| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 29.08.2010 22:47 Post subject: |
|
|
| snegle wrote: | Jepp, hvor gnien skal man være når troppen skriker etter forsterkninger og man sparer seg til fant. Hvis Bolanos er den eneste man har finsiktet så go for it for fa... Hadde Bolanos vært på plass før kvalifiseringskampene så hvem vet. Jokere har flere enn en gang vært utslagsgivende før...
For... uerfarne Hoftun. |
Er ikke Strand jokeren vår da?  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 29.08.2010 22:47 Post subject: |
|
|
Når nå FCK er på banen, tror jeg uansett vi ikke kaprer Bolanos ved å by mer enn de for han... vi må by BETYDELIG mer for han. Start ønsker garantert helst å selge han ut av tippeligaen, og er vel heller ikke noen bombe hvis Bolanos heller vil til CL- spill og en mer attraktiv liga. Han får også mulligheten til å hevne seg fra forrige periode i Danmark.
Ergo: Vi har ikke sjans! |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 29.08.2010 22:55 Post subject: |
|
|
Da bør vi slenge inn et bud bare for å skru opp prisen  _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.08.2010 23:02 Post subject: |
|
|
| Pinlige uttalelser fra Eggen om Bolanõs til FCK. |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 29.08.2010 23:04 Post subject: |
|
|
Enig. Merkelig vinkling fra hans side...  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 29.08.2010 23:06 Post subject: |
|
|
Men hva skal vi med Bolanos, da? Vi kan jo bare hente hjem Jamtfall! Jeg er slett ikke sikker på om han er så veldig mye dårligere enn Bola. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Last edited by Bakklandia on 29.08.2010 23:11; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 29.08.2010 23:06 Post subject: |
|
|
Dumt å si det på TV, men skjønner jo frustrasjonen hans... og så har han jo helt rett etter min mening. Dette er et spark fra FCK's side  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 29.08.2010 23:08 Post subject: |
|
|
| Selvsagt kjøper ikke FCK spillere fordi vi ikke skal få dem. |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
|
|
| Det blir for dumt. Greit at de ikke liker RBK, men de bruker ikke mange millioner fra en skakkjørt økonomi for å gi et spark til Trondheim. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
|
|
| Bakklandia wrote: | | Men hva skal vi med Bolanos, da? Vi kan jo bare hente hjem Jamtfall! Jeg er slett ikke sikker på om han er så vedlig mye dårligere enn Bola. |
Øh...
| Henning wrote: | | Pinlige uttalelser fra Eggen om Bolanõs til FCK. |
Enig _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 29.08.2010 23:09 Post subject: |
|
|
Nei, man skulle vel tro at det var sportslige grunner til at de henter Bolaños. _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 29.08.2010 23:11 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: | | Men hva skal vi med Bolanos, da? Vi kan jo bare hente hjem Jamtfall! Jeg er slett ikke sikker på om han er så vedlig mye dårligere enn Bola. |
Håper du kødder. Hvis ikke; Ta deg ei bolle _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 29.08.2010 23:26 Post subject: |
|
|
| Hva sa Eggen? Har ikke TV på hybelen ... |
|
| Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 29.08.2010 23:28 Post subject: |
|
|
Har de hatt kronerulling nede i København?
| Quote: | | Det er litt merkelig det der med Ståle og København. Når vi begynner å røre oss på noe, så dukker dem opp. Jeg trodde vi var ferdig med den konkurransen om hvem som skal være best i Norden. De to kampene endte 2-2 og FCK gikk rettferdig videre, sier Eggen. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 29.08.2010 23:36 Post subject: |
|
|
Sitter en FCK'er på FB chat nå og klager over at vi ikke kjøper ham, så FCK heller kan handle kvalitet.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 29.08.2010 23:38 Post subject: |
|
|
Så... Skal vi plutselig krangle om hvem som ikke skal ende opp med han nå, da... hehe
Nei, det blir vel molbo av Bolaños nå, ja.
(NB! Jeg vet at Molboere ikke er fra København) _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.08.2010 23:58 Post subject: |
|
|
| Som nevnt av andre tidligere, mener RBK (v/ Torbjørnsen) at FCK først ville hente Laursen da vi la inn bud. Dessuten ser jeg forumrykter om at også FCK sendte speider til Dallas etter Hamrén hadde sett Cooper. Ergo har Eggen et poeng. |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 30.08.2010 00:01 Post subject: |
|
|
OK! Ser poenget. _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 30.08.2010 00:04 Post subject: |
|
|
| KenMan wrote: | | Bakklandia wrote: | | Men hva skal vi med Bolanos, da? Vi kan jo bare hente hjem Jamtfall! Jeg er slett ikke sikker på om han er så vedlig mye dårligere enn Bola. |
Håper du kødder. Hvis ikke; Ta deg ei bolle |
Nei, hvorfor ikke?
Han har fart, hodestyrke, kan drible av en mann eller to, god innleggsfot og tydeligvis en nærmest unik evne til å skaffe straffespark.
Han er neppe ett verre alternativ enn Moldskred eller Olsen, det er i hvert fall sikkert. Eller Storflor, for den del.
Jamfall + Jönsson tror jeg absolutt kan = suksess! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Last edited by Bakklandia on 30.08.2010 00:07; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 30.08.2010 00:04 Post subject: |
|
|
Ståle Hoftevrikkebakken er faktisk så full av mindreverdighetskomplekser at det er fullt mulig Eggen har et poeng.
Men kanskje ikke mye å tjene på å lufte det på direkten.
HÃ¥per RBK byr opp et par mill. og signerer Bolanos.
Alternativt blir han dyrere for FCK.
I såfall kan man jo håpe at han flopper der borte...men det har jeg ikke tenkt å si direkte på TV. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 30.08.2010 00:09 Post subject: |
|
|
Bakklandia! Du kan da umulig sammenlikne Olsen, Moldskred og Jamtfall med Bolaños.
Jeg har aldri sagt at Jamtfall er et dårligere alternativ enn Olsen og Moldskred (hvertfall ikke dårligere enn MM), men Bolaños er nok noen hakk bedre... _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 30.08.2010 00:12 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: | | KenMan wrote: | | Bakklandia wrote: | | Men hva skal vi med Bolanos, da? Vi kan jo bare hente hjem Jamtfall! Jeg er slett ikke sikker på om han er så vedlig mye dårligere enn Bola. |
Håper du kødder. Hvis ikke; Ta deg ei bolle |
Nei, hvorfor ikke?
Han har fart, hodestyrke, kan drible av en mann eller to, god innleggsfot og tydeligvis en nærmest unik evne til å skaffe straffespark.
Han er neppe ett verre alternativ enn Moldskred eller Olsen, det er i hvert fall sikkert. Eller Storflor, for den del.
Jamfall + Jönsson tror jeg absolutt kan = suksess! |
Ta deg enda ei bolle whoop whoop
Det er forskjell på å være god til å lage straffespark og å ha teknikk/ silkefot _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Last edited by Nåssåladden on 30.08.2010 00:13; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 30.08.2010 00:12 Post subject: |
|
|
| Enig i at det er dumt av Eggen, og FCK prøver ikke å holde spillere borte fra RBK, men èn ting tror jeg alle kan være enige om og det er at FCK i alt for stor grad først har blitt interessert i spillere etter at RBK har "oppdaget" dem... |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 30.08.2010 00:14 Post subject: |
|
|
| Det blir bare konspirasjonsteorier imo. På samme nivå som "Dommerene vil at rbk skal vinne serien". |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 30.08.2010 00:14 Post subject: |
|
|
Hva har Bola som spisskompetanse da? Innlegg, frisparkfot, og dribleferdigheter i fart. Jamtfall har alt sammen (litt usikker på dødballfoten) pluss hodestyrke. Jeg ser faktisk ikke den vedlig store forskjellen, bortsett fra at Bola har fått visst seg frem på et noe høyere nivå (til tross for at Jamtfall faktisk både er seriemester og målscorer i Tippeligaen)
emst: Skal man først gå etter Bola, kan man like gjerne spare penga å få mye av de samme kvalitetene i å hente hjem Jamtis. Skal man først bruke penger på nye spillere, både kan og bør man bruke dem på spillere som er bedre enn dem begge  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Last edited by Bakklandia on 30.08.2010 00:17; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
|