| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 10.08.2010 20:22 Post subject: |
|
|
Halvorsen87 wrote:
| Quote: | | Jeg tenker ikke like logisk som meg |
Det er rimelig håpløst å tenke ut en situasjon hvor du tenker ut hva Eggen tenker, du tenker ut hva du syns er bedre, for deretter å si at han ikke tenker like logisk som deg. Det er jo du som har tenkt ut begge scenarioene.
| Quote: | | Ja. NOEN må jo komme opp med hypotetiske tilfeller, de dukker ikke opp av løse luften. |
Sånne hypotetiske tilfeller burde ikke dukke opp. Verken av deg eller av løse luften. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 10.08.2010 20:28 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: | | Merker meg forøvrig at Hedon tydde til usakligheter og et angrep på Hamar by som var totally uncalled for! |
Hva? Det var en selvkritisk erkjennelse og et varsel om at jeg skulle skjerpe meg. Nå må du hoppe ut i Mjøsa og vaske av deg denne hårsårheten. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 10.08.2010 20:43 Post subject: |
|
|
Man skulle hatt deg i 1914, Hedon. Tenk deg alt det diplomatiet man kunne spart seg.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 10.08.2010 20:48 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: |
Sånne hypotetiske tilfeller burde ikke dukke opp. Verken av deg eller av løse luften. |
Diskusjonen gikk på det tidspunktet rundt hvorhenn i diamanten Eggen så for seg at Bolanos skulle spille. Jeg kom med mitt inspill. Og så brøt kaoset løs. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 10.08.2010 21:03 Post subject: |
|
|
Kaoset brøt ut fordi du tilla Eggen en mening du ikke aner om han har, for deretter å si at du tenker mer logisk enn han.
Hadde du bidratt til diskusjonen ved å skrive jeg tror Eggen... men håper ikke... etc, eller jeg håper eggen... etc så hadde jo ingen reagert. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 10.08.2010 21:06 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | Kaoset brøt ut fordi du tilla Eggen en mening du ikke aner om han har, for deretter å si at du tenker mer logisk enn han.
|
Nå tillegger faktisk du meg tilleggelser jeg ikke har tillagt. Jeg skrev aldri at Eggen har den og den meningen, og jeg har heller ikke skrevet at jeg tenker meg logisk enn han. Kjipt gjort av deg, jeg tar offisielt på meg offerrollen her. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 10.08.2010 21:14 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: | | NÃ¥ tillegger faktisk du meg tilleggelser jeg ikke har tillagt. |
...og sånn går no dagan! |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 10.08.2010 21:14 Post subject: |
|
|
| Quote: | blablabla jeg tar offisielt på meg offerrollen her.
|
sjokk. |
|
| Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 10.08.2010 21:16 Post subject: |
|
|
Halvorsen87 sier: blablabla...
1972 Miami Dolphins svarer: blablabla...
Hedon svarer: blablabla...
Greit, vi skjønne tegninga... Ok? Vær så snill.... |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 10.08.2010 21:21 Post subject: |
|
|
Tidligere på lang og unødvendig diskusjon:
| Halvorsen87 wrote: |
NÃ¥ tillegger faktisk du meg tilleggelser jeg ikke har tillagt. |
1972 hadde her 3 muligheter:
1. "Nei, og her er beviset mitt:"
2. "Joa, du har rett. faen"
3. Fokusere på noe helt annet, uviktig, fordi han vet Halvorsen har rett i den påstanden, men av personlig årsaker ikke ønsket å velge nummer 2. Skittent gjort.
Men nummer 1 var i realiteten ingen mulighet, siden bevisene ikke fantes! SÃ¥ han valgte nummer 3.
THE END _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington
Last edited by Halvorsen87 on 10.08.2010 21:36; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 10.08.2010 21:29 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: |
THE END |
... og takk for det! |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 10.08.2010 21:32 Post subject: |
|
|
Kan jo selvsagt aldri utelukke en oppfølger. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 10.08.2010 21:45 Post subject: |
|
|
| fubar wrote: | | Noen poster til nå, så har vi ex.phil. hele gjengen. 30 studiepoeng! |
Hæ? 30? Ungdommen nå til dags... vi fikk fem, eller noe slikt. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 10.08.2010 22:06 Post subject: |
|
|
| Bolaños er primært angrepsspiller, og Eggen sier man jakter en spiss. Kan ikke tenke meg annet enn at Bolaños er tiltenkt å være makker til Prica. Han kommer vel til å trekke mye ut mot kanten, der han kan bidra med blant annet mer kreativitet. Vi trenger også flere som er gode en mot en. Men om Bolaños er god nok foran mål, er nå en annen sak... |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 10.08.2010 22:08 Post subject: |
|
|
Tja, han kan tydeligvis å skyte... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 10.08.2010 22:11 Post subject: |
|
|
| Daniel Ølhund jr. wrote: | | Det er dessverre/heldigvis ikke mulig å sutre seg til å ha rett når man har feil. |
Hvis du sikter til meg, ja det gjør du vel, så må jeg igjen få spørre om bevis på at jeg har tillagt Eggen en mening han ikke har/at jeg tenker mer logisk enn ham. Hvis du ikke har de bevisene, nei det har du vel ikke, så kan du vel la oss alle gå videre fra denne tåpelige (ja, jeg er enig) diskusjonen. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 10.08.2010 22:12 Post subject: |
|
|
| bolgebah wrote: | | fubar wrote: | | Noen poster til nå, så har vi ex.phil. hele gjengen. 30 studiepoeng! |
Hæ? 30? Ungdommen nå til dags... vi fikk fem, eller noe slikt. |
Jeg fikk cand.mag. uten å måtte ta ex.phil. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 10.08.2010 22:12 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Tja, han kan tydeligvis å skyte... |
Joa, men det kan vel forsåvidt Trond Olsen også. Er usikker på om det er nok til å kunne løse spissrollen godt nok. For det er jo en spissrolle, folkens. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 10.08.2010 22:18 Post subject: |
|
|
Forskjellen på Olsen og Bolaños er at sistnevnte har teknikk i tillegg. Hvem vet, kanskje han kan heve spillet sitt og være stabilt god på et topplag? Sjøl om jeg gjerne skulle sett noen andre navn i overgangsspekulasjonene. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 10.08.2010 22:24 Post subject: |
|
|
Halvorsen,
Bolanõs kan også noe ingen andre av RBK sine angripere kan; drible av motspillere. Det er jo det man må fokusere på.
Det er jo derfor han evt blir kjøpt.
EDIT: SÃ¥ ikke innlegget ditt Dags. _________________ Takk.
Last edited by TomH on 10.08.2010 22:26; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 10.08.2010 22:25 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: | | Recon wrote: | | Tja, han kan tydeligvis å skyte... |
Joa, men det kan vel forsåvidt Trond Olsen også. Er usikker på om det er nok til å kunne løse spissrollen godt nok. For det er jo en spissrolle, folkens. |
Du er så sinnssykt opphengt i disse rollene og navnet på posisjonene. Selv om et er en "spiss", så går han i dagens RBK-lag mye ned mot kantene. Vi spiller en slags 4-3-3 og om Bola plasseres til høyre for Steffen og Prica der fremme, så er nok neppe det den dummeste idéen. Det er vel den eneste plassen jeg kan se han passe ok i dette laget. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 10.08.2010 22:59 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Det er vel den eneste plassen jeg kan se han passe ok i dette laget. |
Har hørt og lest mye om at han heller burde spille sentralt (oms) enn på kanten, fordi han da får vandret mere osv osv? _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
udepowah Senior

|
Posted: 10.08.2010 23:21 Post subject: |
|
|
med den diskisjonen som har foregått på bolanos forum sider nå, så har ingen stemme rett på barnas dag en gang..
Er forsåvidt enig i at Bolanos kan brukes som spiss, men vil trekke mer ut på kanten! Han skyter ikke like hardt som trond olsen men har en mye bedre skuddteknikk! |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 11.08.2010 01:38 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: | | NÃ¥ tillegger faktisk du meg tilleggelser jeg ikke har tillagt. |
Ny signatur. Har jeg forresten nevnt at jeg elsker dette forumet?
| Dags wrote: | | Forskjellen på Olsen og Bolaños er at sistnevnte har teknikk i tillegg. Og at Olsen spiller mer enn 1 av 3 kamper over pari |
Alt i kursiv er fixed.
Om vi anskaffer Bola er det bare å selge Ciljan, legge om spillestilen og sjanse på at det nye sitter innen 7 dager |
|
| Back to top |
|
 |
|