| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 30.08.2010 10:47 Post subject: |
|
|
Ja det kan du vel mene. Det får bli en personlig mening på lik linje med at jeg mener Bola er den viktigste.
Poenget er at han er blant lagets beste og viktigste spillere. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 30.08.2010 11:02 Post subject: |
|
|
| og flere slike vil det bli. Vi har tapt den store kampen mot FCK. Velkommen tilbake til bakgårdsfotball og 80talllet. De har gjort kardinalfeil på kardinalfeil gjennom flere år og de samme inkompentente folkene sitter å styrer RBK til nye katastrofer. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 30.08.2010 11:04 Post subject: |
|
|
| Jeg foreslår at vi glemmer FCK og konsentrerer oss om å bli så gode som mulig. Å bli bedre enn FCK vil å så fall være en konsekvens. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 30.08.2010 11:06 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | og flere slike vil det bli. Vi har tapt den store kampen mot FCK. Velkommen tilbake til bakgårdsfotball og 80talllet. De har gjort kardinalfeil på kardinalfeil gjennom flere år og de samme inkompentente folkene sitter å styrer RBK til nye katastrofer. |
Kan se ut til at Rosenborg har blitt akkurat det de ikke skulle bli (Norges IFK Göteborg) _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 30.08.2010 11:08 Post subject: |
|
|
| Sikker på at du trakk den langt nok? |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 30.08.2010 11:11 Post subject: |
|
|
| abjoern wrote: | | Jeg foreslår at vi glemmer FCK og konsentrerer oss om å bli så gode som mulig. Å bli bedre enn FCK vil å så fall være en konsekvens. |  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 30.08.2010 11:19 Post subject: |
|
|
| Vi kan ikke kjøpe spillere bare fordi FCK byr på dem, helt enig med abjoern. En skal heller ikke glemme at Bolanos er en humørspiller og i hele vårsesongen i år jevnt over leverte dårlig spill iforhold til evnene sine. Humørspillere kan ikke kjøpes inn for å være nøkkelspillere da det blir for ustabilt. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 30.08.2010 11:24 Post subject: |
|
|
| At FCK kom på banen kan jo kanskje skyldes litt at RBK praktiserer større åpenhet nå enn tidligere. Det er i hvert fall lettere for at spillere glipper og/eller at prisen presses opp når interessen gjøres kjent for alle og en hver. |
|
| Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1569 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 30.08.2010 11:48 Post subject: |
|
|
| Ja og Eggen sa det jo til VG en stund før FCK-kampene om jeg ikke husker feil |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 30.08.2010 13:18 Post subject: |
|
|
Her må jeg være helt enig i Bengt Eriksen på TV2 i går. Hvis en tror at FCK kjøper en spiller for å hindre at RBK får han tar en feil.
FCK har nok hatt Bolanos på blokka, og så snart noe rører på seg vil selvsagt agenten informere FCK og andre.
Vel virker det som at FCK er skruppelløse når det kommer til bruk av penger, men at de bruker 8-10 mill utelukkende for å hindre RBK... |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 30.08.2010 13:20 Post subject: |
|
|
| trondh wrote: | Her må jeg være helt enig i Bengt Eriksen på TV2 i går. Hvis en tror at FCK kjøper en spiller for å hindre at RBK får han tar en feil.
FCK har nok hatt Bolanos på blokka, og så snart noe rører på seg vil selvsagt agenten informere FCK og andre.
Vel virker det som at FCK er skruppelløse når det kommer til bruk av penger, men at de bruker 8-10 mill utelukkende for å hindre RBK... |
Jeg tror heller ikke det. Blir litt Molde over sånn argumentasjon og akkurat nå tror jeg FCK er større rivaler for oss enn vi er for dem, for å si det forsiktig. |
|
| Back to top |
|
 |
m1chael Senior

|
Posted: 20.10.2010 22:14 Post subject: |
|
|
Flere som fikk med seg Roar Stokke sin kommentar på Bolanos da han kom inn i sted? Om at Bolanos på det nærmeste var klar, men at noen på brakka satte foten ned, og at da var FCK raskt på banen. Forøvrig imponerende kamp av FCK. Utrolig scoringsvegring av Santin. Han burde ha satt den på åpent mål _________________ Turn up the good, turn down the suck |
|
| Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 21.07.2011 22:49 Post subject: |
|
|
Beklager det som mest sannsynlig er falsk alarm, men hvorfor skriver VG her (nederste avsnitt) at RBK og VIF blant annet har vært ute etter Bolaños denne sesongen?
Ihvertfall er det slik jeg tolker VG... _________________ "Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson" |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 21.07.2011 22:52 Post subject: |
|
|
| Står ikke noe om "denne sesongen" der? |
|
| Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 21.07.2011 22:53 Post subject: |
|
|
| Tolker det generelt som at det er spillere som både Rosenborg og VIF har vært eller er ute etter. ALtså var Vålerenga også interessert i Bolaños samtidig som oss. |
|
| Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 22.07.2011 00:00 Post subject: |
|
|
Ok, da har jeg misforstått litt. Trodde VG mente det var spillere som både RBK og VIF hadde vært interessert i, eller ute etter, i inneværende sesong. Jeg fikk det ikke helt til å rime uansett, men da kan vi godt la denne tråden synke. _________________ "Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson" |
|
| Back to top |
|
 |
|