| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 29.08.2010 21:59 Post subject: |
|
|
Hvis vi ser bort fra om ballen var ute eller inni kan jeg bare si at det var hærli å vinn på Sør Arena i kveld, veldig fin kamp!
Markus Henriksen var fantastisk, Ørlund var fantastisk, Prica var fantastisk!! Olsen var et friskt pust og laget fungerte godt sammen.
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 29.08.2010 22:00 Post subject: |
|
|
| Utrolig viktig og sterk seier! |
|
| Back to top |
|
 |
lysulv Proff
|
Posted: 29.08.2010 22:00 Post subject: |
|
|
| Var vel borti hendene til Start-spilleren uansett, så om man skal ta dommeren kan man vel starte der. |
|
| Back to top |
|
 |
Kokkelure Junior
|
Posted: 29.08.2010 22:03 Post subject: |
|
|
Jeg er rimelig sikker på at ikke hele ballen er over hele streken, men uansett har vi griseflaks i denne kampen.
Den defensive organiseringen er helt borte. Det er store rom både på sidene og bak forsvaret. _________________ Reis dæ opp å bli me.... |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 29.08.2010 22:04 Post subject: |
|
|
| 100 bols på at Lampard eller Neuer blir nevnt i kveldens nachspiel. Og at ordspillet "dommeren følte seg tråkket på tærne" dukker opp, kanskje i den ukentlige dikt-montasjen deres. |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 29.08.2010 22:06 Post subject: |
|
|
Etter 3 mnd med NAE ved roret er all form for defensiv organisering fullstendig borte. Godt jobba, står respekt av det. Godt Start er like dårlige bakover. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.08.2010 22:07 Post subject: |
|
|
Noe veldig Hamrénsk over denne seieren, vi vinner på ekstreme prestasjoner av Örlund og Prica. Midtstopperne var på ferie i de første 60. min av denne kampen.
Må innrømme at Bolanõs var god i dag. Hoff var, som vanlig en trussel mot oss, det har han vel vært siden han drilla rundt med Hoftun i en av sine første TL-kamper som 16-17-åring (Odd vant vel 5-3 på Lerkendal, sorry for høy kristobal-faktor ) |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 29.08.2010 22:07 Post subject: |
|
|
Det er bekymringsverdig at hele backrekka vår, spesielt Demidov og Stadsgaard, er så borti i natta udugelig til å ta markering inne i feltet. Spiller ingen rolle om det er overganger der vi er i overtall eller om det er på defensivt dødball; samma faan er NM i ball watching. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 29.08.2010 22:10 Post subject: |
|
|
Starts tradisjon med å score tre på oss startet vel før Eggen kom tilbake. Sålenge vi vinner så bryr det meg ikke mye særlig etter den psykologiske knekken og utladningen vi kunna ha pådratt oss etter FCK-matchene.
Hadde vært greit med frisparkegenskapene og teknikken til Bolanos etter min mening da det er noe vi mangler totalt. Bolanos skyter innlegg... _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Last edited by Nåssåladden on 29.08.2010 22:12; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 29.08.2010 22:11 Post subject: |
|
|
Sykt hvor lik årets sesong er fjorårssesongen. 15 - 7 - 0 og 28 plussmål. _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
| Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 29.08.2010 22:12 Post subject: |
|
|
| Oppmannen wrote: | | 100 bols på at Lampard eller Neuer blir nevnt i kveldens nachspiel. Og at ordspillet "dommeren følte seg tråkket på tærne" dukker opp, kanskje i den ukentlige dikt-montasjen deres. |
Kom før nachspielet den gitt! |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 29.08.2010 22:16 Post subject: |
|
|
Dårlig kamp, fantastisk å vinne på en dag som denne. Og Ørlund har dårlig rekkevidde.  |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 29.08.2010 22:20 Post subject: |
|
|
Örlund hadde ikke før idag bevist at han hadde stor rekkevidde ihvertfall, det tør jeg påstå :p
Kanskje den beste kampen til Örlund i Rosenborg-trøya. Har det noe med at trøya idag var svart og grå, istedet for gul eller rød?  |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 29.08.2010 22:21 Post subject: |
|
|
Slutt å spekulere!
"Var ballen inne på Sør Arena? Svaret får du FotballXtra Magasinet"
 _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 29.08.2010 22:22 Post subject: |
|
|
Blir ille nervøs av å tenke på at den forsvarsrekka der skal ut i EL om et par uker. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
|
|
Blir mer nervøs av midtbanen, det er der problemene starter. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
|
Pinlig bilde på adressa.no nå, de har fryst bildet før ballen er i bakken slik at det ser ut som den er klart inne  |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 29.08.2010 22:23 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | Pinlig bilde på adressa.no nå, de har fryst bildet før ballen er i bakken slik at det ser ut som den er klart inne  |
Det er FVN som har valgt ut bildet. |
|
| Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 29.08.2010 22:28 Post subject: |
|
|
| Roamer wrote: | | Blir mer nervøs av midtbanen, det er der problemene starter. |
Enig.
Har en RBK-keeper hatt grå/svart keeperdrakt før?
Veldig mye finere enn alle de andre fargene man rullerer mellom. Men hva skal keeperen bruke når spillerne har svart drakt? |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 29.08.2010 22:30 Post subject: |
|
|
| AndreasR wrote: | | Blir ille nervøs av å tenke på at den forsvarsrekka der skal ut i EL om et par uker. |
Hjelper ikke akkurat på dersom Annan forsvinner heller. De andre på midten der gidder eller evner stort sett ikke jobbe hurtig tilbake ved brudd og med to backer som løper fremover like ivrig som veddeløpshunder jager en kanin ligger det an til mange skumle overganger mot.
Henriksen, på tross av hvor imponerende han har vært i år, er kanskje den som oftest jukser i returløpene sine. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.08.2010 22:32 Post subject: |
|
|
| Det er vanskelig (umulig) å si om ballen er inne eller ikke, men med en pistol mot hodet ville jeg sagt nei etter å ha sett situasjonen på nytt. |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 29.08.2010 22:33 Post subject: |
|
|
Kan godt fortsette med den keeperdrakten. Helgult og helrødt er bare trist :\
Lurer også på reglene ang. keeperdrakt-/bukse-farger vs. spillerne sine farger. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 29.08.2010 22:33 Post subject: |
|
|
| ace wrote: | | Etter 3 mnd med NAE ved roret er all form for defensiv organisering fullstendig borte. Godt jobba, står respekt av det. Godt Start er like dårlige bakover. |
Jeg kan være bittelitt enig med hva du faktisk sier, men jeg får en fryktelig vond smak i munnen når jeg leser respektløse innlegg som dette av seriøse meningsytrere.
"Godt jobba. Står respekt av det".
Eggen er den største legenden i norsk fotball og han er vår legende, hva er det som skjer med at så mange tydeligvis har så mye i mot mannen, og hvem i alle dager er det dette?
Husk at han har tatt på seg et halvt års vikarcomeback etter å ha fått avslag. Han gjør noe som kan omtales som en tjeneste for klubben sin i pensjonsalder og han gjør en energisk og god jobb på treningsfeltet hver eneste dag.
Jeg har ingenting i mot Eggen-diskusjon/kritikk, men er det fryktelig trangsynt /gammeldags av meg å reagere på at han omtales på denne måten? Er det så galt med en æreskodeks, selv på et forum som dette?
Hvis du mener at hovmod står for fall så får du heller rette vreden mot enkelte forumbrukere. |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 29.08.2010 22:37 Post subject: |
|
|
Har man ikke råd til å plassere et kamera på linja? Helvetes tv2. Med den vinkelen der er det jo umulig å si sikkert. Men med så objektivt blikk som jeg klarer vil jeg si nei til det motsatte er bevist. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 29.08.2010 22:38 Post subject: |
|
|
| abjoern wrote: | Eggen er den største legenden i norsk fotball og han er vår legende.
Jeg har ingenting i mot Eggen-diskusjon/kritikk, men er det fryktelig trangsynt /gammeldags av meg å reagere på at han omtales på denne måten? Er det så galt med en æreskodeks, selv på et forum som dette?
|
Jeg tror det er mye der det ligger. Skal han liksom behandles annderledes bare fordi han er en legende, eller kan selv han - kanskje nettopp på grunn av legendestatsusen, faktisk også tillates og påskrive passet til når det finnes ting å utsette?
Når han selv har valgt å tre ned fra trongen/pidestallen sin, så må det da vel også være greit å behandle han som enhver annen menig mann, siden han selv har latt Krona ligge igjen?
Vil ikke han selv fakitsk sette pris på den konstruktive kritikken hvis den kommer han for øre? Er Eggen typen til å sette pris på å bli behandles annderledes kun fordi han er Eggen? Var det ikke Eggen selv som io sin tid sa at "I Rosenborg e ignen stør ennj klubben, og her takle vi både med- og motgang sammen. Dæm som fortjene skryt får d, men dæm får da jaggu sett, dæm som itj jør jobben sin, å?" (fritt gjengitt etter hukommeslen) _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Last edited by Bakklandia on 29.08.2010 22:42; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
|