| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
puckno Veteran
|
Posted: 26.04.2011 00:12 Post subject: |
|
|
Cornerne ble lempet i feltet eller forsøkt lempet i feltet men ikke med det trykk/skru/finesse man skal forvente av gode cornerleggere.
Selv jeg skulle klart tilsvarende cornere, ´å få ballen inn i feltet´, men det blir for lett å forsvare seg mot. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 26.04.2011 00:12 Post subject: |
|
|
| Greit det, men Jamtfall var fortsatt 2 cm unna å stange en av de i mål. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 26.04.2011 00:13 Post subject: |
|
|
| Oppmannen wrote: | | På garderobeinnslagene til rbk.no legger jeg merke til at de spiller Vengaboys med "Boom Boom Boom" der inne. Hvem står bak dette? |
Det har vært ræva musikk i den garderoben så lenge jeg kan huske hvertfall. |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 26.04.2011 00:14 Post subject: |
|
|
| Klevolainen wrote: | | Sylta wrote: |
Likevel mistet han ballen omtrent én gang gjennom hele kampen. |
Vet ikke hva du mener er omtrent en gang, men selv sitter jeg ihvertfall å forventer brudd hver gang han får ballen og blir presset. |
At du er redd for at Winsnes skal miste ballen hver gang han har den, er ikke synonymt med at han faktisk mister ballen. Hva med å telle neste gang? |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 26.04.2011 00:15 Post subject: |
|
|
| Klevolainen wrote: | | Greit det, men Jamtfall var fortsatt 2 cm unna å stange en av de i mål. |
Høres ut som skikkelig dårlig forsvarsspill  |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 26.04.2011 00:24 Post subject: |
|
|
| Får håpe Jamtfall ikke får Christer George/Trond Olsen-syndromet med å være frisk innhopper men ræva fra start. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 26.04.2011 00:25 Post subject: |
|
|
| Sylta wrote: |
At du er redd for at Winsnes skal miste ballen hver gang han har den, er ikke synonymt med at han faktisk mister ballen. Hva med å telle neste gang? |
Nei sorry det orker jeg ikke. Du kan sikkert telle selv hvis du er interessert. Jeg synes han er lagets klart svakeste i dag, og jeg synes han er for veik. Du må gjerne ha en annen mening. Men at han mistet ballen mer enn en gang i dag, det føler jeg meg sikker på. |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 26.04.2011 00:28 Post subject: |
|
|
| Oppmannen wrote: | | Får håpe Jamtfall ikke får Christer George/Trond Olsen-syndromet med å være frisk innhopper men ræva fra start. |
Jamtfall skal i alle fall ikke beskyldes for å ha vært ræva fra start i dag. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 26.04.2011 00:29 Post subject: |
|
|
| Oppmannen wrote: | | Får håpe Jamtfall ikke får Christer George/Trond Olsen-syndromet med å være frisk innhopper men ræva fra start. |
Nå spilte han jo fra start idag da. Virker rett og slett å ha mye inne denne Jamtfall. Moldskred savnes ikke overhodet her i gården i hvertfall. Håper Jönsson fortsetter å vise Jamtfall tillit fremover, selv om han skulle ha en svak kamp eller to. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 26.04.2011 00:37 Post subject: |
|
|
| Peter Storey wrote: | | Recon wrote: | Det hindrer deg ikke i å komme med idiotiske meldinger. | Peter Storey wrote: | | Bra jobbat Hoftun; nu börjar vi se vad som bor i stallen. |
Men du har jo rett, når ting ikke går "i henhold" for dine utvalgte, gjemmer du deg heller. Vi har et ord for slike på norsk. |
Du jag har varken tid eller lust att delta i den fåniga/barnsliga Hoftun-diskussionen om det är det du siktar till . Jag är mest intresserad av matcherna och jag blir glad när RBK vinner och Larse & Co håller tyst. | Og likevel har du da tidligere gjort akkurat det, men er Larse i revers og mystisk opptatt og borte når ting reflekterer dårlig på dina hjältar. Haha, du er så avkledd og totalt uten troverdighet. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 26.04.2011 00:39 Post subject: |
|
|
– Enga-spillerne snakket jo «rett så mycket» i mediene før kampen, minnet svensken om etter målet.
http://fotball.adressa.no...199023.ece
Derfor innsatsen var så bra i dag  |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 26.04.2011 00:41 Post subject: |
|
|
| Klevolainen wrote: |
Nei sorry det orker jeg ikke. Du kan sikkert telle selv hvis du er interessert. Jeg synes han er lagets klart svakeste i dag, og jeg synes han er for veik. Du må gjerne ha en annen mening. Men at han mistet ballen mer enn en gang i dag, det føler jeg meg sikker på. |
Jeg vet at det kommer til å være minst én Winsnes-hater som kommer til å synse om at mannen mister ballen ofte iløpet av hver kamp. Derfor legger jeg ekstra merke til mannen. Han hadde én ukonsentrert ballmiss sentralt i banen i førsteomgang. Ellers mistet han aldri ballen på en måte som VIF kunne profitere på. Da tenker jeg på situasjonene hvor Winsnes i utgangspunktet har ballen i benene, og ikke situasjoner hvor en slapp pasning fra en medspiller ville ha blitt løpt opp av en hurtigere spiller enn Winsnes. I så fall har du én situasjon hvor Skjelbred spiller ballen upresist til Winsnes, og rekkevidden hans er for dårlig til at han snapper den opp før en VIF-spiller. Jeg ble ikke imponert av Winsnes offensivt i dag, sett bort fra enkeltsituasjoner. Litt daffe cornere, og noen langpasninger mot sidene som VIF vinner tilbake ballen på. I tillegg har han en del støttepasninger til spillere i farlige posisjoner. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 26.04.2011 00:54 Post subject: |
|
|
| Ja du må si fra når du finner denne Winsnes-hateren da. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 26.04.2011 02:28 Post subject: |
|
|
Er dette den ene situasjonen du snakker om, eller?
 |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 26.04.2011 05:13 Post subject: |
|
|
Herlig at vi har funnet midtstopper-paret vårt. Lago-Larsen er herved bankers, ellers spiser jeg sokkene mine.
Og hvor ble det av "SHA-LA-LA-LALA-LALA" fra garderoben etter seieren? Virket utrolig tamt når spillerne kom inn..Skjelbred bruker vanligvis å slå til med den.
Uansett, 3 poeng
 |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 26.04.2011 09:04 Post subject: |
|
|
Fantastisk innsats fra alle sammen, men vil trekke fram Skjelbred, Prica, Lustig og stopperparet spesielt. Skjelbred i toppform er gull for oss, når Prica scorer og spiller bra er laget strålende, Lustig viser noe som kan minne om gammel storhet, og stopperparet imponerte med stødig forsvarsspill. Å vinne over Vål'enga samtidig er bare fantastisk.
 |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 26.04.2011 10:42 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Peter Storey wrote: | | Recon wrote: | Det hindrer deg ikke i å komme med idiotiske meldinger. | Peter Storey wrote: | | Bra jobbat Hoftun; nu börjar vi se vad som bor i stallen. |
Men du har jo rett, når ting ikke går "i henhold" for dine utvalgte, gjemmer du deg heller. Vi har et ord for slike på norsk. |
Du jag har varken tid eller lust att delta i den fåniga/barnsliga Hoftun-diskussionen om det är det du siktar till . Jag är mest intresserad av matcherna och jag blir glad när RBK vinner och Larse & Co håller tyst. | Og likevel har du da tidligere gjort akkurat det, men er Larse i revers og mystisk opptatt og borte når ting reflekterer dårlig på dina hjältar. Haha, du er så avkledd og totalt uten troverdighet. |
Jag har varken tid eller lust att delta i längre diskussioner utan nöjer mig med små instick när jag har tid och lust. Egentligen har jag inte tid till att skriva detta. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 26.04.2011 12:02 Post subject: |
|
|
Fy faen så godt det var å se Mohammed Fellah få juling på midtbanen. Selv Winsnes hadde god kontroll på ham, og Henriksen, PCS, Jamtfall og Svendson hadde stålkontroll på ham og vant alle duelene med den lille Storkjeften fra Oslo.
Jasså du Fellah, skulle dere grave ned RBK? Du kan like så godt gå å grave din egen grav, og med den duelstyrken du viste igår kan du glemme høyere nivå en TL.
Michael Jamtfall > Trond Olsen.
Med den pasningssikkerheten, duelstyrken, defensivt arbeid, gode løp, og ok forståelse for spillet, viste Jamtfall mot Vålerenga at Trond Olsens dager på laget bør være talte, vertfall på startposisjon. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 26.04.2011 12:14 Post subject: |
|
|
| Ropte til Fellah at han ikke måtte grave seg ned når han sto å søyt etter å ha tapt nok en duell like nede ved sidelinja under der jeg satt. Er sikker på at han hørte meg, så det var litt artig. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 26.04.2011 12:16 Post subject: |
|
|
| Fy faen, trodde ikke du var en sånn dærre hooligan!! |
|
| Back to top |
|
 |
Awake Proff

|
Posted: 26.04.2011 12:23 Post subject: |
|
|
| Er det opplest og vedtatt at vi alltid har dommerhjelp på Lerkendal? Virker som alle Vålerengasupporterne mener det, men jeg klarer virkelig ikke se hva som skulle være så enorm hjemmedømming i går. Det eneste jeg virkelig har å klage på er at jeg synes det var utrolig at Kristoffer Hæstad klarte å spille hele kampen uten å få kort. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 26.04.2011 12:34 Post subject: |
|
|
Det er nemlig ganske hardt for en Vålerengamann å svelge det faktum at Steffen Iversen ga dem gullet og sølvet 2004-2005, den spilleren som vi rappet fra dem som bossmann i 2006 og som senere har skutt oss til 3 seriegull og CL.
Derfor er det vanskelig for Oslo-øst gutta å inrømme ovenfor seg selv at Rosenborg har vært klart bedre en dem i over 5 år, og at Lerkendal for Vålerenga = tap for Oslo-øst.
Da er det lettere for dem å tenke at det var dommeren sin feil, eller at Annan kløyp Muri i rompa. Ikke så mye selvinnsikt der i gården gitt. Flere av dem fantaserer faktisk uten noe som helst ironi om at det er en konspirasjon mellon Rosenborg og NFF, mot Vålerenga og Brann. PATETISK! _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 26.04.2011 12:35 Post subject: |
|
|
Godt gjort av Vålerenga å gjøre akkurat det samme som i fjor - å prate mest om hvor dårlige RBK var før kampen og fokusere mindre på seg selv.
Ser på VG.no at Andresen mener VIF først vil være i form etter ferien. Det er vel litt sent.
Fem mål på fem kamper for VIF til nå. Men Koné kommer vel i form til september kanskje. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|