| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 01.01.2011 15:49 Post subject: |
|
|
| Nå bør det hvertfall komme inn en spiss. Jeg gruer meg til å vite hvem det blir... |
|
| Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 01.01.2011 15:59 Post subject: |
|
|
| Tror Hamrèns avgang beseglet RBK-skjebnen til Sellin. Virket som tilliten ble mindre under Eggen. Men til syvende og sist er det vel greit nok. Hadde Sellin vært god nok, ville han sikkert blitt satset på. Likefullt, hadde gjerne ventet en sesong til, før man konkluderte med noe (f. eks. utlån). Lykke til videre! |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 01.01.2011 16:01 Post subject: |
|
|
Takk for Innsatsen Kjella, og lykke til i Ã…lesund!
SYnes det er vemodig, men han fikk aldri de store sjangsene etter at Hamren dro fra lerkendal.
Håper det løsner i Ålesund!
Godt Nyttår alle sammen! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 01.01.2011 16:02 Post subject: |
|
|
| Enda en av floppene til Hoftun forsvinner ut døren. |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 01.01.2011 16:03 Post subject: |
|
|
Dette var riktig, jeg har ikke sett at han har gjort noe som tilsier at han skal bli noen storscorer i TL.
Men jeg er også spent på ny spiss, håper på Pall Gunnarson _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 01.01.2011 16:27 Post subject: |
|
|
Veldig riktig for begge parter, vil jeg tro.
Sellin ble en av disse som aldri helt tok det siste steget, i alle fall ikke for oss. Takk for innsatsen, og lykke til videre. _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 01.01.2011 16:33 Post subject: |
|
|
Tabbe av Hoftun å kjøpe ham. Tabbe av Hoftun ikke å kjøpe ham tidligere. Tabbe av Hoftun ikke å la spille mer. Tabbe av Hoftun å leie ham ut til Kil. Tabbe av Hoftun ikke å la ham få en sjanse under Janne. Tabbe av Hoftun å selge ham til Ålesund så billig. Tabbe av Hoftun å gi han lite i lønn, og ikke minst å gi ham så mye i lønn.
Hoftun klarer ikke å gjøre en eneste ting riktig. Skulle hørt på forumet. Da hadde vi hatt et bra lag. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 01.01.2011 16:43 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 01.01.2011 18:03 Post subject: |
|
|
På tide. Tipper Jamtfall jr går ut dørene etter kommende sesong også, når han har bevist at det var et feiltrinn å hente han tilbake og gi han alt for lang kontrakt.
Ser på både han og Sellin som spillere som ikke klarer ta siste steget. |
|
| Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 01.01.2011 19:35 Post subject: |
|
|
| Hvem er denne Sellin? Lovende? |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 01.01.2011 20:39 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Synes dette var litt skuffende jeg, men ønsker all mulig hell og lykke på Sunnmøre. |
Selvfølgelig er det skuffende at en "local lad" ikke slår til, men ikke alle er laget som Ole Gunnar Solkjær at de ønsker å være innbytter i 10 år..
Regner med at salget av Selin overgår kjøpesummen, og litt av lønnsutgiftene som Rosenborg har hatt.
Kjell Rune Selin har fått sjansen til å vise seg frem hver dag på treningsfeltet, i kamp for A & B - laget, og i utlån til Kongsvinger. Så han har fått sjenser nok. Synes at Selin skal se på tiden i Rosenborg som en fin lærlingetid, at han nå er fagarbeider på sitt felt.
Synes i grunnen at han har visst meg i at han ikke hadde noe på på Rosenborg's A-lag å gjøre.
Med Iversen og Selin borte nå, så håper jeg at Rosenborg gir et nytt talent sjansen til å være i A- stallen for å lære. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 01.01.2011 21:34 Post subject: |
|
|
Tipper Bakenga får sitt gjennombrudd i 2011! _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 02.01.2011 00:38 Post subject: |
|
|
| NÃ¥ mangler det bare at Sellin blir toppscorer for Aalesund. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 02.01.2011 02:33 Post subject: |
|
|
Må innrømme at jeg er usikker på om dette var en riktig avgjørelse, han har fått endel sjanser og heller ikke bøtta inn for KIL. Men jeg mener han har endel egenskaper som hadde vært nyttige som fart f.eks, i tillegg er han jo fremdeles ung og en trønder.
Jeg tror kanskje et nytt utlån hadde vært det beste, for en noe bedre klubb enn KIL..
Vanskelig sak, ønsker ham uansett all mulig lykke fremover. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
micke Proff
|
Posted: 02.01.2011 03:01 Post subject: |
|
|
Jeg tror ikke kjella får en lett oppgave med å gå i fyrtårnets fotspor. Aarøy er solgt til japan _________________ Han kan ikke skyte med venstre, han kan ikke heade, han kan ikke takle og han scorer ikke mange mål. Men ellers er han helt all right. |
|
| Back to top |
|
 |
Skjelbred Rutinert

|
Posted: 02.01.2011 03:34 Post subject: |
|
|
Helt greit at Sellin blir solgt.
Blir nok aldri noe mer enn en middels Tippeliga-/god Adeccoliga-spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 02.01.2011 13:25 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | | NÃ¥ mangler det bare at Sellin blir toppscorer for Aalesund. |
Lager Selin 5-7 mål, så er han i top 3 på Aalesund, tror de har solgt seg fra en god plass, og ned til nedrykk i 2011... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 02.01.2011 16:41 Post subject: |
|
|
Akkurat som Vålerenga lot Alexander Mathisen og Glenn Roberts gå til Aalesund for et par år siden, lar vi Sellin gå samme vei nå. Føler de overgangene er ganske like. Alle var de en gang unge og lovende i sine respektive klubber, men ingen av dem var nærmere en fast plass på laget til at man ikke kunne la dem forlate klubben. Synes det er helt greit at vi lar Sellin gå, for noe førstelagsmateriale for RBK blir han vel uansett aldri. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 02.01.2011 23:39 Post subject: |
|
|
| Aalesund og RBK er to nokså ulike klubber, og jeg er enig i at Kjell Rune har mye til felles med Mathisen som også hadde en "læretid" i en noe større klubb enn han kom til. Begge to har forutsetninger til å spille TL-fotball uten å skjemmes over nivået sitt, for visse kvaliteter finnes det. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 02.01.2011 23:51 Post subject: |
|
|
Det eneste riktige å gjøre. De aller fleste er enige om at Sellin ikke helt har nivået eller potensialet inne til å bli A-lagsmateriale, og da, selv om det er litt stygt å si, blir spillere som Sellin og Aas en distraksjon.
Vi vil vel oppleve fra tid til annen at noen tar fantomsteg i andre klubber, men det betyr ikke at avgjørelsen om å la de gå en gang i tida var gal, gitt den informasjonen man hadde. Det finnes ikke tid, plass eller penger til å gi alle lovende spillere som er innom klubben kontrakt på kontrakt.
Lykke til videre. Tror nok det blir en dugandes TL-spiller ut av Sellin. Kan fort klare 5-10 mål for en klubb som Aafk. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 03.01.2011 05:01 Post subject: |
|
|
Tipper Reka har litt peiling på hva han vil ha og at vi får se mye til Sellin i år.
håper iallefall det ^^ _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Keyser Soze Senior
|
Posted: 03.01.2011 17:00 Post subject: |
|
|
Noen som fått med seg noen salgssum? (Om det er noen)
Dere får ha meg unnskyldt om dette er oppgitt i tråden tidligere. _________________ «Komplett leksikon, i utmerket stand gis bort, da behovet for det, ikke lenger er til stede, da kjerringa veit, og kan alt....» |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 03.01.2011 18:06 Post subject: |
|
|
| Sunnmørsposten wrote: | | AaFK er også enig med Rosenborg om en mindre overgangssum for spilleren som hadde ett år igjen av kontrakten på Lerkendal |
|
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 03.01.2011 19:10 Post subject: |
|
|
Med tanke på at Levanger FK krever 150.000 av Verdal for Trond Viggo Toresen som hadde ett år igjen, så burde vi vel få et par millioner for Sellin  |
|
| Back to top |
|
 |
|