Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Det jeg sitter av informasjon er ihvertfall at andelen gratisbilletter er høyere enn på lenge. Blant annet AAFK-kampen ble i stor grad dekket opp av slike.
Posted: 10.12.2010 19:46 Post subject:
Quote:
mens Skutle mener klubben styrer mot det budsjetterte 22 millioner kroner i minus i 2010.
Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig.
Nå ble det riktig nok litt lettere å klare det i lys av de siste ukers nyheter. Men et eller annet sted må kostnadene ha løpt løpsk. Dersom regnskapet viser mer enn -15 i februar så bør de som er ansvarlige ta hatten sin å gå.
Nå hører dette til i Økonomi 2011, men jeg tviler sterkt på at man vil være i nærheten av å kunne presentere et nullbudsjett neste sesong som hverken inneholder spillersalg, E-cup, kutt i spillerlønninger eller kutt i ansatte.
Den største feilkilden du gjorde da du publiserte dine regnskapsanslag for 2010 var at du baserte deg på budsjettet for 2010 og påviste avvik ifra det. Men du glemte å tenke på det at budsjettene som blir fremlagt på årsmøtene systematisk har blitt pyntet de siste årene. Og nå er pynteprosessen igang igjen.