|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 12.09.2010 21:11 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | tr0ndern wrote: | | Bra profilbilde på Facebook, Recon | Du må da ha sett meg på face før vel? |
Næh, trur ikke det faktisk... Ikke med det bildet, i hvert fall. Spiller nå uansett egentlig ganske liten rolle. _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 12.09.2010 21:13 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | Hentesveis wrote:
| Quote: | | Jeg håper inderlig at du får rett - selv frykter jeg at det er 7 poeng ned til VIF etter kampen som går nå... |
Kan godt hende det skjer, men er det virkelig noe å frykte? Tror du Engen har noen som helst sjans til å hente oss igjen? Sånn helt alvorlig? |
Jeg tror absolutt at det er mulig. Brann i Bergen neste gang, et Brann-lag som trolig er fulle av selvtillit etter 3-0 over TIL i Tromsø...
Ja, jeg frykter VIF - de scorer på alt for tida  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 12.09.2010 21:14 Post subject: |
|
|
| Er det Eggensk 'dårlig kamp før e-cup i tyskland'-tilstand, tro. Tapte vel før møtet med Dortmund i '99 og. Blir seier på Torsdag! |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 12.09.2010 21:20 Post subject: |
|
|
| Hentesveis wrote: | | 1972 Miami Dolphins wrote: | Hentesveis wrote:
| Quote: | | Jeg håper inderlig at du får rett - selv frykter jeg at det er 7 poeng ned til VIF etter kampen som går nå... |
Kan godt hende det skjer, men er det virkelig noe å frykte? Tror du Engen har noen som helst sjans til å hente oss igjen? Sånn helt alvorlig? |
Jeg tror absolutt at det er mulig. Brann i Bergen neste gang, et Brann-lag som trolig er fulle av selvtillit etter 3-0 over TIL i Tromsø...
Ja, jeg frykter VIF - de scorer på alt for tida  |
Jeg klarer ihvertfall ikke å føle noen frykt for at de henter 7 poeng på 7 kamper på oss. Vi taper aldri fotballkamper, de taper både nå og da. De har et like hardt kampprogram igjen som oss og det er faktisk ingenting som tilsier at de plutselig skal hente flere poeng enn oss. |
|
| Back to top |
|
 |
stenex Rutinert
|
Posted: 12.09.2010 21:58 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: |
Siden har det vært stille. I'm currently less than impressed med folka der. |
Når man driver med nettverk bør man forutse det utforutsette. Spesielt om du forsøker å streame noe høyt oppe i Kbps over wireless. Alt mulig rart kan forstyrre streamen, inkludert en bråte med mer eller mindre obskure ting på egen PC. Ikke nødvendigvis adressa sin feil selv om du får lasta vg.no samtidig. Kan også være all manner of problems i deler av nettet som adressa ikke kan gjøre en dritt med.
Er derfor jeg foretrekker foppal på TV fremdeles. Infrastrukturen for streaming i god kvalitet er bare delvis på plass helt frem til sluttbrukere. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 12.09.2010 22:55 Post subject: |
|
|
Sitter på den DLINK DIR-655 router som er spesiallaget for online gaming og store mengder trafikk. Og det er kun slike fotballsendinger som ever er problemet. Jeg streamer store mengder data stort sett hele tida, derav også video. Kun slike fotballsendinger som krøller. Førsteomgangen var ok, så ble det bufferhelvete. Du så jo, flere som har og hadde disse problemene i dag.
Forøvrig: | stenex wrote: | | Er derfor jeg foretrekker foppal på TV fremdeles. Infrastrukturen for streaming i god kvalitet er bare delvis på plass helt frem til sluttbrukere. | Dette får ligge på de som tar penger for produktet. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
stenex Rutinert
|
Posted: 13.09.2010 00:01 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Dette får ligge på de som tar penger for produktet. |
Nettopp. Ikke betal for produktet før de faktisk kan levere det. Jeg husker jeg hadde store problemer med Viasat On Demand når jeg skulle streame mesterligakampene jeg hadde betalt 79,- kroner stykket for den tiden jeg ikke hadde Viasat4 hjemme. Grunnen var dårlig infrastruktur hos Viasat.
Husker også at man ikke kunne få kjøpt TV2 Sport abo over web første sesongen med tippeliga fordi de hadde funnet ut at de allerede hadde overbooka tilgjengelig kapasitet med noen få tusen kunder.
Det har blitt bedre de siste åra, men gitt at dette nå er TV2s første sesong med storsatsning på WebTV etter at de fikk PL, tviler jeg på at de klarer å levere like stabilt som på en TV-sending. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 13.09.2010 02:52 Post subject: |
|
|
Det er ingen tvil om at det har blitt slik jeg fryktet med Eggen. Ikke godt nok offensivt til å dekke over den elendige defensive arbeidet under kampene.
Da sitter vi med sjegget i postkassa for dette holder ikke for fem flate øre i Europaligaen. Da er man avhengig av å ha en bra defensiv grunnmur, det har ikke RBK per dags dato. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |