|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Erik Veteran

|
Posted: 14.11.2005 16:45 Post subject: |
|
|
Riktig konklusjon av Litjeggen ja, men da er det i såfall galt konkludert med av høgmo
Etter en ny spiss for frod j, syntest jeg en høyrebeck sto kanskje høyeste på lista. av de tv kampene (har jo vært en del) i høst, er jeg ikke imponert over basma..
Men nå er jo ike jeg i tr.heim å glor på treningene så kan jo være han har fått et spark i ræva å funnet formen tilbake.. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.11.2005 16:52 Post subject: |
|
|
| Erik W wrote: | Riktig konklusjon av Litjeggen ja, men da er det i såfall galt konkludert med av høgmo |
Riktig konkludert av Litjeggen, ja. Synes imidlertid ikke høyre back er plassen vi først og fremst har problemer. Gi meg heller et midtbaneanker og en midtspiss! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 14.11.2005 16:59 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Erik W wrote: | Riktig konklusjon av Litjeggen ja, men da er det i såfall galt konkludert med av høgmo |
Riktig konkludert av Litjeggen, ja. Synes imidlertid ikke høyre back er plassen vi først og fremst har problemer. Gi meg heller et midtbaneanker og en midtspiss! |
Enig med deg Sjef!  |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 14.11.2005 17:35 Post subject: |
|
|
| Håper han heller vurderer Basma før sesongen starter, en Basma i form er velkommen. En Basma ute av form, kan reise hjem til Stabæk. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |