|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Peter Storey Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 12.08.2010 05:27 Post subject: |
|
|
To til Syrenka Cup
Magnus Fagerli og Ole Kristian Selnæs er tatt ut i G16-landslagets tropp til Syrenka Cup. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 12.08.2010 06:32 Post subject: |
|
|
Tror ikke Svenskene bør bli for oppilte for det 1-0 målet, for slike mål dukker opp kanskje maks 2 ganger i løpet av en hel sesong under Hamren (og da tenker jeg klubblag, gjort om til landslaget blir det vel .. jævlig sjeldent). Resten av tiden bør de belage seg på treig gåfotball og lange baller..
Ellers artig å se at: Zlatan gir masse ros til Hamren, og Lustig! _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 13.08.2010 05:22 Post subject: |
|
|
Danmark tok revansje
- Det var ganske jevnt i førsteomgang. Vi var stramme og gode defensivt, og skapte også litt fremover. Men de første tjue minuttene etter pause var vi på hæla, og Danmark avgjorde med to scoringer, sier G18-landslagstrener Bård Flovik til fotball.no.
- Jeg synes Mushaga Bakenga var god på topp. Han var aktiv og utrettet mye, både med laget og på egenhånd, sier treneren. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |