View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Konesseur Veteran
|
Posted: 04.10.2010 16:02 Post subject: |
|
|
Helt enig i at TV2 er patetisk, men det burde være unødvendig å mene at TV2 er patetisk når de har satt patetisk til standarden. Selvfølgelig full støtte til Eggen og Annan! |
|
Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 04.10.2010 16:04 Post subject: |
|
|
Synes Eggen har oppført seg dumt etter kampen og det er selvfølgelig dumt av Annan å gjøre slikt. At TV2 blåser opp slike saker begynner vi å bli vant med. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 04.10.2010 16:05 Post subject: |
|
|
Ingen straff
- Påtalenemda har besluttet å ikke forfølge saken videre, sier Eirik Lindstrøk juridisk konsulent i NFF til adressa.no
 |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 04.10.2010 16:10 Post subject: |
|
|
To kampers karantene for rompeklyping ville vært alt for strengt. |
|
Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 04.10.2010 16:12 Post subject: |
|
|
RBKdesi wrote: | Når en spiller som Eirik Bakke kan unnslippe samme heksejakt de siste sesongene i Brann, så sier det vel mye om TV2 og deres agenda for å ta Annan. |
Det er ganske spesielt at du bruker begrepet "En spiller som", da dette rent konkret beviser at du selv har bedrevet heksejakt i din tid. Eirik Bakke har f.eks. ikke gjort noe som helst alvorlig i år, men fordi han i sin tid har gjort mye av det samme som Annan, mener du altså at han selvfølgelig har gjort det i år. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 04.10.2010 16:12 Post subject: |
|
|
Seriøst, jeg får en flau smak i munnen når jeg ler av Frode Olsen, det er tross alt ganske stygt å le av lett tilbakestående folk. Vi skal være glad for at han jobber med uviktige ting som fotball hvor han tross alt ikke kan gjøre særlig skade. Det samme kan vel sies om mange i TV2s fotballredaksjon. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 04.10.2010 16:14 Post subject: |
|
|
Rart at Frode Olsen ikke er enda mer konsekvent i sin Rosenborgkritikk egentlig... Her skulle vel Annan sagt i fra om at han kløp Muri i rompa, og bedt om å bli utvist? |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 04.10.2010 16:20 Post subject: |
|
|
Frode Olsen er en ekkel type. Kjipt for han at hans Viking er så grått og kjedelig at ingen diskuterer rundt laget hans. Ufyselig fyr.  |
|
Back to top |
|
 |
C.Sativa Junior
|
Posted: 04.10.2010 16:32 Post subject: |
|
|
Mener også at episoden hvor Annan, med tydelige smerter etter et overtråkk eller lignende, signaliserer til Dommern at Hæstad ikke stemplet han burde vært nevnt. Men det passer nok dårlig inn i det bildet TV2 prøver å skape av han. |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 04.10.2010 16:44 Post subject: |
|
|
Vegard Jansen Hagen på Twitter: "TV-bussen har funnet nye - og grovere - bilder av Annans grep på Muri. Kommer snart på tv2.no. Nesten som å finne et forsvunnet rembrandt."¨
Er det mulig. Om Annan og Eggen hadde innrømmet at han kleip Muri i går hadde dette vært en ikke-sak. |
|
Back to top |
|
 |
Supernils Proff

|
Posted: 04.10.2010 16:49 Post subject: |
|
|
georgios wrote: | Vegard Jansen Hagen på Twitter: "TV-bussen har funnet nye - og grovere - bilder av Annans grep på Muri. Kommer snart på tv2.no. Nesten som å finne et forsvunnet rembrandt."¨
Er det mulig. Om Annan og Eggen hadde innrømmet at han kleip Muri i går hadde dette vært en ikke-sak. |
Hehe, fint at TV2 nesten onanerende sitter og leter i opptakene sine etter vinkler og opptak som kan gi dem enda mer blod på den tabloidsprengte tanna si Jaja, de får bare trykke bilder til de blir blå, det eneste det bidrar til er å holde temperaturen og underholdningsverdien skyhøy på VGD i enda et døgn eller to. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 04.10.2010 16:51 Post subject: |
|
|
Nei det hadde absolutt ikke vært noen ikke-sak. Annan har vært forfulgt av tv2 for hver minste lille ting i flere år. Det blir undersøkt med lupe om Rosenborgspillere gjør noe galt, og hvis man finner noe så skal det pumpes opp i samtlige sendinger i flere uker.
Pelu-saken blir faktisk omtalt enda i tv2, noe som viser hvor utrolig patetisk den kanalen er. Jeg er hundre prosent sikker på at Annan og Pelu kommer til å bli snakka om og fordømt langt etter min død. Latterlig. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 04.10.2010 17:13 Post subject: |
|
|
TV2 er en ubrukelig kanal. |
|
Back to top |
|
 |
NÃ¥erdetnok Veteran
|
Posted: 04.10.2010 17:17 Post subject: |
|
|
Klevolainen wrote: | To kampers karantene for rompeklyping ville vært alt for strengt. | Brunt kort kan vel innføres? |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 04.10.2010 17:18 Post subject: |
|
|
Som overlegen hjemme må man bare leve med mindreverdighetskompleksene til Vålerenga, Brann, Davy personlig og så videre. Men at en rikskringkaster som TV2 kan tillate seg å drive "journalistikk" og vinkling på denne måten hver gang, hvert år er mer enn jeg kan akseptere. Farsekanalens sending i går inkluderte laaange ordvekslinger om rompeklyping, men å gratulere årets suverene, ubeseirede lag som i går avgjorde serien i praksis er det ikke snakk om selvfølgelig. Noen som husker 2007? Brann-kavalkader hele høsten og grenseløs begeistring for alt, Martin Andresen inkludert.
Faktum; Rosenborg er seriemester igjen, enten TV2 liker det eller ei, og alle lag får avgjørelser både for og imot seg gjennom en sesong som er kontroversielle. Men hvis man leter med lys og lykter etter ting som går i Rosenborgs favør vil man selvsagt finne det. Jeg er drittlei av dette evige maset om Rosenborg og dommeravgjørelser, og at de aldri blir ferdige med Pelu er et tegn på fotballsyndromet som heter "dvelesyken", på samme måte som moldenserne fremdeles mener cupkampen fra august 2009 gjelder som tellende, selv om RBK har slått de tre ganger i serien siden det. Man husker det man vil huske, ser det man vil se, og velger å være blind for helheten. De får bare holde på... Når det er sagt, Nils var ikke spesielt sjarmerende i går, men det var ikke Martin heller når han står og himler med øynene og sukker oppgitt for å drite ut gamlefar. Merkelig intervju. |
|
Back to top |
|
 |
PeterGriffin Junior
|
Posted: 04.10.2010 17:36 Post subject: |
|
|
disclaimer:
Er ikke RBK eller VIF supporter, holder med et helt annet lag, men surfet innom for å se hva dere skrev om denne saken.
Jeg synes ikke verken RBK eller Annan er spessielt utvalgt av TV2 på noensomhelst måte, jeg har vertfall ikke lagt merke til dette.
De velger jo seg en sak hver episode, som de deretter snakker om. At Annan blir denne saken, er jo ganske naturlig, da dette er det mest spennende som skjedde denne kampen, i tillegg til at eggen oppfører seg eom en klovn etterpå.
kan jo feks dra paralleler til da mjelde dyttet til erlend hanstveit, dette hørte jo man om månedsvis i media, men det ble taklet på en mye bedre måte en det igår.
tldr;
dont be paranoid. Er ingen rasister... |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 04.10.2010 17:42 Post subject: |
|
|
Aldri hørt om når Mjelde dyttet Hanstveit... Når var dette?
TV2 snakker derimot fortsatt om Pelusaken, det er så mange år siden at jeg ikke vet hvor mange det er en gang. 3? Og denne klypingen i rompa var ikke det mest nyhetsverdige som skjedde i går. Det var at rbk sikret seriegullet. Ville tv2 sabotert kvelden Brann vant seriegull på denne måten? |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 04.10.2010 17:50 Post subject: |
|
|
Smil litt a folkens vi har tatt seriegull! Jeg klarer ikke lenger irritere meg over hva Olsen, Davy og resten mener. Det har hele tiden vært oss mot røkla og det gjør det desto deiligere å vinne. Da kan syte så mye de vil, det er vi som teller titler. Ihvertfall de av oss som evt. har doktorgrad i matte for det begynner og bli jævla mange. |
|
Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 04.10.2010 18:01 Post subject: |
|
|
Det har vel ikke vært oss mot røkla, men det er ofte en noe mer syrlig glede over at RBK presterer i serien enn hva tilfellet var da Stabæk, Brann og Vålerengen vant (i alle fall kan det virke sånn til tider for oss RBKsupportere). Men å si at det er oss mot røkla er litt sånn Vålerengen- og Lillestrøm-mentalitet, og det .. fysj! _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 04.10.2010 18:24 Post subject: |
|
|
Men tror du virkelig det var noen andre enn oss som ikke holdt med Enga i går? Jeg har alltid hatt inntrykket av at alle andre ville ta oss fordi vi har vunnet så mye.
Last edited by Kjetil Rekdal on 04.10.2010 18:25; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
PeterGriffin Junior
|
Posted: 04.10.2010 18:25 Post subject: |
|
|
Klevolainen wrote: | Aldri hørt om når Mjelde dyttet Hanstveit... Når var dette?
TV2 snakker derimot fortsatt om Pelusaken, det er så mange år siden at jeg ikke vet hvor mange det er en gang. 3? Og denne klypingen i rompa var ikke det mest nyhetsverdige som skjedde i går. Det var at rbk sikret seriegullet. Ville tv2 sabotert kvelden Brann vant seriegull på denne måten? |
23.9.2007
Er ikke mange ukene siden jeg sist hørte en eller annen i tv2sporten si at noen tok en mjelde ( dyttet egen spiller).
Er vel ingen av de som feiret RBK gullet som fikk med seg tv2sporten uansett
Saken blir vel ikke akkurat mindre av at man begynner å hyle rasisme heller... noe som har blitt synonymt med grinete mennesker med mindreverdightskomplekser.
Hvor ofte hører du asiater / sør-amerikanere skrike rasisme?
er som oftest negre / arabere / folk fra nord norge som mener verden er helt grusom og urettferdig. Dette blir det sirkus ut av og morsomt tv, derfor sender tv2 det. Kanskje eggen hadde hatt godt av et kurs i hvordan man skal takle media? |
|
Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 04.10.2010 18:36 Post subject: |
|
|
Registrerer fra min London-base at Norge staar paa stedet hvil. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 04.10.2010 18:38 Post subject: |
|
|
Der kom iallfall beviset på at Annan lyver.
Skuffende. |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 04.10.2010 18:42 Post subject: |
|
|
Hvor ser du beviset Brady? |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 04.10.2010 18:44 Post subject: |
|
|
De viste at han tok et klart ballegrep på Muri i 'før kampen-sendingen på Zebra' nettopp. |
|
Back to top |
|
 |
|