English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Francis Emeka Atuloma
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 21.05.2011 19:05    Post subject: Reply with quote

Jönsson var ikke helt avvisende, men Francis var tydeligvis i Norge også tidligere i år? Han har en norsk rådgiver?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gisp!
Legende

PostPosted: 21.05.2011 20:06    Post subject: Reply with quote

Ja, det har han. RÃ¥dgiveren er nigerianer med fotballbakgrunn fra blant annet Tippeligaen, som bor og jobber i Trondheim.
Awesome
Rutinert

PostPosted: 22.05.2011 15:47    Post subject: Reply with quote

Han har nå også fått seg en norsk kjæreste. Er han god, så vil han nok bli signert av en norsk klubb, for det virker som han ønsker å bo her. Han sier han er blitt glad i Trondheim, så hvem vet.

Og forresten;
Quote:
ROSENBORG is my dream club, i luv the fans and the way they cheer up the team..the atmosphere at lerkendal was Awesome.

Senere i dag spiller han og Dolphins mot Sharks i et derby. Kampen kan følges her for interesserte: http://www.supersport.com...Sportcom#1

Her er beskjeden fra Emeke:
Quote:
Yes am playing because they have missed me a lot in the midfield, My team mates and Fans here are happy to see me. The match is my 4pm today and it is a derby fixture against Sharks F.C. here. We will come out victorious by God's Grace.

Så blir spennende å se hvor god evt. dårlig han faktisk er Smile
2mas
Sjef

PostPosted: 22.05.2011 18:50    Post subject: Reply with quote

Dolphins leder 2-0, men ingen Atuloma på banen(?).
Back to top
Awesome
Rutinert

PostPosted: 22.05.2011 19:44    Post subject: Reply with quote

Jeg så det samme selv... Skal prøve å finne ut hva det skyldes, eller om det kun er snakk om vanlig "ikke spilt inn i troppen enda"

EDIT-

Quote:
you know i just came back on friday and the Coach added me to be on the substitute bench should there be any mistake and the players did well. Next week when we will play away i will be in my regular starting line up, then i will train with the team. But the match was hot, we scored twice and the ref. disallowed one.

Awesome
Rutinert

PostPosted: 14.06.2011 22:06    Post subject: Reply with quote

Fikk mail fra Emeka i dag, og jeg ble bedt om å sitere han på følgende:

Quote:
How is trondheim? Hope the weather is more friendly now.
Our league and league cup is moving fine. I hope all is working well. Please André help me to inform all my fans that i miss them and Lerkendal stadia. Can't wait to be back where my heart is at RBK, a great ballklub.

Dette er en 18-åring som virkelig ønsker seg til klubben vår. Nå spiller han fast hos den nigerianske seriemesteren, og de satser på å vinne cuppen straks også. Han kommer tilbake til Norge i månedsskiftet juni/juli, og da bosetter han seg i Tr.heim. Vi får håpe han er god nok til klubben vår, for dette kan bli en fremtidig viktig spiller mtp. lojalitet. Time will show. Btw, han følger IVRIG med på hva som skjer her hjemme via internett. Han er heeeeelt --> RBK
2mas
Sjef

PostPosted: 14.06.2011 22:14    Post subject: Reply with quote

Ser nå at jeg med flere har skrevet "Emeke" i stedet for Emeka. Har rettet tittelen på tråden.
Back to top
Awesome
Rutinert

PostPosted: 06.07.2011 21:19    Post subject: Reply with quote

Fikk beskjed om å poste følgende fra Francis.

Quote:
i hope you are doing great and please help me to Congratulate the RBK fans for the teams impressive form. And the deserved 4:0 Win over Sarpsborg. I will keep following ROSENBORG because thats where my heart is. As we finish the remaining 7 matches to lift the TROPHY!
With Best wishes from EMEKA FRANCIS ATULOMA.

Jeg legger også til at han scoret et etter hva jeg har hørt fantastisk frispark mål ikveld mot et annet nigeriansk lag. Laget hans leder fortsatt den nigerianske serien. De 7 kampene han snakker om her er de kampene som er igjen før laget hans (Dolphins) er seriemester. (forhåpentligvis)
Recon
Legende

PostPosted: 06.07.2011 22:38    Post subject: Reply with quote

Hvem var dette igjen??

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
pingvin
Veteran

PostPosted: 06.07.2011 22:48    Post subject: Reply with quote

Han som prøvespilte for noen mnd siden, og ble funnet for dårlig akkurat nå.
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 07.07.2011 11:42    Post subject: Reply with quote

OFF TOPIC:

Pingvindrops,
jeg ser på signaturen og lurer litt på hva du mener med den?

"Tipp topp" er jo et ullent uttrykk i fotballsammenheng.
Hva er en en "tipp topp" TL-spiller? Nordvik er, så vidt jeg har fått med meg, fast hos en av seriefavorittene.
pingvin
Veteran

PostPosted: 07.07.2011 11:45    Post subject: Reply with quote

Hehe, jeg synes "god" også var et dårlig uttrykk, så da måtte jeg finne noe annet.

Har bare i ren latskap "glemt" å bytte signatur. Var fra den perioden da jeg mente at Nordvik ikke hadde noen ting å tilføre et RBK-lag. Noe jeg fortsatt står fast ved. Og at han aldri kommer til å bli ypperste klasse fordi han mangler fotballhode. Det finnes kloke fotballspillere, og det finnes mindre kloke. Nordvik tilhører andre kategori. Eksempler på kloke: Hoftun, Strand, Løken.

Edit: Det er forresten mye som spiller fast på tittelutfordrere, Korczmar, Fakiri og Angan.
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 07.07.2011 15:15    Post subject: Reply with quote

Angan er jo faktisk veldig god, spesielt har han vaert god i aar. Var Loeken saa fryktelig klok eller lar du deg blende fordi han var sivilingenioer.
Recon
Legende

PostPosted: 07.07.2011 15:20    Post subject: Reply with quote

Samtlige spillere i 90-tallets RBK var vel fotballsmartere enn dette millenniets spillere. Mentalt er jo dagens spillere direkte svake sammenlignet med amatørspillerne da.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 07.07.2011 15:39    Post subject: Reply with quote

Det er mitt inntrykk også. Kan jo legge til Bent Skammelsrud og Ola By Rise, som til og med var keeper. Men er det slik å forstå at denne karen reiser klubbløs til Trondheim og satser alt på å overbevise RBK-ledelsen på andre forsøk?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
pingvin
Veteran

PostPosted: 07.07.2011 15:42    Post subject: Reply with quote

Så Angan er så god at han har spilt i både Lyn og Hønefoss Smile Ja, han har vel alltids hatt et lite potensiale bare han fikk orden på skuddteknikken, men noen Rooney blir han aldri. Har dog vært god i år. Fortsatt et godt stykke bak de beste i ligaen.

Kalle Løken hadde ingen store forser, men han tok det igjen på smartness(som Semb) ville kalt det.

Nordvik ser god ut når han gang på gang sklir inn i siste liten og blokker et skudd, hadde han dog vært litt smartere posisjoneringsmessig og oppfattet farlighetene langt tidligere, hadde han sluppet dette. Et godt eksempel; Kris Stadsgaard.
Back to top
Laff1
Senior

PostPosted: 09.07.2011 09:56    Post subject: Reply with quote

Awesome hvorfor er du så hysterisk giret når det gjelder denne spilleren ? Moro at han er RBK fan, men klubben kan vel ikke signere spillere utelukkende av den grunn.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Henri
Legende

PostPosted: 09.07.2011 11:34    Post subject: Reply with quote

De er venner på Facebook.
Back to top
Awesome
Rutinert

PostPosted: 10.07.2011 22:08    Post subject: Reply with quote

Vi er venner i det virkelige liv, og jeg bare får beskjed om å skrive det jeg skriver.
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 10.07.2011 22:15    Post subject: Reply with quote

Awesome wrote:
Vi er venner i det virkelige liv, og jeg bare får beskjed om å skrive det jeg skriver.

Awesome 2. mai 2011 wrote:
Er nå venn med han på facebook å ser bildene han har lagt ut. Norge helt i fra 2007. Tagget på dette bildet med norske kommentarer. Noen har også tagget han som "Bentley". Virker som han har hatt noe med Odd Grenland å gjøre tidligere...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Knowrud
Veteran

PostPosted: 10.07.2011 23:02    Post subject: Reply with quote

Back to top
nin
Rutinert

PostPosted: 11.07.2011 12:36    Post subject: Reply with quote

pingvindrops wrote:
Nordvik ser god ut når han gang på gang sklir inn i siste liten og blokker et skudd, hadde han dog vært litt smartere posisjoneringsmessig og oppfattet farlighetene langt tidligere, hadde han sluppet dette. Et godt eksempel; Kris Stadsgaard.

Så en artikkel for en god stund tilbake som diskuterte akkurat dette, og statistikken underbygger at hos de beste lagene er det en markant nedgang i såkalte liggende taklinger. Det er mer og mer viktig for en moderne back/stopper å holde seg på bena.

SÃ¥nn veldig off topic...
Back to top
Awesome
Rutinert

PostPosted: 12.07.2011 01:08    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Awesome wrote:

Awesome 2. mai 2011 wrote:
Er nå venn med han på facebook å ser bildene han har lagt ut. Norge helt i fra 2007. Tagget på dette bildet med norske kommentarer. Noen har også tagget han som "Bentley". Virker som han har hatt noe med Odd Grenland å gjøre tidligere...

Enig i at den ser dum ut, men har blitt venner etter det, og han ber meg om å skrive det jeg skriver for han. Smile
nieuwlaat
Veteran

PostPosted: 12.07.2011 08:50    Post subject: Reply with quote

Har du vært i Nigeria i sommer, eller har Atuloma tatt seg tid til en Norges-visitt midt i serieinnspurten?
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 06.08.2011 20:41    Post subject: Reply with quote

Noe nytt om vår venn Atuloma? Kommer han flyttende til Trondheim? Smile
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 5 of 6

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb