English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Tromsø
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 24.10.2010 22:51    Post subject: Reply with quote

Utrolig stolt! Skulle gjerne vært der selv!

Herlig at Roar får litt kred også. Fred trøye nr 6 til evig tid og gi mannen årets Kniksenpris!
Back to top
View user's profile Send private message
Bullseye
Rutinert

PostPosted: 24.10.2010 22:56    Post subject: Reply with quote

Cyrilp wrote:
Utrolig stolt! Skulle gjerne vært der selv!

Herlig at Roar får litt kred også. Fred trøye nr 6 til evig tid og gi mannen årets Kniksenpris!

Har ikke Roar allerede fått både Kniksenprisen og Kniksens hederspris da?
Uansett han fortjener alt godt læll RBK
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 24.10.2010 22:56    Post subject: Reply with quote

Ørlund 5 - Ok.

Dorsin 4 - Uten energi.
Bjärsmyr 5 - Grei kontroll.
Demidov 5 - Grei kontroll.
Lustig 4 - Uten energi.

Skjelbred 4 - For lite fremoverrettet i pasningsspillet.
Annan 6 - Som vanlig.
Henriksen 4 - Tung.

Iversen 3 - Svært tung.
Prica 4 - Scorer.
Moldskred 5 - Småfrisk.

Jamtfall 6 - Veldig frisk, utfordrer med ball.
Olsen - Ok.

Undertegnende 3 - Lo høyt av samtlige feilpasninger til begge lag og var generelt hetsende, spesielt mot Iversen. Sto dog igjen en stund etter kamp.
Kjernen 7 - Banens beste, svært solid.
T-skjortekanonen 1 - Et helt felt med unger står og skriker etter at trollet skal skyte t-skjorte dit, hva gjør det inkompetente vraket? Jo, skyter t-skjorta opp på en tom VIP-tribune. Bør sparkes umiddelbart for denne latterlige barnemishandlingen, rett og slett flaut for hele klubben. Om hoder ikke ruller her kan man bare legge ned hele klubben.
Back to top
ace
Veteran

PostPosted: 24.10.2010 23:00    Post subject: Reply with quote

Escudos wrote:
Jeg så faktisk noen kamper i 1976. Det var dårlig det. Men stort for en 12 åring bare å være der. 22 på 43 er jo helt fantastisk. Over 50%
Var vel enda verre i 77! Wink
Hedning
Legende

PostPosted: 24.10.2010 23:00    Post subject: Reply with quote

Haha, rått. Gleder meg til å se det. Fotballekstra, right?

Hvor feires det i kveld da?
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 24.10.2010 23:02    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:

T-skjortekanonen 1 - Et helt felt med unger står og skriker etter at trollet skal skyte t-skjorte dit, hva gjør det inkompetente vraket? Jo, skyter t-skjorta opp på en tom VIP-tribune. Bør sparkes umiddelbart for denne latterlige barnemishandlingen, rett og slett flaut for hele klubben. Om hoder ikke ruller her kan man bare legge ned hele klubben.

Aaaah... Very Happy

Strong in this one, the Dark Side is...

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 24.10.2010 23:08    Post subject: Reply with quote

Det finnes ikke ett eneste positivt ord om Roar Strand som jeg er uenig i, men det med å "frede" trøye nr. 6 syns jeg er bare tull Rolling Eyes
Mortenlj77
Veteran

PostPosted: 24.10.2010 23:22    Post subject: Reply with quote

Seriegull Very Happy Gratulerer til alle Very Happy
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 24.10.2010 23:27    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:

Tror det er strategi. På cupkampen mot Alta så skjøt han (om det er en "han") T-skjorter opp på øvre Adidas som de ikke holdt åpen...
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 24.10.2010 23:32    Post subject: Reply with quote

Bekrefter jo bare at vedkommende er en forbanna idiot. Fatter ikke at det er mulig rett og slett. For det første er jo hele konseptet elendig, og når det praktiseres på den måten blir det hele intet annet enn tragikomisk. Pauseunderholdningen er jo generelt elendig nå. Var mye bedre da publikummere konkurrerte (skyting i lite mål på midtbanen, treffe nærmest midtbanen, løpe inni en stor ball i hinderløype), ettersom det da alltid er elendige prestasjoner og artige kommentarer (de ble intervjuet) man kan le av. RBK burde fjerne dette t-skjortefaenskapet og gå tilbake til konkurranse mellom publikummere.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 24.10.2010 23:34    Post subject: Reply with quote

Sitter på øvre byggeren, og han skyter litt høyere og 10 meter til venstre for meg HVER GANG. Det er helt idiotisk. Ikke det at jeg vil ha, men alle kommenterer det og det fremstår som dumt. Personen inni drakta er sikkert ikke skyld i det dog, tipper han styrer veldig lite av dette selv fra sin ufunksjonelle oppkledning.
Back to top
Escudos
Veteran

PostPosted: 24.10.2010 23:45    Post subject: Reply with quote

Vi er seriemester og diskuterer tskjorteskyteren Smile Blasert? Ikke vi nei
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 24.10.2010 23:49    Post subject: Reply with quote

Hehe, selvsagt glad for at vi er seriemester, men det feiret jeg etter VIF-kampen Smile
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 24.10.2010 23:50    Post subject: Reply with quote

Klevolainen wrote:
Sitter på øvre byggeren, og han skyter litt høyere og 10 meter til venstre for meg HVER GANG. Det er helt idiotisk. Ikke det at jeg vil ha, men alle kommenterer det og det fremstår som dumt. Personen inni drakta er sikkert ikke skyld i det dog, tipper han styrer veldig lite av dette selv fra sin ufunksjonelle oppkledning.
Haha. Det er helt fantastisk at den heteste diskusjonen på forumet etter at vi har sikret seriegullet, er at maskoten skyter noen t-skjorter feil opp på tribunen i pausen. Vi er ikke bortskjemte, nei.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
ace
Veteran

PostPosted: 24.10.2010 23:53    Post subject: Reply with quote

Drit nå i det helvetes t-skjortene da! Om det er så å gjøre så skal jeg sørge for å få gitt beskjed til Tove om skyteferdighetene til maskoten. Så til neste hjemmekamp oppgi seteplassering til meg så skal jeg viderformidle dette og t-skjortene vil bli skutt direkte mot disse plassene. Makan til fjas! Vi er seriemestere for faen!

PS! Kanskje vi kan få Storflor til å skyte de opp på tribunen?
kristobal
Legende

PostPosted: 24.10.2010 23:55    Post subject: Reply with quote

Tror ikke t-skjorteskyteren har snøring på hvor det blir av skjortene. Men hele konseptet er litt håpløst.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ace
Veteran

PostPosted: 25.10.2010 00:04    Post subject: Reply with quote

At det i det hele tatt tas opp er håpløst.
kristobal
Legende

PostPosted: 25.10.2010 00:10    Post subject: Reply with quote

Hehe det er jo typisk dette forumet da. Har vel stort sett vært kritikk her inne de siste to årene Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
toreinar
Veteran

PostPosted: 25.10.2010 00:12    Post subject: Reply with quote

Spark alle som kan mistenkes for å være medskyldig i at vi ikke er en stormakt i Europeisk sammenheng Very Happy
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 25.10.2010 00:21    Post subject: Reply with quote

Kort oppsummert: deilig med seriegull, men fyttegrisen for en tam forestilling dette var. Rosenborg var, med et selvfølgelig unntak for Anthony Annan, nærmest patetisk dårlige fram til 65 minutter, og Tromsø var faktisk enda verre. Det bedret seg når banens to i særklasse dårligste aktører ble byttet ut, heldigvis bare for Rosenborgs del.

Men seieren smaker, gratulerer med gull alle sammen, og nå er det bare to runder med plankekjøring igjen før vi er ubeseirede!

Børs:

Örlund 5 - Tar det han skal, men et par unødvendige returer trekker ned

Lustig 4 - Veldig upresis i avleveringene, selv om han som vanlig involverer seg mye.

Bjärsmyr 6 - Lykkes bedre nå, flink til å bryte foran Tromsø-spissene.

Demidov 5 - Bryter mye foran, og går på noen fine raid med ballen, men selger seg godt og grundig av og til.

Dorsin 5 - Prøver å involvere seg, men blir ofte for upresis.

Annan BB 8 - Takler, holder på ball, styrer og distribuerer mer eller mindre feilfritt. Banens gigant.

Henriksen 5 - Klarer ikke involvere seg, og blir stengt av i favorittrommene. Stødig med ball.

Skjelbred 5 - Jobber og sliter, og utfordrer bra med ball, men lykkes stort sett veldig dårlig med valgene på siste tredel.

Moldskred 6 - Flink og bevegelig, og bare millimetere unna scoring. Laber innleggskvalitet.

Prica 6 - Løper og jobber og vil mye, men stokker ikke alltid beina bra. Goalgetterscoring.

Iversen 1 - Rett og slett pinlig dårlig, og burde vært byttet lenge før. Ingen innsats, sinker spillet og treffer dårlig. Tjukk, treig og umotivert.

Jamtfall - Frisk i innhoppet sitt, utfordrer endelig med ball, og står bak scoringen.

Olsen - Kommer seg jammen til en assist, god nese som vanlig.

Eggen 5 - Gjør bytter som avgjør kampen, men det ene burde til gjengjeld vært gjort etter 20 minutter. Burde ha latt Sare slippe til for Henriksen eller Skjelbred.

Dommer Berntsen 5 - La seg på en litt rar "gidder ikke blåse"-linje, tror han frøs litt.
Hedley
Veteran

PostPosted: 25.10.2010 00:26    Post subject: Reply with quote

Å satan! MAGISK på ØØ ikveld - selv en time etter kampslutt Very Happy

Svart å kvitt gull hjæm te Trondhjæm by!!!

Grattis med gullet, folkens!

RBK
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 25.10.2010 01:32    Post subject: Reply with quote

Escudos wrote:
Vi er seriemester og diskuterer tskjorteskyteren Smile Blasert? Ikke vi nei

Det var selvsagt med overlegg, jeg nøyer meg ikke med å påpeke det åpenbare Smile

Fantastisk deilig med gull, mange å takke i dag. Takker Eggen, Hamrén, Roar.
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 25.10.2010 03:28    Post subject: Reply with quote

Vi har nettopp tatt seriegull og noen klager over spillet og t-skjorter? Smil litt a!
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 25.10.2010 10:48    Post subject: Reply with quote

Vi bør i alle fall få gode ekstrainntekter for å vinne TL, store deler av satsnings-suget går jo med på å betale ISS for vask og vedlikehold av diverse pokaler. Tror det går med tre årsverk på den jobben nå Cool
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 25.10.2010 16:21    Post subject: Reply with quote

ace wrote:
Drit nå i det helvetes t-skjortene da! Om det er så å gjøre så skal jeg sørge for å få gitt beskjed til Tove om skyteferdighetene til maskoten. Så til neste hjemmekamp oppgi seteplassering til meg så skal jeg viderformidle dette og t-skjortene vil bli skutt direkte mot disse plassene. Makan til fjas! Vi er seriemestere for faen!

PS! Kanskje vi kan få Storflor til å skyte de opp på tribunen?

LOL. .Det hele var egentlig bare en digresjon. At vi er seriemestere var klart for lengst. Selvfølgelig er jeg glad for det, men det er ikke noe å juble innmari over akkurat nå når det har vært klart lenge. Personlig er jeg mest støttende til laget i tunge perioder. Perioden 2005-2008 var da jeg sang mest RBK-sanger og snakket mest positivt om laget, siden det var da de trengte det og alle andre rundt meg var ufattelig negative.

Likevel må det gå an å kreve litt mer underholdning enn i går. Jeg så to fotballkamper LIVE i helga. Stjørdals-Blink - Tiller var en kamp som hadde absolutt alt, seks mål, haug med gule kort, et rødt kort, fantastiske scoringer og nydelig angrepsspill. Det kan hende kampen i går framstod såpass elendig grunnet den store kontrasten, men til tider var faktisk pasningsspillet på 4. divisjonsnivå i går.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Page 5 of 5

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb