| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 24.02.2011 16:24 Post subject: |
|
|
Jeg? Jeg vil ha bort Hoftun, Svendsen og Skutle jeg. To av dem fordi de beint fram er udugelige, sistemann fordi jeg anser ham som klubbens største trussel.
Men jeg skravler ikke på et debattforum for fotball for å påvirke journos som leser her, eller noen i klubben. Klubben, det er Nils Skutle det. Nilsemann er ikke kjent for å ta til seg kritikk i noe slags forum.
Det er styret som må fjerne de to lederne, men styret er veikt. Det var en gang en styreleder som gikk ut og sa offentlig at Skutles (og den gang Bratseth) myndighet skulle begrenses og reduseres. Det var en gang en styreleder som forsvant ved første korsvei. "Sloss" man med Skutle på hans premisser taper man. Samma hvor glup man tror man er (og denne er rettet til dem som "tar" den).
Så det er medlemsmassen som år for år må fjerne veikrygger til fordel for de som vil renske opp, ikke bare samle styreverv til CVn. Men siden demokratiet i klubben er ikke-eksisterende oghar blitt tråkka på av håndplukkede i årevis, er ikke dette mulig uten at det er som en del av en koordinert handling. Flere år på rad. Det har jeg ikke tiltro til medlemsmassen for. Det er bare å se her inne. Vi bitcher masse, men noen reell opprørsstemning er det jo ikke.
Moderaterna styrer blant medlemmene, og som vanlig, fuck all skjer. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 24.02.2011 16:26 Post subject: |
|
|
| nieuwlaat wrote: | | PerO wrote: | | Så får styrets og daglig leders vurdering av hvem som gjør en god nok jobb bli avgjørende for hvem som må gå og hvem som får bli. |
Du mener at de skal evaluere seg selv? Da blir det nok mange som må gå, tenker jeg. | Det har de jo gjort før, for 2-3 sesonger siden. De avsluttet jo med gedigne klapp på egen skulder.
Evaluering er prat. Tida for prat er ute for lengst.
Allons enfants de la Patrie... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 24.02.2011 18:28 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Jeg? Jeg vil ha bort Hoftun, Svendsen og Skutle jeg. To av dem fordi de beint fram er udugelige, sistemann fordi jeg anser ham som klubbens største trussel.
Men jeg skravler ikke på et debattforum for fotball for å påvirke journos som leser her, eller noen i klubben. Klubben, det er Nils Skutle det. Nilsemann er ikke kjent for å ta til seg kritikk i noe slags forum.
Det er styret som må fjerne de to lederne, men styret er veikt. Det var en gang en styreleder som gikk ut og sa offentlig at Skutles (og den gang Bratseth) myndighet skulle begrenses og reduseres. Det var en gang en styreleder som forsvant ved første korsvei. "Sloss" man med Skutle på hans premisser taper man. Samma hvor glup man tror man er (og denne er rettet til dem som "tar" den).
Så det er medlemsmassen som år for år må fjerne veikrygger til fordel for de som vil renske opp, ikke bare samle styreverv til CVn. Men siden demokratiet i klubben er ikke-eksisterende oghar blitt tråkka på av håndplukkede i årevis, er ikke dette mulig uten at det er som en del av en koordinert handling. Flere år på rad. Det har jeg ikke tiltro til medlemsmassen for. Det er bare å se her inne. Vi bitcher masse, men noen reell opprørsstemning er det jo ikke.
Moderaterna styrer blant medlemmene, og som vanlig, fuck all skjer. |
Hør hør. Jeg er fuldstændig enig. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 24.02.2011 20:08 Post subject: |
|
|
| nieuwlaat wrote: | | PerO wrote: | | Så får styrets og daglig leders vurdering av hvem som gjør en god nok jobb bli avgjørende for hvem som må gå og hvem som får bli. |
Du mener at de skal evaluere seg selv? Da blir det nok mange som må gå, tenker jeg. |
Nei, årsmøtet evalurer styret. Styret evaluerer de lenger ned i systemet. Så hvis ikke styret kan legge frem en plan for hvordan de skal løse problemene må det velges et nytt styre. Klubben har ikke råd til å fortsette som nå.... |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 24.02.2011 20:11 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Jeg? Jeg vil ha bort Hoftun, Svendsen og Skutle jeg. To av dem fordi de beint fram er udugelige, sistemann fordi jeg anser ham som klubbens største trussel.
Moderaterna styrer blant medlemmene, og som vanlig, fuck all skjer. |
Hvis vi ikke ønsker at noen skal ta forumet alvorlig.... da kan alle fortsette å hakke løs på enkeltpersoner og få ut all agresjon....
Resten av det du skriver er meget alvorlig for klubben. Fungerer det så dårlig kan man begynne å lure på om ikke omlegging fra medlemsklubb til AS er bedre. Da er det iallefall penga som rår og ikke ansatte ledere..... |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 24.02.2011 20:13 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Det har de jo gjort før, for 2-3 sesonger siden. De avsluttet jo med gedigne klapp på egen skulder.
Evaluering er prat. Tida for prat er ute for lengst.
Allons enfants de la Patrie... |
Tida for prat og klapp på skuldra er over. Men det er viktig at det er de rette personen som må gå og de beste som blir igjen |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 24.02.2011 20:20 Post subject: |
|
|
xxxxx
Last edited by Hentesveis on 07.05.2011 21:04; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 24.02.2011 20:45 Post subject: |
|
|
Litt langt å kjøre dit.... tar nærbutikken og sparer 15 timers kjøring  |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 24.02.2011 20:51 Post subject: |
|
|
xxxxx
Last edited by Hentesveis on 07.05.2011 21:03; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 24.02.2011 21:03 Post subject: |
|
|
| Østlandet. Martin Andresen? |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

|
Posted: 24.02.2011 21:07 Post subject: |
|
|
xxxxx
Last edited by Hentesveis on 07.05.2011 21:02; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 24.02.2011 21:11 Post subject: |
|
|
Haha, Oslo-Trheim på moped hadde vært grusomt. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 24.02.2011 21:13 Post subject: |
|
|
| Hentesveis wrote: | | Østlandet? 15 timer?? Moped??? |
Tur-retur.
Moped over Dovre midtvinters hadde vært en opplevelse på linje med det de har nede i Sørishavet nå, tror jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 24.02.2011 23:05 Post subject: |
|
|
PerO og Skutle på tur. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 24.02.2011 23:26 Post subject: |
|
|
| Haha! |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 24.02.2011 23:48 Post subject: |
|
|
| Torbjørn wrote: |
PerO og Skutle på tur. |
Hvor langt unna skal jeg ta han med  |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 25.02.2011 13:03 Post subject: |
|
|
http://www.prosport.ro/fo...re-8007518
Ivoriansk kjøpt fra Anderlecht for en sum på 200.000 euro
Kan dette virkelig stemme? Av alle fantasisummer vi har hørt om fra 1.5 til 3 millioner Euro, endte summen på 200 tusen?? |
|
| Back to top |
|
 |
RBKdesi Proff
|
Posted: 25.02.2011 13:19 Post subject: |
|
|
| Og enda mer skremmende om vi ikke kunne være med å konkurrere om den prisen om tallet stemmer.. |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 25.02.2011 13:48 Post subject: |
|
|
| Det er jo faktisk en mulighet at RBK rett og slett valgte bort Saré av sportslige grunner også da, ikke nødvendigvis bare på grunn av økonomi. Han viste vel strengt tatt ikke stort som skulle tilsi at han er en av de 2-3 spillerne det letes etter, d.v.s. som kan gå rett inn på laget og styrke det. |
|
| Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 25.02.2011 13:50 Post subject: |
|
|
| Hvilken planet har du vært på det siste året? |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 25.02.2011 14:00 Post subject: |
|
|
Trenger du ikke luft av og til?
 _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 25.02.2011 14:07 Post subject: |
|
|
| trondhb wrote: | | Det er jo faktisk en mulighet at RBK rett og slett valgte bort Saré av sportslige grunner også da, ikke nødvendigvis bare på grunn av økonomi. Han viste vel strengt tatt ikke stort som skulle tilsi at han er en av de 2-3 spillerne det letes etter, d.v.s. som kan gå rett inn på laget og styrke det. |
Hvis kjøpssumen endte på under 1.6 millioner kroner så ser jeg på det som fullstendig urealistisk at Rosenborg valgte han bort. vi har tidenes tynneste tropp, vi var svært fornøyd med kvalitetene han viste mens han var her, og spilleren selv var svært lysten på en retur til oss.
Hvis han virkelig endte med å koste 1.6 mill så er det mystisk at vi ikke kjøpte han. Med mindre Torbjørnsen kommer drassende på 4-5 spillere som er bedre og billigere. noe som er lite trolig. Halvannen mill er vekslepenger. |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 25.02.2011 14:13 Post subject: |
|
|
Skal vi tippe oversettefeil og at det er lønna som er €200.000? _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 25.02.2011 14:18 Post subject: |
|
|
Hoftun har blant annet sagt følgende:
| Quote: | | - Saré hadde flere veldig gode kamper for Anderlecht før han kom til oss. Og vi så at han har ferdigheter, selv om han ikke fikk så mange kamper. Derfor er vi ikke 100 prosent sikre på hvor han står. |
| Quote: | | - Saré står på lista. Men om han står øverst på den, har jeg ingen kommentar til. |
Inntil det motsatte evt. er bevist 31. mars regner jeg med Torbjørnsen kommer opp med 2-3 mer enn gode nok spillere denne gangen også, sannsynligvis helt ukjent for 99.9% her inne. Og da snur nok stemningen ganske radikalt tenker jeg.
En tredje (og ikke akkurat usannsynlig) mulighet er selvfølgelig at klubbene faktisk var enige men at Saré takket nei til RBK til fordel for Cluj, basert på tilbudt lønnsnivå og sign-on-fee.
Dessuten tviler jeg sterkt på at en overgangssum på €200.000 stemmer. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

|
Posted: 25.02.2011 14:25 Post subject: |
|
|
xxxxx
Last edited by Hentesveis on 07.05.2011 20:57; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
|