|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 04.11.2010 23:58 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | En annen ting med disse utsidefikset hans, er at alle pasninger blir så puslete. Enten må medspiller stå og vente på ballen, eller så kommer det et brudd i mot. Dette skjer altfor ofte! Ikke bare med Skjelbred, men dette er et problem de fleste på laget har. Det er jo såvidt pasninger når frem til mottaker, selv om de bare skal slås ti meter. Det er ingen BANG BARCELONA BANG i pasningsspillet vårt. |
Jeg er som vel kjent her, en tilhenger av Ciljans nivå, men dette er jeg 110% enig i. Slutt å send sentringer, SLÅ pasninger! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 05.11.2010 00:01 Post subject: |
|
|
| Syns ikke det er riktig å kritisere Ciljans pasningsevne etter denne kampen. Ser at det glipper noen ganger, men så bl.a to-tre lekkerbiskener som strøk AM-spillerne men som endte opp riktig. Smuud! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.11.2010 00:02 Post subject: |
|
|
| Det er jo nettopp dette som gjør at vi alle får en slags a-ha-opplevelse når vi ser Saré spiller. Han slår disse pasningene på en "internasjonal" (hjelp) måte. Det er ikke lomper som spretter førti ganger bortover gresset før de treffer medspillere. Hardt, kontant og presist! Annan er helt sjef på dette han også. Negerpasning! |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 05.11.2010 00:03 Post subject: |
|
|
Det som er skremmende er at vi nå lar Demi gå! Herregud for en spiller. Og nå som han begynner å få litt mer erfaring internasjonalt. Nå som alle pensj'issene stikker burde det være mulig å bruke noen av lønningskronene til Ivers på en kontrakt til Demidov, men men, gjort er gjort.
Bjärsmyr, Wangberg og VUKKU! da.. Lukter CL... |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 05.11.2010 00:10 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | Enig i at det hadde gjort seg med en virkelig klassespiller framme, men er usikker på hva som er realistisk å skaffe.
Det blir neppe verre å kvalifisere seg i årene framover.
I den grad vi snakker om bakgårdsklubb, må det være noe vi har vært, ikke noe vi er på full fart til å bli. Alt i alt står vi jo mye bedre rustet nå enn for noen år siden, både i kraft av ny oppbygging av erfaring og det faktum at vi får fortsette å matche oss i Europa hvert år framover. |
Jeg føler at vi har matchet oss i Europa nesten hvert år siden begynnelsen av 00-tallet. På tide å utrette noe. Årets sesong ble ikke det den kunne ha blitt. Det var i år vi skulle tilbake i CL. Det er ingen krise, men dersom det ikke finnes midler til innkjøp i det hele tatt, ser det ikke lyst ut for Europafremtiden.
Spillere som Moa og Huseklepp tror jeg kunne gjort en forskjell. Nå kommer ingen av dem til å spille for Rosenborg i overskuelig framtid, men når Brann og Vålerenga får tak i/utvikler slike spillere, burde det være mulig for vår del også. Unge talenter som for eksempel Lehne Olsen burde absolutt vurderes. Hent unge spillere og lån de ut til den lokale klubben med en gang. Slik det er nå, har vi ikke råd til noen spillere som har slått i gjennom. Da må vi sjanse. En ting er sikkert fort meg, Prica, Iversen og Moldskred kommer ikke til å skyte oss til gull og grønne skoger i Europa. Vi skal jo spille der også, som kjent, ikke bare flakse oss forbi i kvaliken, som vi kan finne på å gjøre.
Internasjonal fotball blir bedre og bedre. Det dummeste vi kan gjøre er å sitte og vente på at dette laget skal gjøre det store. Angrepet vårt trenger forsterkninger, og ikke minst må et par tre spillere bort. Den offensive delen av stallen må nykomponeres. Her føler jeg vi mangler en klar strategi. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 05.11.2010 00:26 Post subject: |
|
|
Det er i alle fall godt å konstatere at de andre lagene i TL har flere nivåer opp for å matche oss i Europa. Jeg trodde dagens RBK skulle være hakkemat, men sånn ble det ikke. Vi er fortsatt suverene så det holder i Norge (når vi vil), og har bare FCK som matcher oss mot internasjonal motstand. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.11.2010 00:33 Post subject: |
|
|
| Jada, vi er best i Norge og gjorde en bra match i dag. Likevel sitter jeg med en følelse av at dagens match er tilnærmet maksnivå på dette laget, og det gjør meg litt trist. AM er et bra de, men i CL møter vi langt bedre lag - og der vil vi bli dummet ut etter alle kunstens regler. Vi trenger nye spillere i alle ledd. Vi mangler både fart, teknikk og råskap på dette laget. Jeg har aldri sett et tyngre og mer uteknisk Rosenborg-lag enn det vi stiller med denne sesongen. Våre to beste spillere denne høsten er Anthony Annan og Vadim Demidov, og sannsynligvis er begge borte når neste sesong starter. Jeg blir deprimert av å tenke på hvor dårlige vi kommer til å bli om vi ikke gjør noen underverker det neste overgangsvinduet. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 05.11.2010 01:00 Post subject: |
|
|
Ikke vær deprimert. Kristobal spår et tidvis lettbeint RBK til neste år, som vil gjøre det bra på flere fronter. Helt uten statistisk tilnærming.  |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 05.11.2010 01:03 Post subject: |
|
|
STOLT!
eneste jeg sitter igjen med er ordet STOLT!
i dag taper vi ufortjent, da vi var det KLART beste laget.
selvfølgelig er individuell kvalitet med på å acgjøre kampen, men jeg sier som eggen, det git jeg katta i!
Rosenburg burde og skulle vunnet 4/5/6 - 1 i dag og hadde de gjprt det så hadde dette vært en av de største bragdene ieuropeisk fotball i nyere tid.
det intervjuet Rasumus har med Eggen ietterkant er bare episk. Eggen er en person med utrolig motivasjon som jeg skulle ønsket jeg fikk opplevt å ha som sjef. Ingen fins i nærheten. Du kan si solbakken har gjort det ok i FCK, men jeg er "¤!"¤# sikker på at eggen ville gjort det bedre!
Men faktum er faktum, vi taper en kamp vi måtte vinne, og etter å ha tenkt og analysert hvorfor/hvordan så faller det på at spillerne ikke er gode nok. Vell gjør vi en fantastisk kamp er skjelbreid etter min mening overbeviser stort og bør være med atletico heim og ikke dra hjem til kåken i trondheim. Annan burde blitt med mourinho hjemme i forigårs for da hadde de ikke spilt U med ACM.
heck. alt dette vet vi jo!
Rosenborg bør gi annan en sinnsyk kontrakt. Bør gjøre skjelbreid til kaptein så han kan vokse videre OG de bær følge opp dette med å signere Sare slik at vi neste år kan fortsette med alternativer på midten som sare og Åsen.
da er midthen spikret.
drar ivers så kan vi vell hente Borges?
det skulle holde egentlig..... selger vi olsen har vi jamtfall/åsen. selling kommer tilbake og kan nok spile høyre. så ahr vi bakenga som er supergod.... trøbbel? ja for de andre laga xD _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 05.11.2010 01:24 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Jada, vi er best i Norge og gjorde en bra match i dag. Likevel sitter jeg med en følelse av at dagens match er tilnærmet maksnivå på dette laget, og det gjør meg litt trist. AM er et bra de, men i CL møter vi langt bedre lag[..] |
Jeg er jaggu ikke så sikker. En gruppe med Sheriff, Benfica og Arsenal, for eksempel, er i kke utenkelig. Jeg er ikke sikker på om vi hadde møtt så mye bedre motstand om det sto CL enn EL i protokollen før kampen. EL er kanskje verdens nest beste turnering hva fotball angår, men den har fortsatt eliten av klubblag i Europa, selv om pengepotten er noe snauere. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.11.2010 01:33 Post subject: |
|
|
Vi møter jo de 4-6 beste lagene i de beste ligaene, istedet for 1-3. Forskjellen er temmelig stor. Barcelona istedet for AM. Bayern istedet for Leverkusen. Panathinaikos istedet for Aris. Vi kan selvfølgelig være heldig å trekke en "enkel" gruppe, men selv den letteste gruppa i CL er antakeligvis et par nivå over den EL-gruppa vi spiller i. AM ligger allerede 10 poeng bak toppen i Spania, Leverkusen har ikke imponert noen i Tyskland - og sist jeg så resultatet fra en Aris-kamp, tapte de 0-4 hjemme mot et AEK, eller hva det var.
Hadde dette vært for noen år siden, da vårt toppnivå var mye høyere, ville vi feid gjennom denne gruppa og kommet blant de to beste. Nå er jeg redd vi stopper på tre eller kanskje fire poeng. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 05.11.2010 01:44 Post subject: |
|
|
Det er det jeg sier. Europaligaen er ikke så sinnsykt bra som folk skal ha det til. Ja, AM vant en ubetydelig Supercupfinale, men det sier ikke at de er verdens beste lag etter min mening. Det er en kamp.
Am, Leverkusen og Aris imponerer ikke i sine ligaer. Likevel kommer vi sist.
Som sagt, det er så enkelt som at skaff kvalitet eller forsvinn. Det ligger ann til det siste. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 05.11.2010 01:58 Post subject: |
|
|
| Hvis vi f.eks sammenligner med FCK sin gruppe da. Så er jo både Leverkussen og Atl.Madrid bedre lag enn Panathenaikos og Rubin. Sportslig er det ikke noe lettere å komme topp 2 i vår gruppe enn det er i FCK sin CL gruppe. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.11.2010 02:12 Post subject: |
|
|
Det blir jo uansett rart å sammenligne de to beste i vår gruppe med de to dårligste i FCK sin gruppe, og så si at det er like lett å komme topp2.
Som fjerdeseedet ville vi fått en av disse gruppene i CL i år:
Gruppe A:
Inter, Werder Bremen, Tottenham
Gruppe B:
Lyon, Benfica, Schalke 04
Gruppe C:
Manchester United, Valencia, Rangers
Gruppe D:
Barcelona, Panathinaikos, FC København
Gruppe E:
Bayern München, Roma, Basel
Gruppe F:
Chelsea, Marseille, Spartak Moskva
Gruppe G:
AC Milan, Real Madrid, Ajax
Gruppe H:
Arsenal, Sjakhtar Donetsk, Braga
Mens vår gruppe i dag består av
Atletico Madrid, Leverkusen, Aris
Det kan jo ikke være noen tvil om at alle CL-gruppene er betydelig sterkere enn vår EL-gruppe, og ditto vanskelig å komme topp2. Gruppe H er den eneste gruppen hvor vi kanskje hadde hatt 10% sjanse til å klare det, men Shaktar slo Arsenal i går og er et veldig bra lag. Braga kjenner jeg ikke nivået på, men der er sannsynligvis bedre enn oss de ogå. |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 05.11.2010 02:15 Post subject: |
|
|
Rubin Kazan har faktisk vunnet den russiske ligaen de to siste sesongene. Det er bedre enn å være på EL-plass i de største ligaene. Tror Rosenborg skulle fått kjørt seg mot de også.
Sånn ellers. Vanskelig å få sett denne kampen i utlandet. Til og med høydepunktene på rbk.no er sensurert for brukere utenfor Norge.
Ikke rart Rosenborg måtte si nei til utenlandsk hovedsponsor. Når laget ikke spiller i CL må en jobbe hardt for å finne frem til tv-stasjoner eller nett som viser kampen.
Surt å tape en kamp hvor laget spiller bra. Nå er det vel bare rankingpoeng å spille for i de to siste kampene, samt å gå ubeseiret gjennom serien, som som gjenstår av sesongen.
Litt trist at når laget begynner å prestere så er det snart dags for å svekke laget ytterligere, for andre året på rad... |
|
| Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 05.11.2010 02:16 Post subject: |
|
|
Dette var en god kamp! Det beste med kampen i dag var å se at Rosenborg faktisk har et nivå inne som er veldig bra! Det tror jeg var viktig både for dem selv og de på tribunen å få oppleve igjen. Jeg har sett kampen i reprise, som jeg stort sett alltid gjør, og inntrykket jeg gikk fra Lerkendal med ble forsterket. Vi kjørte kampen fullstendig! Dette er læring. Selv om gutta tapte i dag så tror jeg at de sitter igjen med en følelse av å mestre. Får vi to gode opplevelser, prestasjonsmessig, de to siste E-cupkampene i år nå så legges det et godt grunnlag for resultatmessige prestasjoner neste år!
Hadde vært utrolig deilig å hatt noen kroner å handle det lille ekstra for i neste overgangsvindu! |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 05.11.2010 02:23 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | Det blir jo uansett rart å sammenligne de to beste i vår gruppe med de to dårligste i FCK sin gruppe, og så si at det er like lett å komme topp2.
|
Nei, for det handler jo om hvor lett det er å avansere fra gruppen. Det er jo det som er målet når man er i gruppespillet. Det er egentlig ikke så farlig om man har et lag som er helt overlegent i gruppen, så lenge de to andre er svake.
FCK sin gruppe er langt vanskeligere å vinne, men lettere å avansere fra. Det er min påstand.
Jeg har forøvrig sett Rubin og Pana spille mot hverandre, og det var jaggu ikke mye å skryte av nivåmessig. |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 05.11.2010 02:28 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | AM er et bra de, men i CL møter vi langt bedre lag - og der vil vi bli dummet ut etter alle kunstens regler. |
Poenget i denne dikusjonen, Hedon, er ikke at CL har et høyere nivå enn EL, men at du sprenger skalaen for pessimisme. At vi styrer kampen mot et Atleti som er bedre enn flere av 2.seedede lagene i CL sier mer enn du sikter til. 1. plassene taper vi mot uansett, når vi kan rundspille Atleti slik vi gjorde i andre omgang kan vi rundspille 2. seede lag i CL.
Det eneste som blir dummet ut av prestasjonen i kveld er din egen kommentar. En flåsete, overdreven og upassende kommentar etter en kamp med innsatsnivå og ferdighetsnivå man ikke har sett av RBK på flere år. Jeg gir deg rødt kort, Hedon. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.11.2010 02:42 Post subject: |
|
|
Longines: Her føler jeg du er langt ute på bærtur. Hvis hele poenget ditt er å få frem hvor lett det er å kommer som nummer to, må du jo sammenligne de to dårligste i en CL-gruppe med de to dårligste i en EL-gruppe. I disse gruppene blir disse lagene trolig Rubin Kazan/Olympiakos vs Aris/Rosenborg. Det er jo helt åpenbart at de CL-lagene er bedre enn de to EL-lagene. Det mønsteret ser man også i alle andre grupper.
Hadde vi havnet i FCK sin gruppe, ville det vært på bekostning av Rubin Kazan. Da hadde vi vært nødt til å slå både FCK og Panathinaikos for å gå videre. Det er da virkelig ikke enklere enn å avansere fra vår EL-gruppe, som ville vært den desidert svakeste om den var med i CL. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 05.11.2010 02:47 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Da hadde vi vært nødt til å slå både FCK og Panathinaikos for å gå videre. |
Synes du virkelig FCK og Pana er bedre enn Atl. Madrid og Leverkussen? Helt uenig isåfall.
Jeg synes forøvrig du undervurderer Atl.Madrid noe utrolig. Vi snakker her om regjerende Europa League mester og lag som holder godt CL nivå. De ville vel vært seedet i pot 2 om de var med i år. Laget er fylt opp med stjernespillere som Aguero, Forlan og Simao. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.11.2010 02:55 Post subject: |
|
|
| LarsG wrote: | | Poenget i denne dikusjonen, Hedon, er ikke at CL har et høyere nivå enn EL, men at du sprenger skalaen for pessimisme. |
Jeg tror ikke du trenger å sitte der og diktere hva som er poenget i diskusjonen jeg nå har med longines. Det er nettopp nivåforskjellen i EL/CL som er den diskusjonen, og mitt poeng er at CL holder et høyere nivå og at det er mye vanskeligere å avansere i et CL-gruppespill. Longines mener av en eller annen grunn at det er enklere å avansere fra CL enn i EL, hvilket jeg reagerer på. Hvis det er greit for deg, så fortsetter vi den diskusjonen til vi har kommet til en slags enighet.
| Quote: | | Det eneste som blir dummet ut av prestasjonen i kveld er din egen kommentar. En flåsete, overdreven og upassende kommentar etter en kamp med innsatsnivå og ferdighetsnivå man ikke har sett av RBK på flere år. Jeg gir deg rødt kort, Hedon. |
Bla bla bla. Jeg har sagt at vi presterte årsbeste i kveld. Du får ha meg unnskyldt for at jeg ikke skåler i champagne og utviser ellevill glede etter en kamp vi faktisk har tapt.
Jeg er pessimistisk fordi jeg ikke ser at dette laget har særlig potensiale til å bli noe bedre enn det vi leverte i kveld. Hvilket for all del er bra, men likevel ikke bra nok. Vi må ha et enda høyere maksnivå om vi skal ha noe å gjøre i Champions League - og det maksnivået blir garantert ikke høyere når våre to beste spillere, Annan og Demidov, forsvinner etter sesongen. Hva skal vi gjøre da? Sitte og være fornøyd med det vi har, fordi laget gikk på et hederlig tap på hjemmebane mot et Atletico Madrid-lag helt ute av form?
Saken er den at vi trenger kraftige forsterkninger i vinter, om vi skal utvikle oss fremover. Det er faktisk noe å bekymre seg for at vi på vårt aller beste fortsatt taper på hjemmebane mot AM. Og nei, jeg tror ikke dette Madrid-laget vi så i kveld er bedre enn flere av de 2. seedede lagene i Champions League. Jeg er faktisk ganske sikker på at de ikke er det. De tapte borte mot Aris, og klarte bare 1-1 hjemme mot tyskerne. De har sju poeng i denne gruppa etter fire kamper, og seks av poengene har de tatt mot oss.
Påstanden min er at dette laget har det laveste toppnivået Rosenborg har hatt, relativt sett i forhold til resten av Europa, siden helt i starten på nittitallet. Jeg tillater meg å bekymre meg over det, så får du bare vifte med kortene dine så mye du klarer. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 05.11.2010 03:00 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: |
Longines mener av en eller annen grunn at det er enklere å avansere fra CL enn i EL, hvilket jeg reagerer på. Hvis det er greit for deg, så fortsetter vi den diskusjonen til vi har kommet til en slags enighet.
|
Nå må du roe deg litt. Jeg sier ikke at det generelt er lettere å avansere fra en CL-gruppe enn en EL-gruppe. Jeg sammenlignet vår EL-gruppe med FCK sin CL-gruppe. Og der mener jeg at Atletico Madrid og Leverkussen er sterkere enn FCK/Rubin/Pana. Ikke en veldig kontroversiell mening.
Jeg synes også det blir litt for dumt å avfeie Atl.Madrid som en typisk EL-mostander, og at nivået i CL er sååå mye høyere. Atl. Madrid holder et godt CL nivå, og som jeg har påpekt, ville vært seedet i pot 2 om de hadde deltatt.
Jeg er forøvrig enig i at toppnivået til dette laget er det svakeste på 15 år, men jeg synes timingen din var litt merkelig. I dag var det faktisk en god prestasjon.
Last edited by longines on 05.11.2010 03:06; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.11.2010 03:06 Post subject: |
|
|
| longines wrote: | | Synes du virkelig FCK og Pana er bedre enn Atl. Madrid og Leverkussen? Helt uenig isåfall. |
Det holder å komme over kun ett av lagene Atl. Madrid/Leverkusen for å avansere fra vår gruppe. Vi måtte ha kommet over både FCK og Pana om vi skulle ha avansert fra den gruppen, fordi de har også Barcelona i sin gruppe. Det er greia her.
Jeg undervurderte ikke Atl. Madrid da gruppene ble klare. Nettopp på grunn av spillerstallen og de gode resultatene i fjor, ble det vel heller sånn at jeg overvurderte dem. De har ikke imponert noen i år, og har ikke klart å slå verken Aris eller Leverkusen på sine forsøk. De ligger nummer 8 i Spania, og har kun klart å vinne fire av ni kamper. For noen dager siden spilte de 1-1 hjemme mot Aleria, og uka før tapte de 0-2 mot Villareal.
Atl. Madrid er et bra lag, men de er i en såpass svak form at vi på vårt beste burde ha slått dem, men vi står altså me 0 poeng og 1-5 etter to matcher mot dem. Det betyr ikke nødvendigvis at vi er et dårlig lag, men det er iallefall langt unna de ambisjonene jeg har for Rosenborg.
Tror forresten FCK hadde vunnet minst én av kampene mot dem. Når Aris klarte å slå dem, er det ikke akkurat utenkelig at Pana hadde klart det samme. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.11.2010 03:16 Post subject: |
|
|
| longines wrote: | | Nå må du roe deg litt. Jeg sier ikke at det generelt er lettere å avansere fra en CL-gruppe enn en EL-gruppe. Jeg sammenlignet vår EL-gruppe med FCK sin CL-gruppe. Og der mener jeg at Atletico Madrid og Leverkussen er sterkere enn FCK/Rubin/Pana. Ikke en veldig kontroversiell mening. |
Jeg skjønner fortsatt ikke poenget med å ta et sånt selektivt utvalg av lag. Gjør det enkelt og ta med hele gruppa, eller sammenlign de to beste fra begge gruppene. Du kan ikke sammenligne de to beste fra vår gruppe med de to dårligste fra den andre gruppa, og deretter slå fast at vår gruppe - basert på den sammenligningen - er vanskeligere å kvalifisere seg fra.
Barcelona
Panathinaikos
FCK
Rubin Kazan
Atl. Madrid
Bayer Leverkusen
Rosenborg
Aris
Dette er gruppene. Hvilken gruppe vil kreve mest å kvalifisere seg fra? Ja, jeg vil hevde at det er kontroversielt å svare EL-gruppen.
| Quote: | | Jeg er forøvrig enig i at toppnivået til dette laget er det svakeste på 15 år, men jeg synes timingen din var litt merkelig. I dag var det faktisk en god prestasjon. |
Timingen er jo helt perfekt. Det er nemlig i dag vi har sett toppnivået på dette laget. Antakeligvis den beste prestasjonen siden Valencia. Vi har i dag sett vår "peak". Dessverre er ikke dette toppnivået i nærheten av hva det burde ha vært. Vi bør ha ambisjoner om å kunne bite godt fra oss i Champions League, og skal vi få til dette må omtrent hele laget byttes ut. Dessverre starter denne utbyttingen i vinter, men da i helt feil ende av lista. Vi mister våre beste og sitter igjen med det middelmådige. Når 2011 sparkes i gang, er det uten Stadsgaard, Demidov og Annan. Hva skal vi gjøre da? Jo, vi må forsterkes. Kraftig! |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 05.11.2010 03:43 Post subject: |
|
|
Fy faen hvor god Demidov var i dag. Helvette satan i kuken at han drar! Sorry ordbruket, men faen altså.
Dorsin? Viste idag HVORFOR vi skrev ny kontrakt med ham. Han og Ciljan er som perler på venstresiden.
Saré? Gi en fet kontrakt siden Annan sannsynligvis ikke forlenger.
Iversen? Var god i hodeduellene, men noe annet bringer han ikke. Har altfor fet lønn, bør selges.
Prica? La han dra til Helsingborg etter sesongen.. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |