View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
abikom Rutinert

|
Posted: 31.08.2010 18:30 Post subject: |
|
|
th91 wrote: |
Hvis du ikke forsto det eller det ikke kom klart nok frem så var dette et svar på diskusjonen lenger oppe om hvorvidt Pedersen var/er en bråkebøtte og et fyllesvin.
Han er begge deler. |
Ulovlig ryktespredning er ikke bra, th91. |
|
Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 31.08.2010 18:36 Post subject: |
|
|
Om ikke spillerne fikk lov til å ta seg en øl, ha med seg damene sine rundt om i verden og være menneskelige, ville de sannsynligvis ikke ha drevet med fotball.
Selv om økonomien er en enormt stor motivasjonsfaktor, skal man aldri undervurdere mennesket, fotballspilleren.
Og nå snakker jeg ikke om tilfellet Joey Barton. _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
Back to top |
|
 |
th91 Junior
|
Posted: 31.08.2010 20:15 Post subject: |
|
|
abikom wrote: |
Har du noen kilder paa denne hetsingen du kommer med? |
Jeg så det selv, ja. Det er tydelig at media aldri har hørt nyss om dette, vil tro det ville ha blitt slått stort opp.
Hvis dette er hetsing eller ulovlig ryktespredning må det være noe ved forumsreglementet som har gått meg hus forbi. Kom bare med en relevant opplysning til diskusjonen om lynnet til Pedersen var noe å uroe seg for. For meg virker han ikke som en spiller vi bør hente, men det er som sagt kun basert på en kveld i fylleland på en ferieøy i Syd-Europa.
At spillerne skal få ta seg noen øl når anledninger byr seg er hevet over enhver tvil, men de må også ha i bakhodet at de er profesjonelle fotballspillere som får betalt for å gjøre en jobb på lik linje med mange andre. Går utelivet ut over jobben som skal gjøres er det selvsagt ikke bra, like lite som det er bra om det svekker din eller min arbeidsevne.
I Iversens tilfelle gidder jeg ikke engang ta en diskusjon på om alkoholkonsumet er for høyt til toppidrettsutøver å være. Det vet alle som bor i Trondheim by og det ser alle som har sett Steffen Iversen spille en kamp i TL tidlig på vårparten. I Skjelbreds tilfelle er det selvsagt en useriøs slutning å trekke at det skyldes byturene på DT, men at han ikke er god nok for oss i fortsettelsen står jeg på. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 31.08.2010 20:19 Post subject: |
|
|
th91 wrote: | Jeg så det selv, ja. Det er tydelig at media aldri har hørt nyss om dette, vil tro det ville ha blitt slått stort opp. |
Hvorfor i alle dager skulle media slå det stort opp? Fotballspillere har også rett til et privatliv, og hva MP gjør på sine ferier angåer ikke allmennheten. Det er da gammelt nytt at han var en "tøffing" og slet sosialt da han bodde i Hamar også, men media har da heldigvis stort sett vett nok til å ikke legge ut om problemene guttunger havner opp i. |
|
Back to top |
|
 |
th91 Junior
|
Posted: 31.08.2010 20:22 Post subject: |
|
|
Tenkte på liknende situasjoner som da B.H Riise havnet i trøbbel på treningsleir (om jeg ikke tar helt feil?). Da ble det i alle fall slått opp. Men å si det ville blitt slått opp stort var nok å ta litt hardt i ja... |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 31.08.2010 20:24 Post subject: |
|
|
Det er så mye dritt som er velkjent for alle i fotballmiljøene om alle mulige spillere, men avisene skriver ikke om sånt, om de ikke er sikre på det kommer fram annet steds likevel. Klubber liker ikke når media skriver sannheten om poster boys'a vettu. Blir dårlgiere tilgjengelighet for de aviser og journos da. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 31.08.2010 20:27 Post subject: |
|
|
Når man er på treningsleir er man på jobb og det har da naturligvis en langt større interesse enn hva man gjør på sin private ferie. Hvis den historien du forteller stemmer, har norsk media garnatert mottatt tips om dette for lenge siden, men å legge ut slike nyheter har man her til lands heldigvis ikke tradisjon for. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 31.08.2010 20:56 Post subject: |
|
|
Norsk media slår først på stortromma når det er økonomisk mislighold, som Vegard Bjerke og hans veldedighetsinnsamling. Vi har en meget høy list i dette landet for annet grums på privaten. |
|
Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 01.09.2010 18:27 Post subject: |
|
|
http://www.tv2sporten.no/...79702.html
Da har både Moa og Pedersen sagt nei til oss.
Er det ene og alene Eggen som gjør at vi nå endelig prøver oss på de største stjernene i den norske ligaen igjen? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 01.09.2010 18:31 Post subject: |
|
|
Hehe. Det er vel mer det at vi hører om det i media på grunn av Eggen, men jeg ser ikke noe galt i å snakke om slikt i etterkant. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 01.09.2010 19:11 Post subject: |
|
|
RÃ¥nny wrote: | http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/eggen-pedersen-burde-gaatt-til-rosenborg-3279702.html
Da har både Moa og Pedersen sagt nei til oss. |
Det er det du legger mest merke til i den artikkelen? Mulig jeg har fulgt dårlig med, men den andre opplysnignen han gir er i hvert fall for meg ganske så sensasjonell. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 01.09.2010 19:14 Post subject: |
|
|
Får jo høre det meste når Eggen er trener ja. Selv er jeg fornøyd med at vi endelig ser utenfor eliteserien igjen, ref de to spillerne vi faktisk fikk inn.
Håper vi fortsetter med det istedet for å basere oss for mye på vår meget svake hjemlige liga.
At vi kan hente Annan-er og sånt fra TL er greit nok. Markus Pedersen er jeg rett og slett litt i tvil om hadde vært verdt å kjøpe for 12-13 millioner. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 01.09.2010 19:33 Post subject: |
|
|
Ifølge NAE heter klubben Fittess Arnhem, så da kan vi vel konstantere at Marcus Pedersen er blitt en Fittessespiller?  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 02.09.2010 11:01 Post subject: |
|
|
Rånny wrote: | Er det ene og alene Eggen som gjør at vi nå endelig prøver oss på de største stjernene i den norske ligaen igjen? |
Hoftun prøvde seg på Solli tidlig i vår...  |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 02.09.2010 14:06 Post subject: |
|
|
vingback wrote: | Hoftun prøvde seg på Solli tidlig i vår...  |
Er ikke Hoftun gift da? _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 02.09.2010 14:23 Post subject: |
|
|
Bør ha alvorlige eksteskapsproblemer før man prøver seg på Solli ja. |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 03.09.2010 12:01 Post subject: |
|
|
jepp, veldig alvorlige problemer _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 14.09.2010 12:35 Post subject: |
|
|
Har Pedersen debutert for sin nye klubb? Godset er viss ute etter TLO som erstatter for Pedersen... |
|
Back to top |
|
 |
fsnass Proff
|
Posted: 14.09.2010 12:40 Post subject: |
|
|
Så vidt jeg vet har ikke Pedersen debutert.. Han var jo småskadet når han ble solgt, og forventet og være tilbake om 2-3 uker. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 14.09.2010 12:47 Post subject: |
|
|
Tipper vi har bra koll på TLO ,men vi må kanskje gamble på at han blir god nok for vårt nivå noe vi ikke gjorde med f.eks Moa i sin tid. Heller TLO og Tveter enn 95 % av det som spiller i tippeligaen. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 14.09.2010 12:47 Post subject: |
|
|
Ok. Spørs om det blir så lett å slå igjennom i Vitesse for Pedersen da det er styrtrik russer som kontrollerer klubben og som kjøper og kjøper...... |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 18.02.2012 20:49 Post subject: Marcus Pedersen |
|
|
Litt tynn denne, men 100% Fotball hevder at vi er interessert/linket til Marcus Pedersen.
http://fotball.adressa.no...224832.ece
Løp og kjøp, sier jeg. Dette er et råmateriale av talent det finnes få av med norsk pass. Det nærmeste vi har en Wayne Rooney i Norge. Om vi klarer å gjøre han til en toppseriøs fotballspiller, har vi en potensiell gullgruve. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 18.02.2012 20:51 Post subject: |
|
|
Har han ikke tråd fra før av da?  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 18.02.2012 20:52 Post subject: |
|
|
Hvor rask er MP? Og hvor godt kan han fungere i bakrom? _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
|