View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Strand Veteran

|
Posted: 16.10.2010 15:07 Post subject: |
|
|
Torbjørn wrote: | Trodde jeg så både Desmond Tutu og Fernando Morientes i køen på Schiphol flyplass i Amsterdam i går morges. Men så viste det seg at det bare var to dobbeltgjengere. Men så traff jeg plutselig Anthony Annan i elektronikkbutikken. Etter fadesen med Tutu lot jeg ikke sjansen gå fra meg - og ja: det var han, på vei hjem fra Ghana-kamp. En hyggelig og vennlig fyr; prata med ham et par minutter før jeg lot stakkaren slippe ut av "supporter-knipa". |
Ville slitt litt der selv, hadde nok forsøkt å bedyre min sympati for ham grunnet all heksejakt, men det blir nok kleint for ham når "alle" skal støtte han så mye. |
|
Back to top |
|
 |
C.Sativa Junior
|
Posted: 18.10.2010 18:09 Post subject: |
|
|
Morsom sak med Alsaker og Bohinen.
I følge sportsjef i TV2 Bjørn Taalesen kan en slik sak blåses opp til det ugjenkjennelige... Men det ønsker ikke TV2 i denne saken. Rart egentlig da jeg trodde det var det eneste de kunne, å blåse opp ting altså.
http://fotball.adressa.no...183203.ece |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 18.10.2010 18:49 Post subject: |
|
|
TV2 klarer faen meg å hente opp Annan-saken igjen. Forbanna søppelkanal. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.10.2010 00:09 Post subject: |
|
|
Anthony Annan ba i forrige uke om mediefri, og ønsker fortsatt ikke å snakke med pressen. Han avslo høflig spørsmål om Atlético Madrid-kampen.
Les mer: - Selvsagt spiller Annan i Spania
Nå syns jeg derimot at han bør begynne å snakke igjen... |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 19.10.2010 09:27 Post subject: |
|
|
For tidlig hvis det skal ha noen virkning. La det gå et par uker til. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 19.10.2010 09:43 Post subject: |
|
|
Var det Rosenborg og Annan som Kronprins Haakon og Inge Andersen pratet om på TV2-sporten i går kveld, i forbindelse med mangel på sportsmanship eller 'fair play' som Haakon oversatte det til norsk på? Eller var det kun TV2 som la inn bildene av Annan etter eget forgodtbefinnende? |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 19.10.2010 12:41 Post subject: |
|
|
Setter en tier på den Bergensbaserte kanalen. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 19.10.2010 12:44 Post subject: |
|
|
Hvis Sare skulle vise seg å bli konge på sentral midtbane, hva med å rendyrke Annan som midtstopper istedenfor Bjärsmyr?
Hadde vært herlig arrogant å bruke en så lav spiller som midtstopper
Jeg vet ikke om jeg synes dette er en god idé eller bare en morsom tanke... |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 19.10.2010 13:11 Post subject: |
|
|
Vet jaggu ikke jeg heller.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
Posted: 19.10.2010 13:41 Post subject: |
|
|
Brady wrote: | Var det Rosenborg og Annan som Kronprins Haakon og Inge Andersen pratet om på TV2-sporten i går kveld, i forbindelse med mangel på sportsmanship eller 'fair play' som Haakon oversatte det til norsk på? Eller var det kun TV2 som la inn bildene av Annan etter eget forgodtbefinnende? |
Url? |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 19.10.2010 14:05 Post subject: |
|
|
puckno wrote: | Hvis Sare skulle vise seg å bli konge på sentral midtbane, hva med å rendyrke Annan som midtstopper istedenfor Bjärsmyr?
Hadde vært herlig arrogant å bruke en så lav spiller som midtstopper
Jeg vet ikke om jeg synes dette er en god idé eller bare en morsom tanke... |
Med den spensten så kunne han sikkert vært en habil keeper også. Bortsett fra på topp, så hadde sikkert Annan taklet alle rollene på laget - i de fleste tilfeller bedre enn de som er der nå  _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
RBK-Patriot Senior
|
Posted: 22.10.2010 00:15 Post subject: |
|
|
Var det bare meg, eller var Annan banens soleklart beste i oppgjøret Atletico Madrid - Rosenborg?
Det må være frustrerende å være så mye bedre enn alle andre på eget lag.. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 22.10.2010 00:19 Post subject: |
|
|
Haha ja. Tenker ofte på det selv. "Nok en ball rotet bort, stakkars Annan" , og "GI BALLEN TIL ANNAN DA!" er tanker som ofte melder seg når rbk spiller mot europeisk motstand. Alle innkast burde gå til han. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 22.10.2010 00:35 Post subject: |
|
|
Jeg er faktisk tilbøyelig til å gi annan BB jeg også. Mannen var glimrende. Sedvanlig pasningspresisjon og defensive inngripener, krydret med at han dro av 1-2 mann i midtbaneleddet flere ganger-->Sikkert fordi han innså at her måtte ballen leveres direkte til angrep i stedet for gjennom indreløperne. |
|
Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 22.10.2010 00:44 Post subject: |
|
|
Annan dagens beste som vanlig ja. Han er i en helt annen klasse enn resten av laget. |
|
Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 22.10.2010 01:24 Post subject: |
|
|
Det er jo ingen tvil. Annan var i egen klasse utpå der, ja til og med om man sammenligner med Atleticos spillere. En ting er at han er konstant ryddegutt for våre patetiske ""skapende"" midtbanespillere, en annen ting er at når han har ballen mister han den så og si aldri, selv i pressa situasjoner hvor det ser håpløst ut. I tillegg hadde han flere gode pasninger i dag også ut til kant.
Igjen, at han ikke spiller for en topp 5-klubb i England eller Spania er ikke annet enn et mysterium. |
|
Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 22.10.2010 08:45 Post subject: |
|
|
Helt enig. Fantastisk kamp.
Man ser at gutten hever seg mot bedre motstand. De andre faller rett igjennom. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 22.10.2010 10:07 Post subject: |
|
|
Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor det ikke står langt større klubber i langt større ligaer i kø for å kjøpe Annan. Han er en av de beste i verden i sin rolle tør jeg påstå, og selv om toppklubbene i toppligaene tilsynelatende er skeptiske pga høyde, burde han være aktuell formid-level-klubber i disse landene, samt bra lag i land som Tyskland, Frankrike og Nederland.
Men jeg klager ikke. Om Annan blir værende i verdens fineste drakt til han er grå i håret, er jeg overlykkelig. Jeg tror vi skal slite voldsomt med å finne en erstatter med tilnærmet samme spisskometanse, uansett hvor mye et eventuelt salg ville lagt igjen i kassa. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 22.10.2010 11:38 Post subject: |
|
|
Er Annan den beste spilleren som har vært i Rosenborg gjennom tidene.
2xIversen var kanskje minst like store talenter, men klarte vel ikke helt å få ut potensialet. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 22.10.2010 11:53 Post subject: |
|
|
Han er i alle fall den mest seriøse utøveren jeg vet om i norsk toppfotball. Fantastisk god, ydmyk og selvkritisk. Forsøker konstant å gjøre ting enda bedre og er ikke fornøyd med å være middelmådig. Kan godt forstå det om han vil vekk, må være frustrerende å være en verdensklassespiller med middelmådigheter som Olsen, Moldskred, Dorsin osv rundt seg.
Altfor mange av spillerne våre har et urealistisk selvbilde, de tror de er så jævla mye bedre enn hva de er og slipper seg ned mot mostand som Follo. Det ville aldri Annan ha gjort.
Skjelbred har jo bare venta på å gå til en storklubb i årevis nå, hva med å legge ned enda mer innsats og faktisk bli en bedre spiller? |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 22.10.2010 12:59 Post subject: |
|
|
Jeg synes Annan er den beste spilleren som har vært i TL noen sinne, da medregnet andre knallgode som Koren, Olofinjana, Scharner og Tschoiy.
Det som er så ekstremt med Annan er stabiliteten hans. Han har omtrent aldri hvileskjær, er synlig positiv i alle kamper han er i, samt at han som Strand sier viser at han stadig ønsker å forbedre seg og ikke hviler på laurbærene.
Pur kvalitet verdig en langt større liga og lønningspose enn han har i dag. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 22.10.2010 14:17 Post subject: |
|
|
Annan gjorde en enorm kamp i gaar. Annan er en sensasjon som jeg aldri har sett maken til i Rosenborg, jeg saa det med en gang han spilte sin foerste RBK-kamp. At klubber ikke har kjoept fyren er et mirakel. |
|
Back to top |
|
 |
Kokeplate Rutinert

|
Posted: 22.10.2010 14:23 Post subject: |
|
|
At Annans spisskompetanse er i verdensklasse, i alle fall langt over TL-klasse finnes det ingen tvil om.
Noe av det som imponerte meg mest i går var måten han satte opp en fantastisk kontringsmulighet for oss i går.
Etter et angrep fra Atletic får han tak i ballen, _finter_ seg fri innenfor 16 meteren og får levert ballen slik at vi havner i en 4 mot 2 (?) kontringsmulighet. Dessverre ødela en feilpasning hele kontringen.
I den situasjonen der er det ingen av våre spillere som ville skapt den muligheten. De ville polt ballen ut til en motspiller for så å måtte ri av enda en storm. |
|
Back to top |
|
 |
LarsP Proff
|
Posted: 22.10.2010 16:39 Post subject: |
|
|
Jeg så kampen med en engelsk kamerat. Han forstod ingenting av at Annan fremdeles var i Norge og håpet på at hans Liverpool kunne komme på banen. |
|
Back to top |
|
 |
|