| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
kablap Senior
|
Posted: 08.05.2011 23:45 Post subject: |
|
|
Hvorfor i all verden legge inn et bilde av George Micheal?!!?
Vel. Jeg satt og var ekstremt forknytt i andre omgang. Ikke imponert av jobbinga hjem til enkelte av spillerne.
Winsnes står bare og ser på Thiones dobbeltsjanse og man bør forvente at han tåler 90 minutt.
Olsen kommer inn og står bare og ser på, følger ikke med, følger ikke mannen sin, virker komplett uinteressert. Han burde i det minste vist seg fram som en som gir alt, som er på hogget, Vel, det er kanskje ikke så enkelt å komme inn på slutten av kamper.
At Prica ikke jobber hardt i 90 min. er greitt, hans krefter skal brukes på det offensive.
Enormt letta etter en nor heldig seier! _________________ Kebab og klyster |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 08.05.2011 23:50 Post subject: |
|
|
| abjoern wrote: | | Greit at Eikrem filmet, men lar meg likevel provosere over en del som skrives om egne og andre lags spillere her inne den siste tiden. Tenker på Lustig, Olsen og så videre. Har blitt jæskla usaklig. Det man ikke tør/vil si til en person ansikt til ansikt, trenger man ikke skrive på nettet heller. |
Det er jeg ikke uenig i. Spesielt har jeg vært mot strømmen i tilfellet Lustig. Han har fått mye ufortjent pepper her.
Ã… kalle Eikrem svin etter at han bedriver skuespill mot oss, tar jeg meg friheten til. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 09.05.2011 00:00 Post subject: |
|
|
@Iruretagoyena
Hehe, ok. Har et helt annet inntrykk av han, men filming provoserer. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 09.05.2011 00:09 Post subject: |
|
|
| abjoern wrote: | | Greit at Eikrem filmet, men lar meg likevel provosere over en del som skrives om egne og andre lags spillere her inne den siste tiden. Tenker på Lustig, Olsen og så videre. Har blitt jæskla usaklig. Det man ikke tør/vil si til en person ansikt til ansikt, trenger man ikke skrive på nettet heller. |
Jepp, veldig forutsigbart mye av det og til tider veldig barnslig. Når egne spillere blir latterliggjort side opp og side ned så begynner jeg av å til å lure på hvor forumet er å vei.. |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 09.05.2011 00:12 Post subject: |
|
|
| abjoern wrote: | | lar meg likevel provosere over en del som skrives om egne og andre lags spillere her inne den siste tiden. Tenker på Lustig, Olsen og så videre. Har blitt jæskla usaklig. Det man ikke tør/vil si til en person ansikt til ansikt, trenger man ikke skrive på nettet heller. |
Dersom jeg treffer på Mikael Lustig face to face så skal jeg fortelle ham akkurat hva jeg synes, vær du trygg! _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 09.05.2011 00:14 Post subject: |
|
|
| Han handler på Rema nærmest Lerkendal .. |
|
| Back to top |
|
 |
Cessna Rutinert
|
Posted: 09.05.2011 00:17 Post subject: |
|
|
| Jeg er også veldig fornøyd med at vi greier å holde nullen, selv om Molde hadde fortjent et mål eller to. Om spillet ikke er så fint får så være, så lenge vi tetter igjen. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 09.05.2011 00:20 Post subject: |
|
|
- Hoseth ikke imponert over Rosenborg
- Jeg er ikke imponert over dem. De spilte veldig kynisk og kjedelig nå, men de trenger det for å få inn selvtillit i laget. Jeg tror de kommer til å bli mye bedre når Jönsson får satt sitt preg på laget, sier han til Rbnett.
http://fotball.adressa.no...200007.ece
Og han har jo helt rett, selvfølgelig. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 09.05.2011 00:25 Post subject: |
|
|
Korrekt observert av den fotballkloke Magne Hoseth.
En ting; hvor blir det av skudd fra Markus Henriksen? Synes ikke han har vært veldig involvert i farligheter så langt i sesongen. Er det fordi han ligger lenger bak i banen enn i fjor eller er det litt tilfeldigheter som spiller inn her. Kanskje ble det kunstig mange kremmerhus i fjor, men det kunne da vært rimelig med en scoring etter en femtedel av sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
hefffner Senior
|
Posted: 09.05.2011 00:38 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | hefffner wrote: | | Schei Lindbæk diskuteres på brakka. |
Fortell meg at dette er kødd. Nå. Vær så snill. |
Forhåpentligvis kødd, dersom de da ikke snapper om navnet fra forumet nå..
Ble sist sett i Rot-Weiss Essen.. _________________ Fatter ikke åssen folk klarer å holde med andre lag enn Rbk... |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 09.05.2011 00:45 Post subject: |
|
|
| Oppmannen wrote: | | En ting; hvor blir det av skudd fra Markus Henriksen? |
....og hvor blir det av Larse65? Ett - 1 - ett innlegg siden Vålerenga-kampen ble sparket i gang? Og laksesesongen skytes vel ikke igang før 1. juni?!? |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 09.05.2011 01:06 Post subject: |
|
|
| Awake wrote: | | Jeg liker heller ikke måten vi fremstår på, men jeg velger å tro at det heller skyldes skral kvalitet på stallen som tvinger oss til å spille på den måten vi gjør. Jeg tror og håper at Jönsson ikke ville spilt sånn om vi hadde bedre spillere. |
Dette er vel ikke verre enn mange av de kjedelige kampene vi har vunnet de siste 2 årene, med en mye sterkere stall....
Gi nå stallen og JJ litt tid til å få spillet til å fungere.
Med så mange nye spillere, og en ny trener, bør vi være fornøyd så lenge vi tar poeng nok i første halvdel av sesongen. Så kan vi vente å begynne å se konturene av de morsomme spillet JJ klarte å få inn i Stabæk |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 09.05.2011 01:06 Post subject: |
|
|
Larse spiller Mastermind i lag med Kroksæter i kveld.
Ang. Schei Lindbæk: I Freddy Dos Santos' selvbiografi kan man lese om drakampen mellom Molde og RBK om spissens signatur i 1999. Bratseth var på telefonen og sa at samme hva Molde tilbyr, vi gir deg mer. Men Molde som satset hardt på Champions League ga Lindbæk en svært pen sign-on-fee som gjorde at han takket ja. Han fikk i alle fall oppleve å score mot Real Madrid, det er det ikke alle som gjør. Karrieren hans ble vel aldri helt den man trodde den ville bli da han spilte for Skeid, men han hadde sine stunder. Det var jo ikke helt tilfeldig at Norges to beste lag begge ville ha tak i ham. Men i 2011 er det nok ikke brennaktuelt lenger. Dette var vel ment som et sarkastisk forslag på grunn av ryktene om Muri og Wæhler antakelig. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 09.05.2011 03:15 Post subject: |
|
|
| Var på kampen, koste meg. Herlig stemning, herlig seier. Lago er kongen. Håper Skjelbred er tilbake i form til neste kamp, han er viktig for oss. |
|
| Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 09.05.2011 07:53 Post subject: |
|
|
Anmeldt for homohets mot Hoset
- En Rosenborg-supporter skal ha blitt anmeldt for homosjikane mot Magne Hoseth.
Les mer: http://www.nettavisen.no/...146914.ece
 _________________ 100% JESUS |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 09.05.2011 08:18 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Oppmannen wrote: | | En ting; hvor blir det av skudd fra Markus Henriksen? |
....og hvor blir det av Larse65? Ett - 1 - ett innlegg siden Vålerenga-kampen ble sparket i gang? Og laksesesongen skytes vel ikke igang før 1. juni?!? |
... Og hvor blir det av spådommene til Kristobal? Har ikke lest noen nye spådommer med forklaring i tilfeldig utvalgt statstikk fra 1970 på altfor lenge nå Kristobal!  |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4115 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 09.05.2011 08:18 Post subject: |
|
|
Sikker på at det vil bli lagt mye ressurser inn i å få løst denne saken.  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 09.05.2011 08:24 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | ... Og hvor blir det av spådommene til Kristobal? Har ikke lest noen nye spådommer med forklaring i tilfeldig utvalgt statstikk fra 1970 på altfor lenge nå Kristobal!  |
Vil du ha enda flere??
Er vel greit å stå for dem man leverte før seriestart av de som har noe med langsiktige spådommer å gjøre  |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.05.2011 08:40 Post subject: |
|
|
Flott det! |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 09.05.2011 08:50 Post subject: |
|
|
Det var sikker intens homohets ala: "Hei, Magne, æ har hørt du like gutta" _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 09.05.2011 09:09 Post subject: |
|
|
 _________________ 100% JESUS |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 09.05.2011 09:10 Post subject: |
|
|
Kanskje noen med sumo kan sjekke?
Etter ca 18 minutter er Hoset nede ved kortlinja, da kommer det en gruppe hissige RBK-fans inn i bildet. En av disse roper visstnok "homo" i følge han som har anmeldt. Han leser da dette på leppene igjennom tv-skjermen.
Ser det ut til å stemme? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 09.05.2011 09:22 Post subject: |
|
|
Tja, om det er karen i bar overkropp som er anmeldt, så?
Men for meg, er det mulig han roper "Rotmo!!" like mye som "Homo!", så vanskelig å si.. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 09.05.2011 09:26 Post subject: |
|
|
| Det kan stemme, men det trenger ikke å stemme. Om det stemmer, utføres det av én mann en enkelt gang (i følge TV-kamera). Dette er den tynneste spikersuppa jeg har sett på lenge. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 09.05.2011 09:42 Post subject: |
|
|
Det er jo litt smålig å kalle noen homo, men veit sjøl at ting kommer litt skjeivt ut (tog du an?) i kampens hete. Tynn spiker, ja.
Fyren her får jo uansett ingen straff, men hva er egentlig strafferammen for homohets? |
|
| Back to top |
|
 |
|