English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - FCK
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40, 41  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bolgebah
Veteran

PostPosted: 18.08.2010 13:05    Post subject: Reply with quote

Er det PARKEN den der hjemmebanen deres heter, eller?
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende

PostPosted: 18.08.2010 13:06    Post subject: Reply with quote

Vi må virkelig unngå ørene i maskinen!!! Kuk også.
Back to top
FCKNicklas
Junior

PostPosted: 18.08.2010 13:13    Post subject: Reply with quote

bolgebah wrote:
Er det PARKEN den der hjemmebanen deres heter, eller?

Yeps, Parken er vores hjemmebane. Der kan være 38000 tilskuere, og der kommer til at være fuldt hus. Så 35000 fans (cirka) vil bære drengene fremad til forhåbentlig samlet sejr, men vi alle har stor respekt for jer.
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 18.08.2010 13:16    Post subject: Reply with quote

Kommer det så mange tror du?
Back to top
jadda
Veteran

PostPosted: 18.08.2010 13:24    Post subject: Reply with quote

TAF wrote:
bennyboy wrote:
Prica bommer aldri to kamper på rad og er sikkert revansjesugen.

Så... da scorer han hat-trick i helga, for så å forsvinne helt igjen i Parken? Razz

Niks.

Gamle gutter skal ligge på sofaen i helga og la unggutta ordne seier mot Moille.
Back to top
FCKNicklas
Junior

PostPosted: 18.08.2010 13:24    Post subject: Reply with quote

This Is 50 wrote:
Kommer det så mange tror du?

Der bliver måske ikke helt udsolgt, men på nuværende tidspunkt er der allerede solgt 15000 biletter, plus at cirka 60% af alle sæsonkortholdere har aktiveret deres kort til kampen. Det giver omtrent et tal på de 30.000 - så det kommer der ihvertfald. Me bestyrelsen regner med at der bliver udsolgt, og når nogle af vores spillere også har bedt om en fyldt Parken så tror jeg at der kommer 38000
Back to top
FCKNicklas
Junior

PostPosted: 18.08.2010 13:29    Post subject: Reply with quote

FCKs startopstilling i PARKEN bliver nok sådan her;

Wiland

Pospech - Zanka - Antonsson - Wendt

Claudemir - Hjalte - Kvist - Grønkjær

Santin - N'Doye

alternativt kunne vi også stille op sådan her;

Wiland

Pospech - Sølvi - Antonsson - Wendt

Claudemir - Hjalte - Kvist - Vingaard

Grønkjær
N'Doye
Back to top
trondhb
Veteran

PostPosted: 18.08.2010 13:33    Post subject: Reply with quote

FCKNicklas wrote:
Selvfølgelig scorer i i PARKEN, det er utopi at tro på at i ikke scorer. Men jeg er helt overbevist om at i ikke scorer mere end 2. Parkens forsvar er somregel bundsolidt i PARKEN og modstanderne har svært ved at score og komme igennem, men Rosenborg er en helt anden modstand end det vi er vant til i PARKEN, og derfor vil der komme huller og dermed også scoringer.

Dog skal det også siges at FC København sjældent scorer 1 mål i PARKEN, de hiver altid en sejr ¨på + 2 mål hjem i PARKEN somregel, da de er gode til at spille på det.

Bate Borisov scoret vel 2 mål og tapte med 1 ? Da bør RBK minst klare det samme.
Back to top
Oddis
Senior

PostPosted: 18.08.2010 13:34    Post subject: Reply with quote

Ja ja, synd det ikke var noen på bakre stolpe da Grønkjær scoret! Ville vært en enkel redning på strek da (?). En mann på hver stolpe, Arne Scheies kjepphest, he he.
Back to top
FCKNicklas
Junior

PostPosted: 18.08.2010 13:39    Post subject: Reply with quote

[/quote]
Bate Borisov scoret vel 2 mål og tapte med 1 ? Da bør RBK minst klare det samme.[/quote]

Det har du naturligvis ret i. Men på deres mål der sover vi helt ustyrligt meget, og vi blev bange for at vinde. Er vi foran med 2 i parken, så kommer vi ikke til at lave samme nummer. Jeg vil næsten garantere det. I forhold til BATE kampen er vi længere inde i turneringen, men når det så er sagt så er vores forsvar stadig rystende usikkert. Det er helt sikkert.

Jeg er af den overbevisning at det hold der scorer det første mål i PARKEN indløser en CL-billet.
Back to top
bolgebah
Veteran

PostPosted: 18.08.2010 13:40    Post subject: Reply with quote

FCKNicklas wrote:
Yeps, Parken er vores hjemmebane.

Det er mulig det ikke var tydelig nok, men jeg prøvde bare å være sarkastisk over at du skrev PARKEN med store bokstaver omtrent halvfjers ganger i det forrige innlegget ditt. Bare vås, altså, jeg vet godt at dere spiller i Parken.

Jeg trodde dog at utbygginga av den der siste tribunen (Superbest, eller noe slikt?) førte til en større reduksjon i kapasiteten, men mulig det er jeg som husker feil.

Morsomt om det blir i nærheten av fullt, da det i så fall vil bli ny personlig rekord for mitt vedkommende i antall publikummere på en kamp jeg selv skal være til stede på. Så vidt jeg vet har vi aldri tapt i Danmark, heller, så vi får håpe på en morsom kamp.
Back to top
FCKNicklas
Junior

PostPosted: 18.08.2010 13:47    Post subject: Reply with quote

bolgebah wrote:
FCKNicklas wrote:
Yeps, Parken er vores hjemmebane.

Det er mulig det ikke var tydelig nok, men jeg prøvde bare å være sarkastisk over at du skrev PARKEN med store bokstaver omtrent halvfjers ganger i det forrige innlegget ditt. Bare vås, altså, jeg vet godt at dere spiller i Parken.

Jeg trodde dog at utbygginga av den der siste tribunen (Superbest, eller noe slikt?) førte til en større reduksjon i kapasiteten, men mulig det er jeg som husker feil.

Morsomt om det blir i nærheten av fullt, da det i så fall vil bli ny personlig rekord for mitt vedkommende i antall publikummere på en kamp jeg selv skal være til stede på. Så vidt jeg vet har vi aldri tapt i Danmark, heller, så vi får håpe på en morsom kamp.

Haha, ja jeg har det vist med at gentage mig selv en del gange i et indlæg. Razz Du har ret i at vores kapacitet er faldet efter ombygningen af vores stadion, vi har noget uforstående valgt at have kontorer der hvor udeholdets fans holder til, hvilket betyder at stadionkapaciteten er rykket fra cirka 42000 til 38000 - hmm..
Back to top
bolgebah
Veteran

PostPosted: 18.08.2010 13:56    Post subject: Reply with quote

I og for seg forståelig, siden dere kun unntaksvis fyller stadion - i kamper mot Brøndby og i e-cupkamper. Med tanke på forretningsfokuset til PS&E, hvor fotballen forsiktig sagt ikke er det eneste satsingsområdet, kan jeg skjønne at man velger bort noen sitteplasser til fordel for mer kontorareal når snittet ligger på temmelig nøyaktig halvfull stadion. Dessuten er vel bortesupportertribunen uansett den man prioriterer lavest når det gjelder kapasitet, siden plassene som ikke opptas av bortesupporterne tradisjonelt er de siste som selges til hjemmesupporterne.

Historisk sett er det imidlertid trist - tribunen som sto på denne kortsiden tidligere var vel siste rest av den gamle Idrætsparken, så vidt jeg vet?
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 18.08.2010 13:58    Post subject: Reply with quote

Fullt forståelig spør du meg. Øker bare antallet bortesupportere det, at de kan få unnagjort kontorarbeidet sitt ifm en bortematch. Very Happy

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
FCKNicklas
Junior

PostPosted: 18.08.2010 14:03    Post subject: Reply with quote

I kan på dette link se højdepunkter fra FC Københavns 2-0 sejr over FC Nordsjælland i lørdags;

http://fck.dk/index.php?p...wsid=10506

det mål som FCK angriber ned imod i anden halvleg, er der hvor I kommer til at stå. Og så læg i øvrigt lige mærke til mål nummer 2, det er international topklasse. Wink
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 18.08.2010 14:17    Post subject: Reply with quote

Det må være slitsomme samtaler mellom FCK-fans dersom hjemmebanen konsekvent må uttales med utestemme. Men det er kanskje bare skrivemåten hvor det er påkrevd caps lock? Wink
bolgebah
Veteran

PostPosted: 18.08.2010 14:18    Post subject: Reply with quote

Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 18.08.2010 14:19    Post subject: Reply with quote

Samme som Odd-fansen som omtaler sin egen klubb som ODD. Tror ikke det har noen logisk forklaring, annet enn at de er brautende bønder (no offence, doctor).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
FCKNicklas
Junior

PostPosted: 18.08.2010 14:23    Post subject: Reply with quote

Jeg beklager selvfølgelig at jeg har skrevet PARKEN med caps lock, men det er bare sådan det skal skrives. Jeg har ikke nogen forklaring på hvorfor. Smile
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 18.08.2010 14:25    Post subject: Reply with quote

Skyldes nok mindreverdighetskomplekser, som alt annet Wink
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 18.08.2010 14:36    Post subject: Reply with quote

FCKNicklas wrote:
Jeg beklager selvfølgelig at jeg har skrevet PARKEN med caps lock, men det er bare sådan det skal skrives. Jeg har ikke nogen forklaring på hvorfor. Smile

Legger inn forslag om skrivemåten FC KöB3nh4vN, jeg da. Heller ikke jeg har noen forklaring.. Smile

Skal gi meg nå.
Jonas
Veteran

PostPosted: 18.08.2010 15:22    Post subject: Reply with quote

Thor Arild wrote:
Jonas wrote:
Selv om jeg fortsatt ikke levner oss de helt store sjansene for videre avansement (60/40 fordel FCK, kanskje?)

Hvordan i din villeste fantasi kan du si noe sånt? Du vet vi leder 2-1 og ikke har tapt borte på over et år?

Optimisten i meg sier 50/50, pessimisten 60/40 fordel FCK, dessverre.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 18.08.2010 15:58    Post subject: Reply with quote

Reisebrev fra en danske:

Quote:
KÆFT NOGLE DEJLIGE DAMER I NORGE!!!!!!!!!!!!!!! Vanvittigt! det er jo helt vildt... 9/10 kunne være på forsiden af FHM. Har ikke mere mundvand tilbage og min hage ligger i Trondheim. At det så var 25 grader varmt og vi havde fra kl 12-19 til at se på de dejlige bare ben også, gjorde det ikke værre... jeg er målløs

Kort og konsist.
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 18.08.2010 16:02    Post subject: Reply with quote

Haha. Vi har fått inn et tusentalls nye studenter til byen, så det forklarer vel saken. Men det har definitivt vært vanskelig å konsentrere seg når man kjører bil gjennom sentrum de siste dagene.
Back to top
FCKNicklas
Junior

PostPosted: 18.08.2010 16:18    Post subject: Reply with quote

Til alle I rosenborg fans der skal i parken på onsdag; Husk at tage godt med penge med, for det er ret dyrt i PARKENs cafe. *GG*

Nogle af de mest nævneværdige priser

1 gange menu 1 (185 DKR) (Bestående af 5 carlsberg øl)
1 sodavand (25 DKR)
1 * fransk hotdog (25 DKR)
Jeg kan ikke huske prisen på popcorn, men mener det er 20 kroner. Smile
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 38, 39, 40, 41  Next
Page 39 of 41

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb