|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 04.12.2010 14:50 Post subject: |
|
|
Han ser nok bare sine egne, kristobal, Bakklandia og TomH sine innlegg
One big happy family! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 04.12.2010 15:03 Post subject: |
|
|
| Lol. |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 04.12.2010 15:12 Post subject: |
|
|
| longines wrote: | | Hedon wrote: | Merkelig å spørre om noe som helst når du ikke kan se hva jeg svarer.
Har uansett vokst ifra det stadiet der jeg stikker hodet i sanden hvis noen er uenig med meg. Det tar liksom bort mye av poenget med et diskusjonsforum. |
Sånn, nå ser han. Men jeg er kanskje allerede i greasemonkeyen jeg også? |
For meg er det nødvendig så lenge du er på forumet, hedon. Du tar så stor plass og forsurer stemningen så mye med tonen din at jeg synes det blir triveligere og mer interressant å slippe å lese dine meninger. Det er faktisk deilig å lese forumet uten å bli irritert hver eneste dag.
@joko: Skal ta forespørselen din til vurdering, men foreløpig har du mye fornuftig å komme med i andre saker enn Eggenonanien. Foreløpig er det bare Storey, larse og hedon. Jeg skulle til å fjerne michael collins også, men det ordnet seg selv.
Hva angår kampen, for å komme tilbake til tråden, så sitter jeg på fasiten som sier at Rosenborg ikke scorte mål før de byttet. De som sier at bytter ikke hadde hjulpet har ikke grunnlag for å hevde det annet enn ren synsing i likhet med oss som tror det hadde hjulpet. I det minste så hadde flere fått litt erfaring på et høyere nivå, noe som kan komme godt med ved senere anledninger. Det ER lov å flere tanker i hodet samtidig. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 04.12.2010 15:37 Post subject: |
|
|
En europacup-kamp der vi enda er med i kampen om å gå videre gjennom at resultatet i kampen ikke er gitt, er ikke riktig plass å slippe til talenter i, bare for at de skal få erfaring.
Når man tar ut et lag, har man tro på at det er den beste sammensetningen av spillere man kan stille med, blant de som er 100% klar for kamp. Årsaker til taktisk bytte i en kamp der man ligger under på hjemmebane, er som oftest at en spiller er utslitt, at man har spillere med kvaliteter som kan snu kampen på benken, at man har spillere som underpresterer eller at man har jevngode spillere som vil gjøre en bedre jobb fordi de er uthvilt.
På benken til RBK har vi Winsnes, som har vist at han faller igjennom mot internasjonal motstand, Saré, som vi vet svært lite nøyaktig hvor god han er og hvor klar han var til å spille, Olsen, som ikke holder et teknisk høyt nok nivå internasjonalt og Bakenga/Jamtfall som ikke har spilt A-lagsfotball på lang tid. Jeg nevner her kun midtbane/angrep.
Hadde laget ikke vist noen fremganger, så ja, kanskje et bytte hadde vært på sin plass, men når laget viser at de begynner å ta over kampen, kan et bytte være potensielt ødeleggende. Spesielt når kvaliteten på det man får er såpass usikkert. |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 04.12.2010 16:20 Post subject: |
|
|
Slik kan det argumenteres, ja. Veldig bra.
Jeg har ikke annet å melde enn at jeg anså oss for å være ute av turneringen allerede før kampen startet, basert på hva laget har vist tidligere, at Leverkusen er et meget godt lag, vi måtte ha hjelp fra andre resultater og vi har igjen en meget tøff bortekamp. Når man da attpåtil ligger under i kampen og halmstrået holder på å ryke, så burde man gitt andre som har en framtid i klubben sjansen. De hadde kanskje ikke prestert bedre enn de som var der, men de hadde fått verdifull erfaring som kanskje kan bikke senere kamper vår vei om en 2-3-4 år. Men neida. Her skal det lages vakuum på nytt der det ikke finnes noen unge som skal få muligheten til å ta steget opp.
Det handler om å innse sine begrensninger samtidig som man planlegger framover i tid for å hindre at de samme begrensningene oppstår igjen.
Nå skal jeg på julebord og drikke meg dritings. Skål! _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 04.12.2010 17:35 Post subject: |
|
|
Hah, selv ikke jeg har blokka hedon. Storey og Larse ja, fordi de sjelden har noe fornuftige å komme med, men å blokkere hedon anser selv jeg som latterlig, til tross for vi vel ikke akkurat kan kalles perlevenner.
Bli voksen, Olden! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 04.12.2010 17:55 Post subject: |
|
|
| Fatter ikke at noen kan blokkere Storey og hans fantastiske humor. |
|
| Back to top |