|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 19.08.2010 23:16 Post subject: |
|
|
Kvartfinalene:
Lørdag 28. august kl. 16.00
Lillestrøm – Rosenborg
Odd Grenland – Fredrikstad
Bryne – Løv-Ham
Søndag 29. august kl. 16.00
Tromsø – Bærum |
|
| Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 27.08.2010 20:20 Post subject: |
|
|
Kamp mot lsk imorgen, dette er vel en vankelig kamp.
Her bør våre beste menn delta. _________________ Willoch |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 28.08.2010 18:37 Post subject: |
|
|
LSK 2 - 1 RBK
Velger å avlegge en liten rapport etter å ha vært i LSK-hallen. Noen børs blir det dog ikke, da jeg føler jeg kjenner en del av spillerene for dårlig.
Kampen var alt i alt veldig skuffende med RBK-øyne. Denne kampen ble i stor grad tapt av midtbanen, som var upresis både i avleveringer, mottak og en mot en, og det gikk alt for mye på tvers. Dårlig presisjon av oss, samt god defensiv jobb og høyt press på ballfører fra LSK, gjorde at vi så veldig ut som 4-5-1 i store deler av kampen, og Bakenga var fryktelig alene på topp. Bakengas gode initiativer ble heller ikke brukt, da man brukte alt for mye tid med ballen ved brudd, slik at overgangene aldri ble utnyttet. Jeg kan ikke huske en eneste bakromspasning i hele kampen.
Bakenga åpnet friskt, og scoret etter en bra enkeltprestasjon etter bare 2-3 minutter. LSK kvitterte fort etterpå, etter et skudd som riktignok hadde gått utenfor, ble "reddet" ut i feltet av Barli, hvorpå en LSK-spiller satte returen kontrollert i mål. LSKs andre mål ble scoret av N`kee, og den ser jeg på som en forsvarstabbe. N`kee fikk gå opp mellom Wnagberg og den andre stopperen/venstrebacken (så ikke helt hvem det var i farta). Ingen av Rosenborgspillerene gikk opp i duellen til tross for at begge var godt plassert, og N'kee plasserte ballen kontrollert og utagbart i lengste hjørne med hode. N'kee var for øvrig meget god og har mange spennende kvaliteter. En spiss å følge med i fremtida.
Av det positive var det spesielt godt å se Wangberg dominere igjen. Han hadde enkelte småfeil som trakk ned litt, men i det store og det hele var han på et annet nivå enn omtrent alle andre utpå der.
Åsen var kanskje den største skuffelsen. Han har vel vært skadet (?), men han var fryktelig langt unna det han viste for a-laget tidligere i år, og svært lite fungerte for ham. Dårlig frat og teknikk, mye feilvalg, og generelt dårlige avleveringer.
Rosenborg var lite imponerende i dag, og LSK lykkes godt med en noe defensiv taktikk med overganger. Og som sagt, romerikingene vant midtbanekrigen med god margin.
Til tross for et par store sjanser til Rosenborg på slutten (blandt annet corner hvor LSKs keeper og tre utespillere samt en RBK-spiller ble liggende i feltet etterpå), er det desverre lite å si på at det er pip-pipene som kommer til semien.
Jeg kan også legge til at Bakenga fikk en smell i ankelen 15-20 minutter før slutt, og gikk rundt og småhaltet resten av kampen. Får håpe han er frisk nok til å være med i troppen mot Start i morgen. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.10.2010 20:14 Post subject: |
|
|
NRK1 sender faktisk finalen på lørdag kl. 12.50.  |
|
| Back to top |