View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Brady Veteran

|
Posted: 21.03.2011 14:43 Post subject: |
|
|
Enig med Heldal. Å ønske en dødelig sykdom på en RBK-spiller du mener ikke har de riktige holdningene og ikke spiller bra nok, er å tråkke kraftig over der hvor grensen går etter min oppfatning. |
|
Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 21.03.2011 14:50 Post subject: |
|
|
Imens noen håper at Lustig får aids, så håper jeg han finner tilbake til toppformen. Det tror jeg ville gavnet rosenborg. _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 21.03.2011 14:53 Post subject: |
|
|
Nåja, folk lirer ut av seg litt av hvert på kampdag.. er bare å vende det andre kinnet til. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 21.03.2011 14:56 Post subject: |
|
|
Joda, men det å ønske noen alvorlig sykdom eller død, syns jeg man kan holde seg for gode for. Gjør ikke meg noe personlig, men lite hyggelig for spiller selv og hans familie.
Mindre pene karakteristikker er derimot helt greit, og forståelig. |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 21.03.2011 15:03 Post subject: |
|
|
Zeno wrote: | Først må vi finne en erstatter. |
Høiland inntil videre. Oviasu etter sommeren om man ikke har fått inn noen.
Heldal, jeg håper kritikken når fram til spillerne. Selv om den er i overkant så burde budskapet være klinkende klart. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 21.03.2011 15:08 Post subject: |
|
|
Jeg har selv utbasunert dumme ting i sinne. Det er ikke heldig, men det skjer ofte her under kamp.
Uansett så håper jeg to ting:
1: At kritikken når spillerne. Hvis man ikke vil vinne og yter 100% så vinenr vi ikke kamper.
2: At Hoftun m/styret skjønner at en defensiv midtbanespiller MÅ inn før sommeren. Kara til "overpris" er billigere enn å ikke vinne gull.
At vi kan kvalle til europaligaen med 2-3 plass er uinteressant, pengene ligger i cl eller å tape cl-kvallikken. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 21.03.2011 16:41 Post subject: |
|
|
Nils Heldal wrote: | Eru wrote: | Sett svinet på benken snøggast råd. Håper han får aids |
Wow. Der nådde du et lavmål, jeg vel ikke helt hadde trodd at ville nå. |
Det er lavmål om man velger å ta det veldig bokstavelig. Etter en kveld som i går, går dette på kontoen for engasjement og skuffelse. Eller lidenskap, som de kaller det i Bergen. Jeg er sikker på at Eru i dag kan moderere det hele til å gjelde en ganske kraftig forkjølelse og kanskje en og annen hemorroide.
Poenget er jo at Lustig spiller forferdelig dårlig for oss for tiden, og han har gjort det helt siden han begynte å snakke om å finne seg en større klubb og liga på våren i fjor. Det er enormt provoserende at vår dårligste spiller over lang tid er den samme som mener at Rosenborg ikke er en stor nok klubb. Hvis han ikke har oppfattet det enda, så bør noen fortelle han at slike ting svært uheldig i forhold til de som betaler lønna hans - i dette tilfellet publikum og supportere. Man høster som man sår, og Lustig bør ned på reservelaget til han har forlenget kontrakten og tatt seg selv kraftig i nakken. |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 21.03.2011 16:42 Post subject: |
|
|
Eru wrote: | Sett svinet på benken snøggast råd. Håper han får aids |
Finnes det ingen grenser her på forumet som gir utestengelse for kortere eller lengre tid?
Denne burde være over den grensen.... |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 21.03.2011 16:44 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: |
Det er lavmål om man velger å ta det veldig bokstavelig. Etter en kveld som i går, går dette på kontoen for engasjement og skuffelse. Eller lidenskap, som de kaller det i Bergen. Jeg er sikker på at Eru i dag kan moderere det hele til å gjelde en ganske kraftig forkjølelse og kanskje en og annen hemorroide.
|
Litt folkeskikk er det vel mulig å bruke på nett også.... En slik uttalelse IRL hadde vel medført en omgang juling.... til applaus fra alle som så på.... |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 21.03.2011 16:47 Post subject: |
|
|
Jeg har sett Eru gainnet på mange folk AIDS, uten at han fått juling av den grunn.
Nok om AIDS. Mer om Lustig. |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 21.03.2011 21:10 Post subject: |
|
|
Til tross for at han rotet til et par situasjoner igår var han den eneste som ga litt innsats. |
|
Back to top |
|
 |
th91 Junior
|
Posted: 21.03.2011 23:01 Post subject: |
|
|
Dew wrote: | Til tross for at han rotet til et par situasjoner igår var han den eneste som ga litt innsats. |
DET kan du ikke mene! Mannen (?) utstrålte jo mer gi-faen holdning enn Keith Richards på en dårlig dag. Sleivspark, filming, sutring, poling, feilpasninger og markeringsmisser er det eneste han bidrar med om dagen.
Henger meg på han som skrev over om Demidov: hvis ikke våre fremtidige bosman-horer gidder å prestere slik som Vadim gjorde er det bare å sette dem kontant på benken - om ikke annet enn for å statuere et eksempel.
Fy faen jeg savner vinnerviljen og gutsen til Demidov. Dra-til-tryne og sleik til tross: han var en DEILIG spillertype. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 22.03.2011 00:03 Post subject: |
|
|
th91 wrote: | Dra-til-tryne | Haha, han hadde det, hadde han ikke. Perfekt beskrivelse.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 22.03.2011 09:48 Post subject: |
|
|
Jeg har mye mer å utsette på Dorsins innsats for tida. Lustig klarer ihvertfall å sette i gang angrep, har litt eksplosivitet i beina og er også et uromoment inni boks. Pasningsspillet er også bra - mye bedre enn Dorsins - selv om det kommer overraskende mange innleggslomper for tida.
Hvis det er noen som håper at kritikken herfra skal nå spillerne, så må den i det minste nå de riktige spillerne. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 22.03.2011 09:57 Post subject: |
|
|
Selv om Dorsin kanskje fortjener kritikk enda mer, betyr det da virkelig ikke at kritikken mot Lustig er ufortjent. Han har hatt et markant stup i prestasjonene etter at han begynte å plapre i media om at han ville videre. Jeg finner ikke ord på hvor provoserende det er å høre på sånt vås, når han uke etter uke leverer prestasjoner på et lavt nivå hos oss. Hva faen skal han i en bedre klubb, når han ikke er bedre enn dette?
Det kunne vært mulig å svelge hans mas i svensk media om å forlate klubben, om han hadde holdt nivået og fokus på banen for oss. Når absolutt alt tyder på at han gir faen i Rosenborg og drakta han har på seg, har han ingenting på laget å gjøre. For min del den verste spilleren for klubben de siste ti år. Totalt kvalmende utvikling, innstilling og holdninger. Og planen hans er å forlate oss gratis, men kul som han er har han åpnet for at han kanskje kan forlenge om han ikke finner seg en ny klubb som vil hente han gratis. Vi bør bare sette ned foten og sende han på dør om det skulle skje. Får finnes en grense for hvor lavt vi skal legge oss for enkeltspillere. |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 22.03.2011 10:31 Post subject: |
|
|
Jepp, gjør som vi gjorde med Arni. Vil ikke skrive ny kontrakt = benken
Kommer krypende i august = Sorry mac, toget har gått og du var for sein. |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 22.03.2011 10:35 Post subject: |
|
|
Nils Heldal wrote: |
Wow. Der nådde du et lavmål, jeg vel ikke helt hadde trodd at ville nå. |
Lavmål? Utvilsomt. Øyeblikkets frustrasjonslufting.
Feil sted å lufte? Utvilsomt.
Jeg ønsker selvsagt ikke dødelig sykdom på noen, langt mindre på RBK-spillere. men jeg blir ufattelig provosert når jeg ser svært godt betalte spillere som prøver å snakke seg bort fra klubben og samtidig legger ned null innsats.
Forøvrig, Nils. Det er langt ifra det dummeste jeg har sagt. Etter Follo tror jeg muligens jeg gainnet på flystyrt (dog ikke offentlig). Hadde jeg ment alt det jeg kan komme til å uttrykke etter et tap, hadde jeg vært verdens dårligste menneske. (Fordelen er at jeg er like troende som jeg er sympatisk i ettertapsfylla, altså ikke i det hele tatt og gainninga mi er null verdt ) |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 22.03.2011 11:51 Post subject: |
|
|
xxxxx
Last edited by Hentesveis on 10.04.2011 21:16; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 22.03.2011 11:59 Post subject: |
|
|
Partysvensker har alltid klamydia. _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
Back to top |
|
 |
siNch Proff
|
Posted: 22.03.2011 12:28 Post subject: |
|
|
Selg eller benk!
...med mindre han allikevel vil signere ny kontrakt omgående. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 22.03.2011 12:44 Post subject: |
|
|
Hedon og Eru, jeg liker dere når dere er kompromissløse. Og let's face it, AIDS tar alt for lang tid. Må være noe mer tidseffektivt.
Tar folk i ettertapsfylla over folk med et kvalmende overutviklet pk-bein når som helst. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 22.03.2011 12:49 Post subject: |
|
|
Det gamle paraplygevær-trikset til KGB kunne kanskje funka? Sånn som det regner i Bergen er det jo ingen som ville fatta spesielt stor mistanke til en med paraply heller... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 22.03.2011 13:00 Post subject: |
|
|
Lavmål,ja.
Tilgitt,ja.
Har selv skrevet noen lavmålinnlegg i øyeblikkets frustrasjon.
Ser ennå for meg seiersløpene til Solbakken i parken.
Tror jeg skrev noe som ..bli ræ...lt av en stor neger.
I ettertid ser jeg at det hadde holdt med en liten mørkhudet...  _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.03.2011 14:26 Post subject: |
|
|
Jeg ropte noe om hjertet hans. Ikke bra. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 22.03.2011 14:58 Post subject: |
|
|
Nøyde meg med å slå over på en annen kanal. Men der var det reklame, og siden jeg hater reklame mer enn Ståle Solbakken så skrudde jeg tilbake igjen rimelig kjapt. Men det var et rimelig tungt øyeblikk ja. |
|
Back to top |
|
 |
|