English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBK - VÃ¥lerengens IF
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 04.10.2010 00:02    Post subject: Reply with quote

http://live.adressa.no/#m...525-smooth

en vakker avslutning på kvelden RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende

PostPosted: 04.10.2010 00:10    Post subject: Reply with quote

http://www.rbk.no/incomin...181902.ece

Herlige bilder og jeg koser meg når jeg ser Annan med som antar må være sønnen. Godt å se at Eggen holder gutta på tå hev.
Back to top
langbein
Junior

PostPosted: 04.10.2010 00:23    Post subject: Reply with quote

http://www.youtube.com/wa...bdX_drO_Ms
Back to top
langbein
Junior

PostPosted: 04.10.2010 00:29    Post subject: Reply with quote

forstår ikke at TV2 "ekspertene" skal kritisere RBK hele tiden??

Nå er seriegullet sikret og håper RBK er i toppen i mange år framover:)

men jeg forstår ikke at andre norske lag ikke klare seg i Europa, men bare RBK

kan noen fortelle meg det??
Back to top
RBKalle
Rutinert

PostPosted: 04.10.2010 01:30    Post subject: Reply with quote

langbein wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=ObdX_drO_Ms

For en håpløs tosk Andresen er...

Ikke et ord om dos Santos sitt ANDRE gule da Wink

Det kan diskuteres om det første var riktig eller ikke (og jeg synes dommeren ville bevise han ikke ville tillate dytting og knuffing lenger og da satt han et eksempel med gult kort til begge Annan og dos Santos.), men det andre var bare dumt av FdS...

En rutinert spiller som har gult fra før skal ikke sklitakle om det ikke er et "rødt eller mål" situasjon...

Uansett kan Andresen, TV2 gjenga, mediene og alle de andre grine og klage og syte til de besvimer... hvem bryr om dem?

Jo bitre de blir, jo søtere smaker seieren for meg.

Og som Mourinho en gang sa...

"Jeg digger fiendens oppstyr" Very Happy
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 04.10.2010 06:23    Post subject: Reply with quote

langbein wrote:

Ja for RBK har jo klart seg styggbra i Europa de siste par sesongene...
kristobal
Legende

PostPosted: 04.10.2010 07:16    Post subject: Reply with quote

Jevnt over må man vel kunne si at RBK leverer helt andre varer enn andre lag over tid. Noen små bluss har det vært fra de øvrige norske lagene også, men ikke stort mer.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
RBK_fan20000
Senior

PostPosted: 04.10.2010 07:26    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
langbein wrote:

Ja for RBK har jo klart seg styggbra i Europa de siste par sesongene...

Nå skal det sies at vi ligger på 2. plass i gruppa i Europa League og per dags dato faktisk er videre til sluttspillet, så syns ikke det er så halvgærent jeg Wink

At vi ikke kom til CL skulle bare mangle når vi møter et lag som tør å satse (les: kjøpe spillere) før kvaliken i stedet for å spare seg til fant (les: å ikke betale 8 millioner for Bolaños før et så viktig dobbeltoppgjør).

Minner forresten om at FCK kun har tapt én eneste kamp i år, og det er mot oss Smile
Back to top
georgios
Veteran

PostPosted: 04.10.2010 07:57    Post subject: Reply with quote

Herr Andresen er ikke helt borte fra klyping selv.

Når det er sagt er det synd at VIF og de andre får noe å skylde på. Jeg er ganske sikker på at vi hadde vunnet 11 mot 11 også.
Back to top
Sylta
Veteran

PostPosted: 04.10.2010 08:06    Post subject: Reply with quote

RBKalle wrote:

For en håpløs tosk Andresen er...

Ikke et ord om dos Santos sitt ANDRE gule da Wink

Det kan diskuteres om det første var riktig eller ikke (og jeg synes dommeren ville bevise han ikke ville tillate dytting og knuffing lenger og da satt han et eksempel med gult kort til begge Annan og dos Santos.), men det andre var bare dumt av FdS...

Hvorfor blir Andresen en tosk av å ikke diskutere et korrekt gult kort? Det gjør han ikke dum, det gjør han smart. Andresen mener at Dos Santos ikke er én av dem som skulle ha hatt gult kort, da han mener at det er Prica og Annan som startet det hele.

Quote:

En rutinert spiller som har gult fra før skal ikke sklitakle om det ikke er et "rødt eller mål" situasjon...

Uansett kan Andresen, TV2 gjenga, mediene og alle de andre grine og klage og syte til de besvimer... hvem bryr om dem?

Ingen vits i å trekke Andresen inn i dette. Han fremstår ikke som bitter i det hele tatt. Derimot prøver TV2 hele tiden å få igang krangler mellom trenerne, ved å vise kontroverser som dette for trenerne.
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 04.10.2010 08:30    Post subject: Reply with quote

Andresen fremstår som en dårlig taper. De taper 3-1 og Andresen fremstår som en sur sokk. Tarvelig. Blir ikke bedre av at menzagjengen i tv2 forsvarer den bitre mannen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
1r9b1k7
Veteran

PostPosted: 04.10.2010 10:03    Post subject: Reply with quote

Sylta wrote:

Quote:

Ingen vits i å trekke Andresen inn i dette. Han fremstår ikke som bitter i det hele tatt. Derimot prøver TV2 hele tiden å få igang krangler mellom trenerne, ved å vise kontroverser som dette for trenerne.

Helt fullstendig uenig!
Andresen er vel heller ikke kjent for å være mors beste barn.

Men hadde folk diskutert et feil gult kort hvis ikke det til slutt ble utvisning? Hvem sin skyld var det at Freddy ble utvist?
Aldri har det vært mer oppstyr for et gult kort.
Back to top
Fosningen
Rutinert

PostPosted: 04.10.2010 10:24    Post subject: Reply with quote

Utdrag fra klanens debatt-sider: Very Happy

"Jeg skal aldri mer spise sodd. Jeg skal aldri glemme å barbere meg mellom nesa og kjeften, jeg skal aldri se en Europakamp med RBK. Jeg skal brenne alt av utgitt musikk jeg har kjøpt med trøndere i bandet. Jeg skal skru av radioen hver gang det spilles trøndermusikk. Jeg skal aldri heie på Norge hvis Nordthug eller Bjørgen leder et løp. Jeg hater trøndere, trøndelag og ALT det de står for. Jeg skal aldri mer drikke karsk, jeg skal slette telefonnumrene til alle trøndere jeg har lagret. Jeg skal ikke drikke Dahls eller Munkholm (det siste er egentlig ikke en problemstilling)
Jeg skal aldri stoppe og fylle bensin, kjøpe brus eller burger innenfor trøndelags grenser. Skal faktisk gå på dass hvis jeg flyr over trøndelag. Orker ikke mer. Faen ta hele RBK og alle som heier på dem! Og Annan er ei stor, klissete, illeluktende, dvask og ekkel FITTE!!!!

Sånn. Kanskje jeg får sove i natt etter dette.
Over og ut!"
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 04.10.2010 10:34    Post subject: Reply with quote

Men å kjøpe heroin av en trønder. Det kan han ikke slutte med Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Sylta
Veteran

PostPosted: 04.10.2010 10:55    Post subject: Reply with quote

1r9b1k7 wrote:

Helt fullstendig uenig!

Andresen er, som Annan, sympatisk utenfor banen. Som defensiv midtbanespiller må du skape irritasjon og frustrasjon blant motstanderne, da dette får spillerne til å miste fokus.

Quote:

Men hadde folk diskutert et feil gult kort hvis ikke det til slutt ble utvisning? Hvem sin skyld var det at Freddy ble utvist?
Aldri har det vært mer oppstyr for et gult kort.

Andresen klagde i utgangspunktet ikke på det gule kortet, men at Dos Santos fikk samme straff som Annan.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 04.10.2010 10:58    Post subject: Reply with quote

Andresen sutrer fordi det er lettere å sutre enn å fortelle at laget sitt ikke er godt nok. Hadde vi tapt denne kampen så hadde selvsagt Eggen også sutra i media. Alle trenere gjør det.
Back to top
1r9b1k7
Veteran

PostPosted: 04.10.2010 11:09    Post subject: Reply with quote

Sylta wrote:
1r9b1k7 wrote:

Helt fullstendig uenig!

Andresen er, som Annan, sympatisk utenfor banen. Som defensiv midtbanespiller må du skape irritasjon og frustrasjon blant motstanderne, da dette får spillerne til å miste fokus.

Det var forøvrig det som jeg uthevet som jeg var mest uenig i. For meg framtstår han som ganske så bitter på det intervjuet.
Sylta wrote:

Quote:

Back to top
Ryujin
Veteran

PostPosted: 04.10.2010 11:37    Post subject: Reply with quote

Jeg syns det er bra at det er kamp om gullet, men med 6 tap på 26 kamper så burde de ikke være gull kandidater.
Når du taper litt over 1/4 av kampene dine og fortsatt spilte om gullet sier mye om ligaen de spiller i. Jeg håper Semb tar tak og jobber mot en mindre liga med mer konkurranse.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
RBKalle
Rutinert

PostPosted: 04.10.2010 11:43    Post subject: Reply with quote

Andresen var jo kjempebitter...

Men han hadde lov til å være sur og nervøs... Jeg tror han VISSTE tapet ikke kunne skyldes bare på dommeren og Annan...

Urettferdig kort eller ikke er det faktum at Andresen ikke sto frem som det fabelaktige taktiste geniet pressen har fremstilt ham etter et par gode kamper.

Taktisk sett bommet Andresen FULLSTENDIG etter utvisningen... og det påvirket også spillernes moral og attityd.

Det er egentlig heldig at kampen ikke endte med styggere tall for VIF.

Jeg lurer på om én av TV2 (og andre media) såkalte eksperter har påpeket Andresens feile valg, ellers ble det bare tullprat om dommeren?

Annans finger er ikke det eneste som var i noen annens ræv i går... forskjell er mange journalister aldri kommer til å stikke hodet ut av ræva...
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 04.10.2010 12:12    Post subject: Reply with quote

Arnando wrote:
[

Nå skal det sies at vi ligger på 2. plass i gruppa i Europa League og per dags dato faktisk er videre til sluttspillet, så syns ikke det er så halvgærent jeg Wink

Og hvordan går det an egentlig? Går innbyrdes oppgjør foran målforskjell? For det jo det eneste vi tar Aris på.

Ellers er det jo litt morsomt at regjernede mester ligger sist i gruppa si (de tapte mot Aris, og vi slo Aris - betyr det at vi er bedre enn dem?Razz)
nieuwlaat
Veteran

PostPosted: 04.10.2010 12:23    Post subject: Reply with quote

Ranheim slo Follo - Follo slo Rosenborg - Rosenborg slo Aris - Aris slo Atletico - Atletico slo Barcelona (fritt etter Fjørtoft).
Back to top
Sylta
Veteran

PostPosted: 04.10.2010 12:36    Post subject: Reply with quote

[quote="1r9b1k7"][quote="Sylta"]
1r9b1k7 wrote:

Det var forøvrig det som jeg uthevet som jeg var mest uenig i. For meg framtstår han som ganske så bitter på det intervjuet.

Alt han sier, er at laget presterte godt før utvisningnen. Han snakker ikke om det andre gule kortet. Derimot skal absolutt journalisten ha Andresen sin mening om situasjonen hvor Annan og Dos Santos får kort. Der sier han det han kan si om situasjonen, mens Eggen sporer helt av. Eggen nekter å se på skjermen som viser situasjonen, og dermed blir Andresen oppgitt over dette snakket om at han ikke kunne se det fra der han satt.
Back to top
RBK_fan20000
Senior

PostPosted: 04.10.2010 12:45    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Arnando wrote:
[

Og hvordan går det an egentlig? Går innbyrdes oppgjør foran målforskjell? For det jo det eneste vi tar Aris på.

Ellers er det jo litt morsomt at regjernede mester ligger sist i gruppa si (de tapte mot Aris, og vi slo Aris - betyr det at vi er bedre enn dem?Razz)

Jepp, innbyrdes oppgjør teller før målforskjell. Her er forøvrig offisiell tabell hos UEFA: http://www.uefa.com/uefae...index.html
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 04.10.2010 12:49    Post subject: Reply with quote

Og her er reglementet.

For rangering i gruppespillet, se side 10.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 04.10.2010 12:58    Post subject: Reply with quote

TV2 akter å ri denne kua fullt ut ser jeg. Herlig nøytrale blogg innlegg fra Frode "bitter ex RBK reserve" Olsen og Kalle Klovn-Wathne oppe på tv2sporten.no...
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20  Next
Page 17 of 20

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb