View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 19.08.2010 11:37 Post subject: |
|
|
Brady wrote: | midtbane og backposisjoner er kritisk grunnet manglende backup til førstevalgene. |
Dette er jeg enig med deg i. Jeg synes imidlertid situasjonen er vel så kritisk i angrep, hvor ikke en gang førstevalgene er gode nok. Jeg er ikke overbevist om at reservene på midtbanen er så mye dårligere enn Olsen og Moldskred, isolert sett. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 19.08.2010 12:04 Post subject: |
|
|
Bakenga gir håp da. Om Eggen tar sjansen på å plassere Olsen/Moldskred på benken resten av sesongen, kan han med mer spilletid ta nye nivåer ganske raskt, akkurat slik Henriksen har gjort. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 20.08.2010 06:01 Post subject: |
|
|
Brady wrote: | Det at Eggen ikke byttet Iversen mye tidligere, betyr bare at de midtbanespillerne som satt på benken ville svekket laget mer enn å fortsette med Iversen på banen. |
I så fall er jeg uenig med Eggen, Winsnes har faktisk vært ok+ de kampene jeg har sett ham i den offensive midtbaneposisjonen.
Moldskred gjør også en god førsteforsvarerjobb og kunne også vært aktuell i den rollen, men noen hodespillere er verken Winsnes eller MM..
Allerede før Iversen scoret så virket han sliten etter min mening og det sier litt..
En dårlig/skadet Iversen er en veldig, veldig dårlig spiller.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 20.08.2010 09:04 Post subject: |
|
|
Men hvem har Winsnes vært bra mot? Det er forskjell på å spille mot Kongsvinger og København. I Norge har han vært bra når han har fått tid og rom. Mot bedre lag tror jeg han faller igjennom på sitt nåværende nivå. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 20.08.2010 09:17 Post subject: |
|
|
Blir litt med Winsnes som Scholes mot Newcastle.. han fikk operere helt fritt dypt i banen og tok seg god tid til å ta kloke avgjørelser da Newcastle ikke dekket det rommet i det hele store.. Winsnes for en mindre klubb med et lavere tempo er en god spiller, men vi skal tross alt være en toppklubb, da går det for seint i kropp og hode. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 20.08.2010 09:51 Post subject: |
|
|
Ballahl wrote: | Winsnes har faktisk vært ok+ de kampene jeg har sett ham i den offensive midtbaneposisjonen.
Moldskred gjør også en god førsteforsvarerjobb og kunne også vært aktuell i den rollen |
du og jeg har ganske forskjellig syn på OM-rollen, Ballahl! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 20.08.2010 14:14 Post subject: |
|
|
Att jämföra Winsnes med Scholes är lite magstärkt. Scholes är fortfarande en av PLs bästa mittfältare och så hade han den löpsstärka Fletcher vid sidan av sig pluss att United totalt dominerade matchen. United har också mycket bättre balans mellan försvar och anfall än årets RBK under Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Vesterbro Junior
|
Posted: 20.08.2010 16:14 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | Jeg tror faktisk vi scorer 2 mål i Parken! Dette tilsier jo at jeg burde være trygg på avansement, men det er jeg faktisk ikke. Uten Annan, med hele eller deler av kampen med både Winsnes og Strand på banen så kan det faktisk bli mange i sekken.
Klarer ikke gjøre meg opp en mening om hvordan denne kampen ender. :S |
Hvis I scorer to mål i Parken, så er I med garanti videre til Champions League! FCK scorer ikke fire mål i en kamp som den på onsdag. Kun tre gange de sidste to år har FCK været i stand til at score fire mål mod en modstander på et acceptabelt niveau: Lillestrøm-FCK 2-4 (UEFA Cup), FCK-Brøndby 4-0 (Superliga) og FC Midtjylland-FCK 1-4 (Superliga). |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
|
Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
Posted: 20.08.2010 16:18 Post subject: |
|
|
Vesterbro wrote: | (...) modstander på et acceptabelt niveau: Lillestrøm (...) |
Her er det noko som skurrar. |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 20.08.2010 16:22 Post subject: |
|
|
Hvor mange ganger de siste årene har vi scoret fire mål eller mer mot Lillestrøm da, Sølve? |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 20.08.2010 16:34 Post subject: |
|
|
Peter Storey wrote: | Att jämföra Winsnes med Scholes är lite magstärkt. |
Understatement of the century?  |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 20.08.2010 16:43 Post subject: |
|
|
Vi har vel bare slått lillestrøm 4-0 en gang som jeg kan huske, i 2008(?) Men da tapte vi vel en kamp med tore siffer mot dem også. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 20.08.2010 16:45 Post subject: |
|
|
Vesterbro wrote: | Kun tre gange de sidste to år har FCK været i stand til at score fire mål mod en modstander på et acceptabelt niveau: Lillestrøm-FCK 2-4 (UEFA Cup) |
Lillestrøm var langt fra akseptabelt nivå da man møtte FCK. De låg på 12. plass (av 14) i Tippeligaen og kjempet mot nedrykk hele sesongen. Først etter nest siste seriekamp hjemme mot Rosenborg kunne Lillestrøm feire sikker plass. |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 20.08.2010 16:55 Post subject: |
|
|
Merkelig diskusjon mot en ydmyk FCK-tilhenger som prøver å gjøre et poeng av at laget hans scorer få mål, men morsomt likevel. Jeg henter popcorn, fortsett gjerne. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 20.08.2010 16:59 Post subject: |
|
|
LSK er vel uansett ikke kjent for å slippe inn mye mål. Heldigvis skårer de ikke mange heller. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 20.08.2010 17:02 Post subject: |
|
|
Beklager bolge, skammer meg voldsomt nå.  |
|
Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
Posted: 20.08.2010 17:12 Post subject: |
|
|
Mot eit Lillestrøm som må framover og scora mål for å ha sjanse til å gå vidare, er det ingen stor prestasjon å scora fire mål. Ferdig diskutert. Håper popcornet smakte. |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 20.08.2010 17:17 Post subject: |
|
|
Av en eller annen sær grunn får jeg lyst til å fortsette denne diskusjonen; mot det samme Lillestrøm som måtte framover i kampen mot oss for å redde plassen i eliteserien, noe som resulterte i at vi slapp inn fire og selv scoret to, mener du? |
|
Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
Posted: 20.08.2010 17:20 Post subject: |
|
|
Det var jo ein målrik kamp, så ja, det understreker poenget mitt. Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.08.2010 17:30 Post subject: |
|
|
bolgebah wrote: | mot det samme Lillestrøm som måtte framover i kampen mot oss for å redde plassen i eliteserien, noe som resulterte i at vi slapp inn fire og selv scoret to |
MÃ¥ bare smyge inn at denne kampen ikke er representativ for noe som helst. Noen sinne. Heldigvis.
Jeg har aldri sett Rosenborg spille så dårlig, uansett forutsetning. Kristiansund- og Strindheim-tap any day i forhold. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
|