| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Awesome Rutinert

|
Posted: 04.02.2011 00:17 Post subject: |
|
|
ingen som vil ha Saré lengre? _________________ I'm Awesome |
|
| Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 04.02.2011 00:23 Post subject: |
|
|
| Den diskusjonen kan vi ta i Sare-tråden... De spiller ikke i samme posisjon engang, så skjønner ikke helt relevansen i forhold til Riise. |
|
| Back to top |
|
 |
Jack L. Junior
|
Posted: 04.02.2011 00:28 Post subject: |
|
|
| Etter mitt syn er det ingen tvil om at BHR er god nok for Rosenborg. Jeg ville satt han rett inn på laget. Dessverre tror jeg ikke han har gitt opp utenlandskarrieren ennå. Ser heller for meg et utlån til Championship. Dette er andre perioden hans i utlandet, og ser ikke for meg at han gir opp uten et ordentlig forsøk nå. |
|
| Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 04.02.2011 00:32 Post subject: |
|
|
Henne er en fin signering, javisst. _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
| Back to top |
|
 |
Jack L. Junior
|
Posted: 04.02.2011 00:37 Post subject: |
|
|
| ??? |
|
| Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 04.02.2011 00:46 Post subject: |
|
|
Ifoelge denne traaden er det en hun vi ska signere. En finfin signering, god paa smaa flater, ikke saa verst i luftrommet. Men aller best i lobbyen. _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 04.02.2011 00:56 Post subject: |
|
|
| Klarer vi å signere B H Riise så blir jeg veldig fornøyd. Men jeg har desverre ingen tro på at han kommer. Hvis Vålerenga og er interessert i å hente han går han nok heller dit enn til Rosenborg. Desverre. |
|
| Back to top |
|
 |
TBK Senior
|
Posted: 04.02.2011 01:04 Post subject: |
|
|
Tror også at han heller går til VIF enn Rosenborg hvis vi prøver oss.... Bare se hva som skjedde med Kone og Stoor.  |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 04.02.2011 01:13 Post subject: |
|
|
Stoor takket vi nei til, og Kone gikk dit pga penger. Beste sportslige muligheter er i RBK.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 04.02.2011 01:17 Post subject: |
|
|
Men storebror gikk jo ut å anbefalte han VIF, og sa at han ønsker å spille der om noen år selv. (sammen med bl.a Gamst)
Så en som ønsker å være som broren sin ønsker antagligvis å dra dit broren ønsker å dra.. John Arne kjøpte jo en luksus leilighet rett ved Ullevål som han ikke får bruk for før han flytter hjem (med unntak av landskamper) Så da kan vel lillebror bare flytte inn der imens da?
det er jo en mulighet? _________________ I'm Awesome |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 04.02.2011 01:21 Post subject: |
|
|
Håper han havner i VIF. Vil virkelig ikke ha den mannen i RBK. Overvurdert. Håper vi har bedre alternativer på blokka. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 04.02.2011 01:52 Post subject: |
|
|
| Det samme sa jeg for noen år siden. Oppskrytt, får alt gratis pga broren, osv. Men etterhvert kom han jo på en måte ut av skyggen til storebror da han spilte seg til fast landslagsplass og imponerte. Han vil være vår soleklart beste høyrekant dersom han kommer, men i likhet med flere andre her inne plager det meg ikke spesielt om han havner i Oslo. Det er mulig å få bedre. Klyser har vi hatt i klubben før og har vel strengt tatt fortsatt. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 04.02.2011 09:45 Post subject: |
|
|
Er Riise-interessen en indikasjon på at jakten på en ny spiss ikke lenger er like aktuell? Riise er jo tiltenkt høyrekantrollen i Jönssons 4-4-2 og da har vi plutselig fire spisser tilgjengelig: Prica, Moldskred, DFH og Bakenga.
Positiv til lån ut sesongen med opsjon på kjøp. Burde vel gå inn og heve laget. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 04.02.2011 09:47 Post subject: |
|
|
| Helt greit med BHR så lenge dette ikke er den ene midtbanespilleren vi leter etter. Frykter at det skal bli meget tynt bakover med den stallen vi har i dag... |
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 04.02.2011 09:57 Post subject: |
|
|
Jeg heller mer til teorien som andre har lansert, dette er kun en avledningsmanøver slik at vi får ro rundt de signeringene vi virkelig ønsker.
Regner med at noen journalister har sittet i baren sammen med Hoftun eller JJ og spurt om RBK kunne tenkt seg BHR. Så har de svart at selvfølgelig kan de tenke seg han, og dermed er vi i gang.
Kommer han på fast overgang, og skal han ikke ha en haug millioner i lønn kan det være greit. Lån og/eller sykt høy lønn - ugreit.
Kan jo også hende at det er omvendt psykologi. Ved å si at vi er interessert, regner vi med at VIF (eller FCK) svir av en hel haug med penger på BHR, og så får vi selv mer ro på markedet. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 04.02.2011 11:49 Post subject: |
|
|
Jeg tror FCK sikter på en litt høyere hylle enn Hoftun klarer heve blikket til... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 04.02.2011 11:56 Post subject: |
|
|
| Nå synes jeg du tillegner Hoftun & co litt for mye omløp i topplokket Escudos.. |
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 04.02.2011 12:09 Post subject: |
|
|
Hehe
Tror nok ikke det er noen omvendt psykologi, men at det kan være en avledningsmanøver har jeg mer tro på (gitt at det reelt sett er gitt uttrykk for en slik interesse) |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 04.02.2011 12:12 Post subject: |
|
|
| Vollrik wrote: | | DavidWatts wrote: | | Grøss! Huff, nei takk! Det spiller ingen rolle om han er god når han er så usympatisk. |
Hvis du først skal argumentere mot en overgang så kan du vel være litt mer saklig? Jeg har aldri hatt noe inntrykk av at Riise har vært noe mer usympatisk en flere andre tippeligaespillere, og inn portene på Lerkendal har vi hatt inn mange spillere som er verre på det området: Vidar Riseth, Vadim Demidov, Andre Bergdølmo, Yssouf Kone, Jan-Derek Sørensen, Mikael Lustig og sikkert flere.
Kommer han til oss blir han isåfall vår drittsekk, og jeg bryr meg fint lite i om Vålerenga, Molde, Lillestrøm og Brann vil lide av det. |
Hva?? Kone virket da som en kjernekar da han var i klubben, Lustig har da aldri gjort en flue fortred. _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 04.02.2011 12:22 Post subject: |
|
|
Kan fort være en avledingsmanøver ja, men så lenge mr Wolden jobber i TV2 med sine kontakter innad i rbk troppen, kan fort de fleste ryktene stemme faktisk. Det var jo han som også pluteslig fortalte at Annan skulle til Schalke, nesten før rbk ledelsen selv viste det.. _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 04.02.2011 13:17 Post subject: |
|
|
BHR på permanent overgang ville være en strålende overgang og absolutt noe å bruke en god del penger på. Skal det være på lån så må ett år være minimum.
Men dere - dersom vi signerer BHR så signerer vi i praksis også mora!
Ser frem til lange dype samtaler i kampstudio med mora til BHR og gøran sørloth. |
|
| Back to top |
|
 |
Jack L. Junior
|
Posted: 04.02.2011 13:22 Post subject: |
|
|
Tror flere her tilegner mr Wolden sterkere kilder enn han egentlig har. Det var Morten Stokstad som avslørte Schalke-salget. På grunn av at han er kompis med agent Fosdahl.
Når det gjelder BHR-saken så er det tre journalister som står nevnt i byline. Wolden er ikke blant dem, og han er heller ikke til stede på treningsleiren på La Manga.
Har liten tro på at RBK ønsker seg Riise, og enda mindre tro på at han ønsker seg tilbake til Norge. |
|
| Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 04.02.2011 13:44 Post subject: |
|
|
Norges desidert største mammadalt! neitakk _________________ I'm Awesome |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 04.02.2011 13:55 Post subject: |
|
|
| Tunge, velfunderte og velforumlerte argumenter du kommer andost. Vi bør nok styre unna ja. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 04.02.2011 13:59 Post subject: |
|
|
| andost er ikke den eneste som trekker inn mora her. Totalt usaklig. Det er da ikke hun som skal spille. Ta familiære forhold til Pratetråden eller noe annet, og la denne dreie seg om sportslige vurderinger. Det er begrenset hvor interessant det er å lese om hver enkelts vurdering av mora til en mulig ny spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
|