Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Mål preger kamper. Vi var veldig effektive og var svært disiplinerte i det defensive arbeidet vårt. Selv de beste lag blir frustrerte. Jeg tror nok dette Spartak-laget ville slått oss 4/5 ganger, men kampen i går var en svært god kamp av RBK-laget. Tynt å leite etter unnskyldninger for å undergrave den gode prestasjonen RBK utførte.
Uansett så var det mest interessante å se hvor lik Jamtfall med sine ekstra kilo og alvorlige ansikt har blitt kliss lik Christian Bale.
Nå er det vel en fordel for RBK om de ikke virker helt desperate etter en Annan-erstatter, så det å snakke ned størrelsen på hullet han etterlot seg kan være taktikk.
Så utspekulerte tror jeg ikke de på brakka er _________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Etter å ha sett kampen i opptak er jeg skuffet over spillet til Per Ciljan. Dårligste spiller på midtbanen. Slurver defensivt....flere ganger må Jônson skrike på Per Ciljan om å gå tidligere i presset. _________________ You`ll never walk alone!!
Nå var ikke kampen i går akkurat lagt opp for at Skjelbred skulle briljere heller da. Vanskelig for en playmaker å spille på det han behersker når det konsekvent spilles langt. Men ja, han var svak uansett spillestil i går.
Jeg så kampen og greidde ikke se at Ciljan hverken dummet seg ut eller brillierte.
Som en del av en meget god midtbane, får han nesten få godkjent.
Tror ikke en ung midtbane 4,er kan være så gode uten at den mest erfarne gjør en del av jobben.
Løp sikkert mye? _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger.