English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg-DVD
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 04.12.2009 15:37    Post subject: Reply with quote

Blir ingen sesongvideo i år. Antar TV2 ikke fikk all verden respons på sitt slette produkt i fjor.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hedning
Legende

PostPosted: 04.12.2009 16:29    Post subject: Reply with quote

Det er rett og slett hårreisende at den sprengfylte mediaavdelingen vår ikke klarer å produsere en sesongdvd. Vil påstå det burde stå ca. øverst på prioriteringslisten.
Back to top
View user's profile Send private message
RBK-Nr1
Proff

PostPosted: 04.12.2009 17:40    Post subject: Reply with quote

Helt sinnsykt svakt vil jeg si om det ikke produseres en seosongdvd for 09 sesongen. Vedder på tilogmed Hønefoss produserer en sesongdvd for "veien til tippeligaen". Hva får vi som i tillegg tok seriegull, slo utallige rekorder og eide alt og alle? Jo ingenting..! Vedder på RBKTV har nok materiale selv til å produsere en sesongdvd, men det må vel vi som supportere som elsker klubben bare glemme. Greit, får sette meg å se noen høydepunkt på youtube med elendi kvalitet da..
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 04.12.2009 17:42    Post subject: Reply with quote

Enig. Skandale av medieavdelingen å ikke ha noe slikt klart til julehandelen. Lær av de engelske klubbene (nei jeg er ikke anglofil). Der har man en meny og kan velge hvilken kamp man vil ha, i tillegg en sammenhengende film inkl. alle kampene med kommentatorer, fortellerstemme, intervjuer etter kampene og andre innslag (det beste fra RBKTV, f.eks.). I tillegg til en del ekstramateriale.

Skjønner ikke at dette er noe å tvile på, det kommer jo til å selge som faen. Jeg hadde hvertfall kjøpt meg sesong-DVD hvert år om det hadde vært bra kvalitet! Kjøper Arsenal sine hvert år.
Back to top
Troilonge
Veteran

PostPosted: 04.12.2009 18:44    Post subject: Reply with quote

Stiller meg bak siste taler. Sesong-DVD fra Arsenal har vært en fast julegave fra onkel de siste årene og det har vært en fryd å nyte god fotball i juleferien da jeg sjelden får sett bilder fra den ligaen i tilegg.

Hadde vært utrolig artig å hatt et slik tilbud fra RBK også, da jeg har mange tusen minner fra de titalls kampene jeg så live fra fjoråret. Denne tiden på året er fin når det kommer til mimring og man har som regel litt tid å slå ihjel også.

Blir ikke heeeelt det samme og sette seg i kontorstolen foran pcn og kikke på kamparkivet i RBKTV og se et hakkete klipp som elsker å bufre hvert 30.sekund.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 23.12.2009 21:29    Post subject: Reply with quote

Ser jo mange flotte tilbakeblikk går på rbk.no om dagen, fiskelykke, the white tiger, Hamrén i vannet, bokseduel etc. Utmerket ekstramateriale på en sesong-DVD, sammen med BratZs oppsummering av sesongen. Hvorfor ikke selge en DVD med oppsummering av alle kampene pluss dette, RBK? Er jo så mye deiligere å ligge i sofaen og se slikt på teven enn å se det på internett...
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 24.12.2009 13:58    Post subject: Reply with quote

Blir altså ingenting i år, men RBKTV og TV2 legger opp til et samarbeid utover sesongen med sikte på å gi ut sesongvideo. Tommel'n opp!
Back to top
Troilonge
Veteran

PostPosted: 24.12.2009 15:48    Post subject: Reply with quote

Høres ut som et langt mer seriøst prosjekt enn de siste skuddårsverkene. Skal ikke så mye til for å lage et par timer med trivelig mimrekos Cool

Har akkurat puttet gavene under treet nå, og jaggu er det ikke en DVD-formet gave fra onkel i år også. Nesten fristende å sende den til Brakka og gi et eksempel på hvordan en sesongvideo skal lages.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 26.12.2009 19:23    Post subject: Reply with quote

Kjenner jeg Wolden rett, er sjansen høyst til stede for at han sjøl hadde Arsenal-sesongvideo under treet.
Back to top
Troilonge
Veteran

PostPosted: 29.08.2010 23:24    Post subject: Reply with quote

Hei Rosenborg.

Vil bare være tidlig ute og si hva jeg ønsker meg til jul Wink
Back to top
Troilonge
Veteran

PostPosted: 21.09.2010 15:17    Post subject: Reply with quote

Mailet RBK-shop, men på grunn av at produksjonen er veldig kostbar er det ingen planer om å lage en sesongoppsummering heller i 2010. Tommel'n ned
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Page 8 of 8

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb