English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Bakary Saré
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 30, 31, 32, 33  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Recon
Legende

PostPosted: 24.02.2011 16:24    Post subject: Reply with quote

Jeg? Jeg vil ha bort Hoftun, Svendsen og Skutle jeg. To av dem fordi de beint fram er udugelige, sistemann fordi jeg anser ham som klubbens største trussel.

Men jeg skravler ikke på et debattforum for fotball for å påvirke journos som leser her, eller noen i klubben. Klubben, det er Nils Skutle det. Nilsemann er ikke kjent for å ta til seg kritikk i noe slags forum.

Det er styret som må fjerne de to lederne, men styret er veikt. Det var en gang en styreleder som gikk ut og sa offentlig at Skutles (og den gang Bratseth) myndighet skulle begrenses og reduseres. Det var en gang en styreleder som forsvant ved første korsvei. "Sloss" man med Skutle på hans premisser taper man. Samma hvor glup man tror man er (og denne er rettet til dem som "tar" den).

Så det er medlemsmassen som år for år må fjerne veikrygger til fordel for de som vil renske opp, ikke bare samle styreverv til CVn. Men siden demokratiet i klubben er ikke-eksisterende oghar blitt tråkka på av håndplukkede i årevis, er ikke dette mulig uten at det er som en del av en koordinert handling. Flere år på rad. Det har jeg ikke tiltro til medlemsmassen for. Det er bare å se her inne. Vi bitcher masse, men noen reell opprørsstemning er det jo ikke.

Moderaterna styrer blant medlemmene, og som vanlig, fuck all skjer.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende

PostPosted: 24.02.2011 16:26    Post subject: Reply with quote

nieuwlaat wrote:
PerO wrote:
Så får styrets og daglig leders vurdering av hvem som gjør en god nok jobb bli avgjørende for hvem som må gå og hvem som får bli.

Du mener at de skal evaluere seg selv? Da blir det nok mange som må gå, tenker jeg.
Det har de jo gjort før, for 2-3 sesonger siden. De avsluttet jo med gedigne klapp på egen skulder.

Evaluering er prat. Tida for prat er ute for lengst.

Allons enfants de la Patrie...

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 24.02.2011 18:28    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Jeg? Jeg vil ha bort Hoftun, Svendsen og Skutle jeg. To av dem fordi de beint fram er udugelige, sistemann fordi jeg anser ham som klubbens største trussel.

Men jeg skravler ikke på et debattforum for fotball for å påvirke journos som leser her, eller noen i klubben. Klubben, det er Nils Skutle det. Nilsemann er ikke kjent for å ta til seg kritikk i noe slags forum.

Det er styret som må fjerne de to lederne, men styret er veikt. Det var en gang en styreleder som gikk ut og sa offentlig at Skutles (og den gang Bratseth) myndighet skulle begrenses og reduseres. Det var en gang en styreleder som forsvant ved første korsvei. "Sloss" man med Skutle på hans premisser taper man. Samma hvor glup man tror man er (og denne er rettet til dem som "tar" den).

Så det er medlemsmassen som år for år må fjerne veikrygger til fordel for de som vil renske opp, ikke bare samle styreverv til CVn. Men siden demokratiet i klubben er ikke-eksisterende oghar blitt tråkka på av håndplukkede i årevis, er ikke dette mulig uten at det er som en del av en koordinert handling. Flere år på rad. Det har jeg ikke tiltro til medlemsmassen for. Det er bare å se her inne. Vi bitcher masse, men noen reell opprørsstemning er det jo ikke.

Hør hør. Jeg er fuldstændig enig.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PerO
Veteran

PostPosted: 24.02.2011 20:08    Post subject: Reply with quote

nieuwlaat wrote:
PerO wrote:
Så får styrets og daglig leders vurdering av hvem som gjør en god nok jobb bli avgjørende for hvem som må gå og hvem som får bli.

Du mener at de skal evaluere seg selv? Da blir det nok mange som må gå, tenker jeg.

Nei, årsmøtet evalurer styret. Styret evaluerer de lenger ned i systemet. Så hvis ikke styret kan legge frem en plan for hvordan de skal løse problemene må det velges et nytt styre. Klubben har ikke råd til å fortsette som nå....
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 24.02.2011 20:11    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:

Hvis vi ikke ønsker at noen skal ta forumet alvorlig.... da kan alle fortsette å hakke løs på enkeltpersoner og få ut all agresjon....

Resten av det du skriver er meget alvorlig for klubben. Fungerer det så dårlig kan man begynne å lure på om ikke omlegging fra medlemsklubb til AS er bedre. Da er det iallefall penga som rår og ikke ansatte ledere.....
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 24.02.2011 20:13    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Det har de jo gjort før, for 2-3 sesonger siden. De avsluttet jo med gedigne klapp på egen skulder.

Evaluering er prat. Tida for prat er ute for lengst.

Allons enfants de la Patrie...

Tida for prat og klapp på skuldra er over. Men det er viktig at det er de rette personen som må gå og de beste som blir igjen
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 24.02.2011 20:20    Post subject: Reply with quote

xxxxx

Last edited by Hentesveis on 07.05.2011 21:04; edited 1 time in total
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 24.02.2011 20:45    Post subject: Reply with quote

Litt langt å kjøre dit.... tar nærbutikken og sparer 15 timers kjøring Smile
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 24.02.2011 20:51    Post subject: Reply with quote

xxxxx

Last edited by Hentesveis on 07.05.2011 21:03; edited 1 time in total
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 24.02.2011 21:03    Post subject: Reply with quote

Østlandet. Martin Andresen?
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 24.02.2011 21:07    Post subject: Reply with quote

xxxxx

Last edited by Hentesveis on 07.05.2011 21:02; edited 1 time in total
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 24.02.2011 21:11    Post subject: Reply with quote

Haha, Oslo-Trheim på moped hadde vært grusomt.

Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 24.02.2011 21:13    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:
Østlandet? 15 timer?? Moped???

Tur-retur.

Moped over Dovre midtvinters hadde vært en opplevelse på linje med det de har nede i Sørishavet nå, tror jeg.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 24.02.2011 23:05    Post subject: Reply with quote

PerO og Skutle på tur.
Hedley
Veteran

PostPosted: 24.02.2011 23:26    Post subject: Reply with quote

Haha!
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 24.02.2011 23:48    Post subject: Reply with quote

Torbjørn wrote:

PerO og Skutle på tur.

Tommel'n opp!

Hvor langt unna skal jeg ta han med Smile
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 25.02.2011 13:03    Post subject: Reply with quote

http://www.prosport.ro/fo...re-8007518

Ivoriansk kjøpt fra Anderlecht for en sum på 200.000 euro

Kan dette virkelig stemme? Av alle fantasisummer vi har hørt om fra 1.5 til 3 millioner Euro, endte summen på 200 tusen??
Back to top
RBKdesi
Proff

PostPosted: 25.02.2011 13:19    Post subject: Reply with quote

Og enda mer skremmende om vi ikke kunne være med å konkurrere om den prisen om tallet stemmer..
Back to top
trondhb
Veteran

PostPosted: 25.02.2011 13:48    Post subject: Reply with quote

Det er jo faktisk en mulighet at RBK rett og slett valgte bort Saré av sportslige grunner også da, ikke nødvendigvis bare på grunn av økonomi. Han viste vel strengt tatt ikke stort som skulle tilsi at han er en av de 2-3 spillerne det letes etter, d.v.s. som kan gå rett inn på laget og styrke det.
Back to top
Krokodil Dundee
Veteran

PostPosted: 25.02.2011 13:50    Post subject: Reply with quote

Hvilken planet har du vært på det siste året?
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 25.02.2011 14:00    Post subject: Reply with quote

Trenger du ikke luft av og til?

Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 25.02.2011 14:07    Post subject: Reply with quote

trondhb wrote:
Det er jo faktisk en mulighet at RBK rett og slett valgte bort Saré av sportslige grunner også da, ikke nødvendigvis bare på grunn av økonomi. Han viste vel strengt tatt ikke stort som skulle tilsi at han er en av de 2-3 spillerne det letes etter, d.v.s. som kan gå rett inn på laget og styrke det.

Hvis kjøpssumen endte på under 1.6 millioner kroner så ser jeg på det som fullstendig urealistisk at Rosenborg valgte han bort. vi har tidenes tynneste tropp, vi var svært fornøyd med kvalitetene han viste mens han var her, og spilleren selv var svært lysten på en retur til oss.

Hvis han virkelig endte med å koste 1.6 mill så er det mystisk at vi ikke kjøpte han. Med mindre Torbjørnsen kommer drassende på 4-5 spillere som er bedre og billigere. noe som er lite trolig. Halvannen mill er vekslepenger.
Back to top
v_olden
Veteran

PostPosted: 25.02.2011 14:13    Post subject: Reply with quote

Skal vi tippe oversettefeil og at det er lønna som er €200.000?

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
trondhb
Veteran

PostPosted: 25.02.2011 14:18    Post subject: Reply with quote

Hoftun har blant annet sagt følgende:
Quote:
- Saré hadde flere veldig gode kamper for Anderlecht før han kom til oss. Og vi så at han har ferdigheter, selv om han ikke fikk så mange kamper. Derfor er vi ikke 100 prosent sikre på hvor han står.

Quote:
- Saré står på lista. Men om han står øverst på den, har jeg ingen kommentar til.

Inntil det motsatte evt. er bevist 31. mars regner jeg med Torbjørnsen kommer opp med 2-3 mer enn gode nok spillere denne gangen også, sannsynligvis helt ukjent for 99.9% her inne. Og da snur nok stemningen ganske radikalt tenker jeg.

En tredje (og ikke akkurat usannsynlig) mulighet er selvfølgelig at klubbene faktisk var enige men at Saré takket nei til RBK til fordel for Cluj, basert på tilbudt lønnsnivå og sign-on-fee.

Dessuten tviler jeg sterkt på at en overgangssum på €200.000 stemmer.
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 25.02.2011 14:25    Post subject: Reply with quote

xxxxx

Last edited by Hentesveis on 07.05.2011 20:57; edited 1 time in total
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 30, 31, 32, 33  Next
Page 31 of 33

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb