert som det? Kan liksom ikke se for meg at han skulle kunne vært i nærheten av Annan eller Kara i den rollen.
Hvis vi kvitter oss med Nordberg og Lago i sommer så hadde Reg vært bra å få inn. Hvis Wangberg er god nok så utkonkurrerer han enten Reg eller Larsen. Gjør han ikke det så er han ikke god nok til å spille for Rosenborg. Da får han sitte på benken å få innhopp+kamper ved karantener.
For all del, jeg er veldig glad for at vi får opp juniorspillere. Men vi kan ikke ha Bakenga, Henriksen, Svensson, Åsen og Wangberg spillende bare fordi de er talenter fra juniorstallen. Da ender man med en tropp som ikke er bedre enn den man har idag, nemlig midt på tabellen. Gud som jeg gleder(og gruer) meg til 1. august! |
|
| Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 26.05.2011 19:42 Post subject: |
|
|
Antar at han ikke har tenkt seg ned i nivå.... Tippeligaen er nok dårligere enn Leauge 2 i Frankrike... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 26.05.2011 20:01 Post subject: |
|
|
Wangberg skal faen meg ikke danne et stopperpar med Larsen uansett - de blir alt for like. La Wangberg være back-up/utfordrer for Larsen, og hent inn Reginiussen som makker til en av de to. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 26.05.2011 21:14 Post subject: |
|
|
| Maradona wrote: |
Antar at han ikke har tenkt seg ned i nivå.... Tippeligaen er nok dårligere enn Leauge 2 i Frankrike... |
Jeg tror ikke at de beste lagene i tippeligaen er så my dårligere enn nivået i Ligue 2, Frankrike. Må jo tro det burde lokke litt med mulig Champions League spill. Nå vet jeg ikke om det er mye interesse av denne spilleren fra større klubber da. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 27.05.2011 07:44 Post subject: |
|
|
Er han god havner han i den franske toppserien.
Mollins ønsker seg helt sikkert ikke til RBK da han sikkert allerede har hatt kontakt med klubber fra kontinentet. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 27.05.2011 09:16 Post subject: |
|
|
Knerten,
Storflor var, igjen, banens gigant i siste kamp for SIF. Fyren er hele angrepsspillet til SIF.
Bra RBK gav han bort og hentet Moldskred/ Olsen for 15 mill i stedet. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 27.05.2011 09:57 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Maradona wrote: | | Hvis man kjøper/leier Reginiussen, så sier man farvel til Wangberg... |
Reginiussen har fungert veldig bra som anker i kamper for Tromsø. |
Er ikke både ankeret og de sentrale midtbanespillerne som ekstra stoppere å anse? De er jo knapt over midtbanen med fler enn 2 spillere samtidig. Trist nok kan de godt gå hen å vinne Mikke-ligaen 2011 _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 27.05.2011 10:52 Post subject: |
|
|
Hm,
når tidligere bruker Michael Collins skrev at TIL kunne vinne serien, var det ikke mange her inne som tok det alvorlig.
Kanskje Michael Collins var mer nyansert enn først antatt? _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 27.05.2011 11:55 Post subject: |
|
|
| Ta det rolig. TIL vinner ikke serien! |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4085 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 27.05.2011 12:24 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Ta det rolig. TIL vinner ikke serien! |
Bare det ikke blir M**** så driter jeg i hvem som vinner dersom ikke vi på mirakuløst vis skulle komme i toppen. _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 27.05.2011 12:28 Post subject: |
|
|
Lagene er så råtne at hvem som helst kan vinne. Vi også, om vi signerer bra i august. Vel og merke om vi har litt flaks å holder følge fram til august da.
Med så bedriten kvalitet det er om dagen så er jeg ihvertfall ikke redd for at noe lag skal stikke av og få for stor luke. |
|
| Back to top |
|
 |
Robert81 Rutinert

|
Posted: 27.05.2011 12:29 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | senador wrote: | | RBK og Torbjørnsen gav opp Sør-Amerika pga språkproblemer.... |
Aha, derfor han nettopp var i Mellom-Amerika i stedet, ja. |
Så de dro ned til Sør-Amerika før de husket at de ikke kunne prate spansk og portugisisk?
| HeXX wrote: | Må bare legge inn dette sitatet fra Nettavisen. Ikke det at Manu er en favoritt, men følgende er jo til etterlevelse også for RBK...
United har bare kjøpt én spiller over 27 år og tre millioner pund de siste 14 årene, skriver avisen, og det var Dimitar Berbatov, som ble kjøpt for 31 millioner pund fra Tottenham.
Om RBK setter grensa på 28 og litt lavere kjøpssummer, så skal det altså være mulig å bygge et ok lag, uten å kjøpe spillere på godt over 30... |
Jeg kan egentlig ikke se problemet med å få inn spillere som er 30-31-32 og til og med enda eldre, særlig om de kommer billig og er gode og gjør det bra. Vi gjør ikke akkurat penger på alle yngre spillerne som kommer inn eller, og det å skal gjøre overgangspenger på alle spillerne må da ikke være førstepri. Det er ihvertfall ikke dét som gjør meg mest glad ved å være supporter. Sportslig suksess vil også kunne gi penger i kassa. Hadde vi hatt f eks Wæhler i midtforsvaret hadde laget sett mye bedre ut med én gang og kunne kanskje hatt en liten mulighet til å komme seg til CL og dermed håve inn millioner.
Da må det også selvfølgelig være kvalitet på aldrende spillere om vi først skal hente de og ikke ï klassen Jon Inge Høiland.
| StranderGUD wrote: | | ifolge Hoftun vil det ikke handles fra overste hylle.. |
Hvis vi skal handle ikke på øverste hylle etter Hoftuns målestokk blir det ikke forsterkninger i sommer, men mer stallfyll, og da tror jeg vi med sikkerhet kan avskrive oss som noen kandidat til gull.. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 27.05.2011 12:58 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | | Kanskje Michael Collins var mer nyansert enn først antatt? |
Hva er nyansert med det? Fyren er TIL-supporter. |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 27.05.2011 14:40 Post subject: |
|
|
| hehe, godt sagt attach. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 27.05.2011 14:54 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | TomH wrote: | | Kanskje Michael Collins var mer nyansert enn først antatt? |
Hva er nyansert med det? Fyren er TIL-supporter. |
Tenkte på det samme.
Det er vel omtrent bare i Sogndal hvor fans, ledere og/eller spillere ikke har gått ut og snakket om medaljemuligheter. Jeg ser ikke på MC som en fnugg mer nyansert enn de Odd- og FFK-supporterene som har fablet om medaljer. I stor grad er det lite vits å snakke om nyanserte supportere når de snakker om eget lags medajlemuligheter. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 27.05.2011 15:40 Post subject: |
|
|
Carew frigitt av Aston Villa
Hva tror folk om det? Vi svaner jo åpenbart en "Iversen-type" i laget, og Carew er kanskje interessert i å komme hjem, eller i hvert fall finne seg ny klubb for å holde på landslagsplassen.
VIF har vel de spissene de trenger, også... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 27.05.2011 15:58 Post subject: |
|
|
Hehe, er det noen som helst mulighet for at det kan skje egentlig?
Krever sikkert ganske stor lønn. |
|
| Back to top |
|
 |
|