| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hedley Veteran
|
Posted: 31.08.2010 18:52 Post subject: |
|
|
| Nå vet ikke jeg helt hvor Helstad ligger an i terrenget, men å hatt Iversen som hengende spiss bak Prica og Helstad (i form) hadde gjort oss enormt fremover. Et hurtigtog som virkelig kan det å score mål, fremfor Olsen, Moldskred og Bakenga. Mush er bare ikke der enda. Hadde vi kun hatt serie og cup, hadde jeg vært enig, sylta, men i E-cup trengs det nok noe mer enn urutinen til Mush. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 31.08.2010 18:54 Post subject: |
|
|
| Helstad skriver nok under for Engen iløpet av kvelden. |
|
| Back to top |
|
 |
MIXMASTERTOT Senior

|
Posted: 31.08.2010 18:58 Post subject: |
|
|
| Kan ikke se vi har bruk for helstad. Mye bedre å satse på Bakenga. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 31.08.2010 19:01 Post subject: |
|
|
Ikke enig... jeg mener at Helstad kunne vært et godt supplement i en tøff tid med skader og slitasje.
Jeg har ikke latt meg imponere av Pinocchio Bakenga de gangene han har sluppet til, men håper selvsagt at han skal få gjennombruddet snart... _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 31.08.2010 19:02 Post subject: |
|
|
| Sylta wrote: | | Det er ikke en vinn-vinn-situasjon at Bakenga skal ha fem spissmakkere som må holdes fornøyde, iløpet av en periode hvor han har en god sjanse til å bli matchet i Tippeligaen. I tillegg må man sikkert ut med over én million i lønn til sesongslutt. Ikke fristende i det hele tatt. |
5 stykker? Han burde da være foran Moldskred og Olsen rimelig snart om ikke allerede. Førstnevnte bør vi strengt tatt legge ut for salg. |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 31.08.2010 19:11 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: |
5 stykker? Han burde da være foran Moldskred og Olsen rimelig snart om ikke allerede. Førstnevnte bør vi strengt tatt legge ut for salg. |
Bakenga er altså ikke Iversen sin spissmakker, fordi sistnevnte står foran i køen til førstelagsspill? |
|
| Back to top |
|
 |
|