View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 16.10.2002 15:11 Post subject: George er misfornøyd... |
|
|
Christer George er vist misfornøyd med alt for lite spilletid! Jeg skjønner godt at det er frustrerende og sitte på benken i kamp etter kamp og bare få spille 2.divisjon når du spiller på Rosenborg. Jeg er "for" at Åge Hareide skal bruke et "Rotasjonsystem" på en måte sånn at flere får erfaring fra a-kamper hvis noen plutselig blir skadet, eller hva?...
http://www.rbkweb.com/art...513,90990, |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.10.2002 15:50 Post subject: |
|
|
Ja, jeg er også positiv til Hareides planer!
Det er viktig å holde reservene i gang slik at nivåsenkingen på laget blir minst mulig når en førstelagsspiller blir skadet. Samtidig får jo 12., 13., 15. valget osv. muligheten til å spille seg inn på laget på denne måten.
Med andre ord ser jeg fram til litt mer spennende laguttak framover!  |
|
Back to top |
|
 |
RBK Patriot Senior
|
Posted: 17.10.2002 11:22 Post subject: |
|
|
Det samme er jeg.. men slik som george har prestert den siste tiden, er det vanskelig å komme inn i laget med så mange gode spillere.... _________________ ZZzzzzzzzz |
|
Back to top |
|
 |
hermsty Senior

|
Posted: 18.10.2002 14:30 Post subject: |
|
|
Jeg skjønner godt at han ikke er inn på laget jeg. Og det er ingen som skal komme å si det at han ikke har fått sjansen for det har han nemlig fått. Han sier jo også selv at han ikke har spilt godt nok i det siste for å være med på laget. Men tross alt, jeg synes han spiller ganske mase etter det han har prestert jeg. _________________ Life is good, life is fotball |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 18.10.2002 14:39 Post subject: |
|
|
hmm... Ja han har fått nok av sjanser i år og jeg er fullt enig at han ikke har prestert til og kunne få spille på a-laget! |
|
Back to top |
|
 |
Ludakris Senior
|
Posted: 05.11.2002 14:38 Post subject: George på Viasat |
|
|
Sitter og ser på Champions League magasinet på Viasat Sport. Her er det er langt intervju med den kuuleste spilleren i CL (i følge magasinet...):
CHRISTER GEORGE.
Han blir intervjuet om rap-musikken sin, SCN (So Called Negroes) og om hvordan dette influerer hans spill i RBK.
Det er også intervju med Frode, Bent og Erik om hvordan Christer er å ha i RBK-miljøet...
Heldigvis er det ikke bare prat om de "store" klubbene og spillerne i dette magasinet! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.11.2002 16:51 Post subject: |
|
|
Ja, jeg så det jeg også - i dag, men på lørdag. "UEFA Champions League weekly" sendes over hele verden, så det var artig at Georgie var en av hovedpersonene denne uka!  |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 05.11.2002 21:08 Post subject: |
|
|
"Hvilken kanal må jeg gå inn på for og få inn Viasat Sport? Jeg har sett gjenomm alle kanalene men finner ikke Viasat sport, men vi har jo kabel-tv...  |
|
Back to top |
|
 |
|