English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Stabæk
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 17, 18, 19  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ryujin
Veteran

PostPosted: 03.04.2011 21:14    Post subject: Reply with quote

Iziba Jaja wrote:
Hoftun har skylden for at vi må spille med et juniorlag, men Jönsson må ta skylden for måten vi spiller på. At dommeren gir Stabæk to mål og snyter oss for straffe er det siste vi skal bekymre oss for når vi ser hvilken tilstand klubben er i.

I forhold til de spillerne Jönnson har tilgang på så syns jeg han har gjort en god jobb. Vi har et lag som mangler en rask forsvarer, en midtbanespiller som kan gå først i krigen. Vi mistet alle med vinner mentalitet, og det er Hoftun sin feil som igjen er Skutle & Svendsens feil.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hedley
Veteran

PostPosted: 03.04.2011 21:16    Post subject: Reply with quote

FAEN!!!!! god natt.
Back to top
View user's profile Send private message
Ola By
Junior

PostPosted: 03.04.2011 21:18    Post subject: Reply with quote

At vi taper i kveld er forsåvidt greit; laget henger ikke sammen og per i dag er vi ikke bedre enn dette. Det største problemet i mine øyne er at holdningene til spillerne minner mistenkelig mye om 2007 og 2008-sesongene, hvor spillelysten og tælen ikke akkurat lyste ut av øynene på spillerne... Orker ikke slenge meg på hylekoret ennå, men det skal ikke mange slike kamper til for at tålmodigheten blir tynnslitt...
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 03.04.2011 21:21    Post subject: Reply with quote

Kampresultat: elände.
Lustig: elände
Dorsin: elände
Prica: elände

Ansvaret til Hoftun, Skutle og Svendsen er skjøttet: elände.

+ til:
Banemannskapene: Flott matte.
Publikum: Random publikummer hadde skjøttet Svendsens jobb gitt de samme millioner ut siste to år.
Back to top
Iziba Jaja
Veteran

PostPosted: 03.04.2011 21:21    Post subject: Reply with quote

Ryujin wrote:
Iziba Jaja wrote:
Hoftun har skylden for at vi må spille med et juniorlag, men Jönsson må ta skylden for måten vi spiller på. At dommeren gir Stabæk to mål og snyter oss for straffe er det siste vi skal bekymre oss for når vi ser hvilken tilstand klubben er i.

I forhold til de spillerne Jönnson har tilgang på så syns jeg han har gjort en god jobb. Vi har et lag som mangler en rask forsvarer, en midtbanespiller som kan gå først i krigen. Vi mistet alle med vinner mentalitet, og det er Hoftun sin feil som igjen er Skutle & Svendsens feil.

God jobb? Vi har tapt to kamper......
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 03.04.2011 21:22    Post subject: Reply with quote

Lurer på å kjøpe sesongkort hos Ranheim istedet i år... Wink
Back to top
longines
Veteran

PostPosted: 03.04.2011 21:24    Post subject: Reply with quote

Kristobal kommer vel til å holde lav profil her inne den neste tiden, spådommene hans fra i vinter går ikke akkurat på skinner. Fulle tribuner og klart seriegull. Tidlig enda, men...

Last edited by longines on 03.04.2011 21:26; edited 1 time in total
Back to top
SondrMan
Rutinert

PostPosted: 03.04.2011 21:25    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:

Medgangsupporter!! Mad

Jeg quoter en fiksjonell konge "There is always hope" RBK
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 03.04.2011 21:25    Post subject: Reply with quote

Ingeman wrote:
Recon wrote:
@Ingeman: Du vet Larsen ikke staves S T A D S G A A R D?

Hva faen mener du med det?

Det var et svar til dette.
Ingeman wrote:
Jim Larsen har vært innblandet i 3 mål på to kamper.. Hmm. Ja.. Jeg vet ikke, men tror dette løsner etterhvert. Stadsgaard ble jo bare bedre og bedre.

Bakklandia wrote:
tr0ndern wrote:
Mowinckel wrote:
La det være klart at Hoftun burde gå før Janne hvis dette vedvarer...

Det er det vel neppe noen her i forumet som vil være uenige i heller (med unntakt av larse65 da kanskje)

Problemet er vel at alle her på forumet også utmerket godt vet at det aldri kommer til å skje.
Som om det er vanskelig for et nytt styre(/styreleder) å gjøre en stilling for ubehagelig å sitte i, uten å rote med stillingsvern for en fast ansatt...

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 03.04.2011 21:27    Post subject: Reply with quote

SondrMan wrote:
larsarus wrote:

Medgangsupporter!! Mad

Det skal være sikkert...
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

Men hvor sannsynlig er det at klubben ender opp med et slikt styre i overskuelig framtid? :/ Er litt for mange larse65'er blant den gjennomsnittlige årsmøtedeltaker er jeg redd...
Ryujin
Veteran

Iziba Jaja wrote:
Ryujin wrote:
Iziba Jaja wrote:

God jobb? Vi har tapt to kamper......

Ser vi på det han har å jobbe med så finnes det ingenting av det han sa ja til å ta over. Vi har mistet en utrolig vinner i Demidov, fart bakover i Stadsgaard og en defansiv trygghet i Annan. Det han har fått er en god forsvarer i Larsen men som kom alt for sent til å være en tilvækst fra første seriekamp og vi har fått in en angriper i DFH som først nå er frisk men kommer til å trenger en måned eller to på å komme seg i form.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 03.04.2011 21:30    Post subject: Reply with quote

Var det virkelig ikke mer enn 12 tusen tilskuere på årets første hjemmekamp? Det er uhyre svakt! Og skummelt om dette fortsetter, da snakker vi budsjettsprekk fra helvete!
Back to top
Ryujin
Veteran

PostPosted: 03.04.2011 21:30    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
Men hvor sannsynlig er det at klubben ender opp med et slikt styre i overskuelig framtid? :/ Er litt for mange larse65'er blant den gjennomsnittlige årsmøtedeltaker er jeg redd...

Det er pga disse medleme at vi som vil ha forandring må gå samen og starte arbeide med å finne folk som kan gå in i styret og gjøre de forandringene som trengs sånn at Rosenborg igjen kan gå en lys tid i møte.
Back to top
longines
Veteran

PostPosted: 03.04.2011 21:31    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
da snakker vi budsjettsprekk fra helvete!

Som vil gå ut over sommervinduet og ikke den oppblåste administrasjonen.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 03.04.2011 21:31    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Var det virkelig ikke mer enn 12 tusen tilskuere på årets første hjemmekamp? Det er uhyre svakt! Og skummelt om dette fortsetter, da snakker vi budsjettsprekk fra helvete!

Var vel akkurat som forventet?
Back to top
larse65
Veteran

PostPosted: 03.04.2011 21:32    Post subject: Reply with quote

Dette er akkurat så ille som jeg regnet med at det ville bli denne sesongen. En utarmet stall, og en trener som ikke evner å skape relasjoner eller utnytte komplementære ferdigheter. Dette er jo selvsagt ren og skjær skandale, og regner med at klubben får det stritt med å unngå nedrykk. Har desverre ingen tro på noen andre følger enn at JJ må gå i løpet av sommeren, og at ledelsen blir sittende.
Awesome
Rutinert

PostPosted: 03.04.2011 21:32    Post subject: Reply with quote

Sitat en gammel kjenning: There's hope in a hanging snore
Bakklandia
Legende

PostPosted: 03.04.2011 21:33    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Ingeman wrote:
Recon wrote:
@Ingeman: Du vet Larsen ikke staves S T A D S G A A R D?

Hva faen mener du med det?

Det var et svar til dette.
Ingeman wrote:
Jim Larsen har vært innblandet i 3 mål på to kamper.. Hmm. Ja.. Jeg vet ikke, men tror dette løsner etterhvert. Stadsgaard ble jo bare bedre og bedre.

Jeg nevnte det også, bare så du veit det, og det var den en grunn til. Stadsgaard var heller ikke veldig imponerende de første kampene.
Harceïde
Veteran

PostPosted: 03.04.2011 21:35    Post subject: Reply with quote

Benk Lustig, vær så snill!
Jeg røyter som et helvete etter all rivinga i håret. Lustig sine flo-pasninger er det verste som har skjedd RBK.

Jimbo, Dorsin, Bakenga og Ciljan godkjent.
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 03.04.2011 21:37    Post subject: Reply with quote

Dagens kamp var egentlig ingen katastrofe rent spillemessig. Vi var best i størsteparten av kampen bortsett fra den elendige midtperioden i 1.omgang, men vi tapte på den siste tredjedelen.

Henriksen og Skjelbred fungerte helt greit på midten. Jeg tviler på at en Saré hadde utgjort noen voldsom forskjell i dag. Annan blir en annen sak, men det hadde ikke vært nok. Vi trenger mye, mye mer enn en DM. Jeg skulle gjerne byttet ut hele angrepsrekka og endret profil fullstendig. Det vi har nå blir verken fugl eller fisk.

Vi har for mange spillere som er akkurat ikke gode nok, og nettopp av den grunn ser ikke klubben behovet for store utskiftninger, og vi kan heller ikke ta oss råd til å bli kvitt alle middelmådighetene. Det ser mørkt ut. Stabæk er ingen målestokk. Hoftun mener jo opprikitg at spillerne vi har er gode nok etter RBKs standarder.

Hovedproblemene i dag var til tider dårlig kollektivt press, samt slurv fra forvarsfireren og midtstopperne. Samt at vi blir for lette, klumpete og udynamiske i det offensive spillet. Bakenga var god, men Prica har blitt helt håpløs. Fin flikk på det første målet, men stort sett roter han bort ballen hver gang han er involvert i det oppbyggende spillet. Når innleggskvaliteten samtidig er så elendig som den er, blir det ufarlig, selv mot Stabæks urutinerte midtstoppere.

6 poeng etter VIF er faktisk dramatisk. Hadde det vært en vilkårlig TL-sesong, hadde jo ikke et par tap vært noe å bekymre seg for gitt at vi kommer i sporet, men hvor går egentlig sporet i år?. Nivået vårt reflekterer i stor grad nivået på spillermaterialet, og VIF er nok ikke noe dårligere i år enn det vi har vært de siste to årene. De har blitt vant til å vinne, og motivasjonen deres kommer til å være ekstrem de neste kampene. Vips så har 6p blitt til 12-15p, og da er det over.

Til slutt, Larsen skal få god tid på seg, og han blir nok en viktig brikke for oss etter hvert, men for åtte millioner forventer man ganske mye. Det har vel blitt nevnt tidligere, hvorfor bruker man så mye penger på en spillertype man finner under annenhver stein her oppe i steinrøysa? Samtidig byr man knapper og glansbilder for spillere som har langt sjeldnere og mer eksotiske ferdigheter. Til slutt ender man altså opp med ingen tydelige forsterkninger på midten eller i angrepet, kun diffuse tillegg til troppen, som om vi allerede hadde spillere å sette vår lit til. Virker ikke som man klarer å tenke klart på brakka. Er det virkelig ikke mulig å skaffe en habil midtstopper for en mindre sum penger? Hva skjer med Lago egentlig? Umiddelbart kan jeg ikke forstå at Lago skal være mye dårligere enn Larsen.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 03.04.2011 21:40    Post subject: Reply with quote

Ørlund 4 Har fortsatt rekkevidde som en gj.snittlig, småfeit, 40-åring.

Lustig 2 Kroppsspråket sier jeg er for god, innleggs-, pasningskvalitet og valg sier jeg er alt for dårlig.
Biffen 5 Kjemper
Høiland 3 Ble spurt av adressa om han kom til å skli i 16-meteren. Nei sa han. Han løyg.
Dorsin 5 Friskt med offensivt og noen gode finter.

Åsen 4 Gjør ingen store feil, men heller ikke mye ut av seg.
Henriksen 4 Se Ã…sen
PCS 5 Prøver å få til noe, men er få som vil være med ham.
Olsen 5 Til tider frisk langs linja.

Bakenga 5 Scorer et mål, er frisk nok.
Prica 4 Beveger seg smart, men ingen makter å få ballen frem til ham.

Fredheim Holm 4 Noen kg. for tung ennå.

Kjernen 4 Noe under pari, synes jeg. VÃ¥kner vel fra vinterdvale snart.
Undertegnende 4 Mye galgenhumor, dessverre, som er vanskelig å holde seg fra. La dog igjen penger i kiosken etter kjøp av popcorn og cola til overpris.
Matta 8 Glimrende. Kan ikke skylde på den.

Lustig er så trist at jeg ikke finner ord, faktisk. Herregud så dårlig han har blitt. Orker ingenting, og lemper kun langt, planløst og håpløst.

Angående tapet, så er det forventet. Vi er ikke bedre. Vi har ingen midtbanespillere med litt "kraft" ala Annan/Tettey. Vi skulle hentet Kara og Saré og stilt
Kara
Saré - Henriksen
PCS

Men neida. Den midtbanefireren vi starter med i dag er så lite spennende og traust at eg grin.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 03.04.2011 21:42    Post subject: Reply with quote

Trist å si det, men nå begynner vel folk å skjønne det jeg har snakket om i all tid. Dårlig arbeid gir ikke gull, men katastrofer. Dette er en vedvarende katastrofe som kan gis navnet ifk Rosenborg. Det er slutt for RBK som topplag. Ingen forSTERKNinger, ingen penger, ingen poeng og ingen investorer med hjertet for RBK. Hygg dere med det som har vært. Stolt fortid - ingen fremtid.
Back to top
hhem
Proff

PostPosted: 03.04.2011 21:42    Post subject: Reply with quote

Ryujin wrote:

I forhold til de spillerne Jönnson har tilgang på så syns jeg han har gjort en god jobb.

Håper dette er en spøk!
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 03.04.2011 21:44    Post subject: Reply with quote

hhem wrote:
Ryujin wrote:

I forhold til de spillerne Jönnson har tilgang på så syns jeg han har gjort en god jobb.

Håper dette er en spøk!

JJ gjør det han kan med det han har tilgjengelig.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 17, 18, 19  Next
Page 11 of 19

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb