| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 25.04.2011 23:31 Post subject: |
|
|
| Iruretagoyena wrote: | | Hærligt med seier, men en liten bismak ble det sannelig, da en tre-fire ambulansepersonell drev med HLR på en fyr rett utenfor stadion. Håper han kviknet til. |
Så det var derfor en haug med Røde Kors-folk løp ut av Adidas-tribunen rett før slutt, ja. Trodde først det var noen som hadde det fryktelig travelt med å komme seg ut for å slippe kø. |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 25.04.2011 23:33 Post subject: |
|
|
Forskjellen i dag lå i duellspillet, det lyste vilje av absolutt alle. Klart nå at Lago er back in business som stopper, bortsett fra et horribelt tilbakespill i starten av første så leverte han varene.
Jamtfall bra,men han bør lære seg å jobbe hardere defensivt og ikke lunte tilbake i forsvar. Med samme glød mot Molde så blir det seier der også. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 25.04.2011 23:34 Post subject: |
|
|
| Fikk et støkk da jeg så de holdt på ovenfor der jeg også. Håper det beste, selv om jeg ikke synes det så veldig lovende ut. Stanset ikke opp for å være tilskuer. Forrige gang det var dramatikk på samme sted var da fyrverkeriet for seriegullfeiringen gikk galt. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 25.04.2011 23:35 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: |
Med unntak av alltid like skuffende Viking så var det vel relativt normale tilstander i eliteserien i kveld for en gangs skyld  |
Den setningen ga vel ikke helt mening. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 25.04.2011 23:36 Post subject: |
|
|
Strømsgodset på topp. Sarpsborg i toppen. Helt normalt
Last edited by Nåssåladden on 25.04.2011 23:38; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 25.04.2011 23:37 Post subject: |
|
|
| Det var Hamrénstuk över RBK i dag; 4-2-3 och attityd. Det är aldrig tråkigt att vinna. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 25.04.2011 23:38 Post subject: |
|
|
| Klevolainen wrote: | | kristobal wrote: |
Med unntak av alltid like skuffende Viking så var det vel relativt normale tilstander i eliteserien i kveld for en gangs skyld  |
Hehehe, den ble litt rar ja. "Alltid like skuffende Viking" skulle tilsi normalt. Ser den nå. Det jeg prøvde å si var at de samsvarte relativt bra med forhåndstipset mitt fra en måned siden  |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 25.04.2011 23:40 Post subject: |
|
|
| Deilig, alltid fint å møte oppskrytte Vålerengen når man sliter litt! Prica enorm i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 25.04.2011 23:41 Post subject: |
|
|
Ble positivt overrasket over prestasjonen i dag. Attityd og innsatts på toppnivå. Lago som jeg slaktet før kamp gjorde en god figur, midtbanen fungerte og hele LAGET forsvarte seg godt. Prica er en toppspiss og Jamtfall var frisk!
Det tidlige målet var meget viktig, skuldrene ble senket.
Det må likevel nevnes at Vif var helt ræva i dag, NULL målsjanser, og det er ikke bare RBK sin fortjeneste... |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 25.04.2011 23:45 Post subject: |
|
|
| VIF har ikke skapt så fryktelig mange muligheter tidligere år og fikk smake sin egen medisin idag jf. kampene mot Viking og Lillestrøm. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 25.04.2011 23:45 Post subject: |
|
|
Prøver meg på en spillerbørs:
Ørlund - 5
Har ingenting å gjøre
Bråthen - 5,5
Har ingenting å gjøre, men får et pluss for utspark og igangsettinger.
Lustig - 6,5
Bunnsolid defensivt. Villig, men upresist fremover.
Larsen - 7
En sjef der bak. Farlig på alle offensive cornere. Kan bli bedre på pasningsspill.
Lago - 6
Kjemper, sloss og gjør jobben.
Dorsin - 6
Som Lustig, men litt mindre synlig fremover.
Winsnes - 5,5
Gjør en ok kamp, uten å briljere.
Skjelbred - 7,5
Løper enormt mye, en del tekniske finesser og kreativitet. Årsbeste.
Henriksen - 6,5
Svinger fra å gjøre fantastiske ting, til helt unødvendige feil. Vokser utover kampen.
Fredheim Holm - 6
En godkjent kamp, men ikke like synlig som han har vært.
Jamtfall - 6,5
Et konstant uromoment. Løper smart(!) og terroriserer tidvis kompisen Nordvik. Forsvant litt etterhvert.
Prica - 8
Glimrende kamp. Fantastisk innsats. Umulig å ta ifra ballen. Skaper mye, og scorer mål.
Svensson og Åsen gjør fine innhopp. |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 25.04.2011 23:46 Post subject: |
|
|
| SondrMan wrote: | Heeerlig med seier i dag.. det var ganske digg!
PS:
Hva er en utenpå shortsen penis? |
Ber om tilgivelse på forhånd for denne kommentaren men jeg trodde en "utenpå shortsen penis" var en spiller som løp rundt med en "hard-on" som kunne sees gjennom shortsen _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 25.04.2011 23:50 Post subject: |
|
|
| Vålerenga var akkurat så gode som de kommer til å være denne sesongen. En del dårligere enn oss, men gode nok til å vinne en del kamper. Nå er det natta for meg. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 25.04.2011 23:51 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | Prøver meg på en spillerbørs:
Ørlund - 5
Har ingenting å gjøre
Bråthen - 5,5
Har ingenting å gjøre, men får et pluss for utspark og igangsettinger.
Lustig - 6,5
Bunnsolid defensivt. Villig, men upresist fremover.
Larsen - 7
En sjef der bak. Farlig på alle offensive cornere. Kan bli bedre på pasningsspill.
Lago - 6
Kjemper, sloss og gjør jobben.
Dorsin - 6
Som Lustig, men litt mindre synlig fremover.
Winsnes - 5,5
Gjør en ok kamp, uten å briljere.
Skjelbred - 7,5
Løper enormt mye, en del tekniske finesser og kreativitet. Årsbeste.
Henriksen - 6,5
Svinger fra å gjøre fantastiske ting, til helt unødvendige feil. Vokser utover kampen.
Fredheim Holm - 6
En godkjent kamp, men ikke like synlig som han har vært.
Jamtfall - 6,5
Et konstant uromoment. Løper smart(!) og terroriserer tidvis kompisen Nordvik. Forsvant litt etterhvert.
Prica - 8
Glimrende kamp. Fantastisk innsats. Umulig å ta ifra ballen. Skaper mye, og scorer mål.
Svensson og Åsen gjør fine innhopp. |
Denne stemmer nesten på en prikk i mine øyne. Ville dog gitt Winsnes 1 poeng mindre. Det er ALT for lett å ta fra han ballen. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 25.04.2011 23:51 Post subject: |
|
|
| Håller ni fortfarande på med den hårde? Kommer ni aldrig till avslut? |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 25.04.2011 23:53 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | Godt med seier. Skylder tre-fire stykker en kasse med brus siden det ikke kom 16.000, men det tåler jeg i kveld.
For min del satte jeg vel 14000 som øvre grense, så sånn sett ble det vel uavgjort  |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 25.04.2011 23:56 Post subject: |
|
|
Herlig stemning på stadioen i dag. Følte dette var mye mer en 4-0-kamp enn 2-0.
Deilig å se at spillerne gir alt, trøkker til i duellene og begynner å vinne første- og andreballer. Til og med han Maldini på høyrebacken var med i dag. Hadde bl.a en herlig crosser 1. omg.
Synes Lago roter fælt i starten, men henter seg inn og får sin velfortjente "Lago, Lago, Lago"-chant etter å ha vunnet nok en duell i 2. omg.
Svensson er utrolig heit i kålen når han kommer inn, løper villmann og takler i hytt og vær. Åsen LEKER seg, og kunne fort fått et mål eller en assist på slutten der.
Deilig med seier, men håper dette ikke blir en sovepute for spillere og særlig ledelse. Har bange anelser, dog.
I tillegg sørget Tiller-seier over Strindheim for at dagen ble komplett. Adecco 2012 på myra! _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 26.04.2011 00:01 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Klevolainen wrote: | | kristobal wrote: |
Hehehe, den ble litt rar ja. "Alltid like skuffende Viking" skulle tilsi normalt. Ser den nå. Det jeg prøvde å si var at de samsvarte relativt bra med forhåndstipset mitt fra en måned siden  |
Elsker at du kaller spådommene dine for "normale tilstander i eliteserien"!  _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 26.04.2011 00:03 Post subject: |
|
|
| Klevolainen wrote: |
Denne stemmer nesten på en prikk i mine øyne. Ville dog gitt Winsnes 1 poeng mindre. Det er ALT for lett å ta fra han ballen. |
Likevel mistet han ballen omtrent én gang gjennom hele kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 26.04.2011 00:04 Post subject: |
|
|
| Åsen gjorde mye bra når han kom inn, MEN: alle cornerne han tok var uten unntak slappe og dårlige. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 26.04.2011 00:05 Post subject: |
|
|
Enig med Klevo. Litt for mange støtte- og feilpasninger i dag på den unge lovende legestudenten. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 26.04.2011 00:07 Post subject: |
|
|
| puckno wrote: | | Åsen gjorde mye bra når han kom inn, MEN: alle cornerne han tok var uten unntak slappe og dårlige. |
Synes da den ene (den første?) så veldig bra ut fra der jeg satt. Hadde det vært en hodespiller, og ikke Jamtfall, som stod der kunne den blitt farlig.
Var det forresten snakk om så mange, da? Jeg kommer bare på to i farta? _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 26.04.2011 00:08 Post subject: |
|
|
| På garderobeinnslagene til rbk.no legger jeg merke til at de spiller Vengaboys med "Boom Boom Boom" der inne. Hvem står bak dette? |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 26.04.2011 00:09 Post subject: |
|
|
| Han la vel en tre-fire cornere, hvorav en ble for kort, en litt høy og lang, mens en eller to landet rett foran målvakt i farlig sone. Jimbo hadde vel en gedigen sjanse på en av disse. Synes ikke de var så ille. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 26.04.2011 00:10 Post subject: |
|
|
| Sylta wrote: |
Likevel mistet han ballen omtrent én gang gjennom hele kampen. |
Vet ikke hva du mener er omtrent en gang, men føler meg sikker på at det må være betraktelig mer enn 1. Selv sitter jeg ihvertfall å forventer brudd hver gang han får ballen og blir presset. |
|
| Back to top |
|
 |
|