| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
KenMan Veteran

|
Posted: 29.08.2010 18:53 Post subject: |
|
|
| tjommi wrote: | | Puttet 4 mål for HamKam i dagens kamp mot Raufoss. Tror absolutt dette kan være en mann for RBK i fremtiden altså. |
Hvem som helst kan vel score 4 mot (selveste) Raufoss?!  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 29.08.2010 18:54 Post subject: |
|
|
Tja, ingen på dette laget klarte det da vi vant 2-1 etter ekstraomganer
Lars Hirschfeld - Christer Basma, Frode Johnsen, Vidar Riseth, Mikael Dorsin - Roar Strand (Per Ciljan Skjelbred 33), Ørjan Berg (Jan Gunnar Solli 73), Alexander Tettey - Daniel Braaten, Steffen Iversen (Andreas Nordvik 84), Øyvind Storflor |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 29.08.2010 18:56 Post subject: |
|
|
Nå ble jeg faktisk litt "skræmt" her - har virkelig Tettey spilt på RBK sammen med Ørjan Berg?!?
Jeg begynner å bli gammel...  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 29.08.2010 18:58 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | Tja, ingen på dette laget klarte det da vi vant 2-1 etter ekstraomganer
Lars Hirschfeld - Christer Basma, Frode Johnsen, Vidar Riseth, Mikael Dorsin - Roar Strand (Per Ciljan Skjelbred 33), Ørjan Berg (Jan Gunnar Solli 73), Alexander Tettey - Daniel Braaten, Steffen Iversen (Andreas Nordvik 84), Øyvind Storflor |
Jeg kjenner Raufoss-laget ganske bra, siden jeg er fra de traktene, og Raufosslaget er veldig svekket i forhold til det laget de hadde på Lerkendal den gangen.  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 29.08.2010 19:24 Post subject: |
|
|
Men vi må vel kunne si datidens Rosenborglag var tilsvarende sterkere enn Hamkam hehe |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 29.08.2010 19:26 Post subject: |
|
|
Hehe... Det får vi vel nesten si, ja...  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 30.08.2010 00:49 Post subject: |
|
|
| Slike spillere som dette bør Hoftun & Co kunne plukke opp. Det samme med Tveter på Follo da det er liten eller ingen risiko ,men en potensiell stor "upside". |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 30.08.2010 11:07 Post subject: |
|
|
TLO er en spiller som må hentes før han får sitt store gjennombrudd i mediene.
Dette er en spiller som både Vålerenga og Rosenborg bør forsøke å hente. Uansett blir det neppe aktuelt før i vinter.
Jeg vil også si at TLO har langt mer i Rosenborg å gjøre enn Tveter, selv om de spiller på ulike nivåer i øyeblikket. |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 30.08.2010 11:21 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Slike spillere som dette bør Hoftun & Co kunne plukke opp. Det samme med Tveter på Follo da det er liten eller ingen risiko ,men en potensiell stor "upside". |
Ja, det skulle vel bare mangle at Hoftun snart degraderer spillerkjøpene våre fra Adeccoligaen til FairPlay-ligaen. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 30.08.2010 11:27 Post subject: |
|
|
| Det finnes mange gode lovende spillere ifra lavere divisjoner som er tilgjengelig for en riktig pris. De finnes knapt i tippeligaen med mindre dem er bosman. Hvorfor tror du ellers at store europeiske klubber er å hamstrer inn unge norske spillere ifra små norske klubber? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.11.2010 22:36 Post subject: |
|
|
FCK interessert, i følge TV2.
Mulig vi bør iverksette noe her. Kanskje vi kan starte med å spandere en time hos frisør. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 05.11.2010 22:37 Post subject: |
|
|
Ståle trenger vel ikke mange minuttene på tlf før han får overtalt Hamar-Lehne til å velge FCK fremfor oss.
Men ja, vi burde jo prøve om han er god nok. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 05.11.2010 22:43 Post subject: |
|
|
Forferdelige nyheter. Har lenge hatt et håp om at vi skal plukke opp Lehne Olsen. Bodde endel år på Hamar da jeg var yngre, dessverre, og fra hva jeg har hørt fra miljøet i det siste er Lehne Olsen ekstremt lovende. Han skåret vel flere titalls mål i 2.divisjon denne sesongen. Blir sett på som et større talent enn Pedersen ble da han var i kamma, men det er en egen historie.
Meget frustrerende hvis det blir noe av dette, og jeg mener det er svakt av oss å ikke investere i den gode generasjonen av fotballspillere som vokser opp rundt omkring i Norge. Lehne Olsen er en mer skapende spiller enn Bakenga, og jeg håper for all del ikke at vi dropper spennende prospekter for å satse alt på Bakenga-kortet. Det er i tilfelle umåtelig dumt. |
|
| Back to top |
|
 |
JohnnyCash Rutinert
Joined: 25 Oct 2010 Posts: 531 Location: All over the place
|
Posted: 05.11.2010 23:57 Post subject: |
|
|
Håper vi kan friste ham, da ryktene om hans talent har spredd seg fortere enn varme hveteboller i tørt gress.
Jeg er enig i forrige taler; vi må klare å plukke opp de mest lovende spillerne rundt om i landet, og spesielt de som spiller lavere enn Tippeligaen.
Kim Ojo
Thomas Lehne Olsen
Alexander Ruud Tveter
Even Hovland
Magnar Ødegård
Celso Borges (før de rykket opp)
Etter hva jeg har hørt er alle disse svært store talenter alle sammen, og det er merkelig etter min mening at vi ikke har forsøkt oss på noen av dem. Det er meget mulig at de har prøvd seg, men det har ikke kommet frem i media at de har lagt inn bud i hvert fall.
PS! Ruud Tveter har vel vært på prøvespill, så de har vel kontroll på ham. _________________ I'm the man in black |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 06.11.2010 00:46 Post subject: |
|
|
| Magnar Ødegård vet jeg svært lite om. Noen som har litt peiling på ham? |
|
| Back to top |
|
 |
JohnnyCash Rutinert
Joined: 25 Oct 2010 Posts: 531 Location: All over the place
|
Posted: 06.11.2010 00:51 Post subject: |
|
|
http://no.wikipedia.org/w...ki/Magnar_Ødegaard
Fast i adecco som 17-Ã¥ring.
PS! Har 38 a-kamper for Sarpsborg allerede. _________________ I'm the man in black
Last edited by JohnnyCash on 06.11.2010 00:54; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 06.11.2010 00:51 Post subject: |
|
|
Spiller på andrelaget mitt på FM10 173 i potensiale, cirka  _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
|