| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.08.2010 19:54 Post subject: |
|
|
Winsnes gik forbi Eggen når sidstnævnte ville give hånd da Winsnes blev byttet ut. Det er nævnt tidligere i tråden. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 07.08.2010 20:02 Post subject: |
|
|
Winsnes så bra ut de første par kampene under Eggen, deretter har han tilsynelatende blitt enda mer avkledd på temposvakhet og manglende evne til å dekke rom enn han var under Hamrén, der vi ikke ga bort så mye rom og hvor Winsnes var viktig som kreativ kraft selv om han hadde sine vansker defensivt.
Spent på hva Jönsson tenker om ham. Det aner meg at Jönsson går mer tilbake til en spillestil der mer er opp til de foran i det offensive, og midtbanespillerne er mer dype spillesentraler igjen. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 07.08.2010 20:06 Post subject: |
|
|
| Har Winsnes kontrakt ut neste år? Den er for lang, Hoftun. 34-åringer kunne du skrevet ett-årskontrakt med. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 07.08.2010 20:10 Post subject: |
|
|
http://msn.tv2sporten.no/...61030.html
Eggen kan få sagt det  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 07.08.2010 20:11 Post subject: |
|
|
| Enig. Ferguson gir tex sina gubbar bara 1-årskontrakt. Plötsligt kan det ta slut i den åldern. Alla har upptäckt att det har skett med Winsnes, förutom Winsnes själv. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 07.08.2010 20:11 Post subject: |
|
|
| Regner med RBK.no publiserer nyhet om forlengelse ut 2014 over helgen... |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 07.08.2010 20:13 Post subject: |
|
|
| Hallo hallo hallo hallo. Rosenborg signerer aldri så lange kontrakter. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 07.08.2010 20:18 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Har Winsnes kontrakt ut neste år? Den er for lang, Hoftun. 34-åringer kunne du skrevet ett-årskontrakt med. |
Det er egentlig helt utrolig at vi skrev to-årskontrakt. Vi har jo kun noe å tape på å gjøre det. Det er ikke akkurat slik at Winsnes sto i fare for å bli interessant for andre klubber.
Jeg var lenge veeldig positiv til Hoftun, men nå føler jeg at han ikke har peiling på det yrket han bedriver. Har han kontroll i det hele tatt? |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 07.08.2010 20:19 Post subject: |
|
|
Ikke med unge spillere nei...  |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 07.08.2010 21:39 Post subject: |
|
|
| En elendig kamp. Ferdig. |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 07.08.2010 23:52 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | En elendig kamp. Ferdig. |
Word!
Er akkurat ferdig med kampen nå, da jeg måtte se den i opptak. Det første som slo meg er at det er trist å høre på Arne Ball - han begynner visst å bli lettere senil. Analysene og vurderingene hans er jo helt på trynet. Burde i likhet med Roar Strand vurdert en flott pensjonisttilværelse hvor han kan leve på gamle bragder |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 08.08.2010 03:17 Post subject: |
|
|
Men hvis det ikke er en toppklubb-atributt å spille en drita dårlig kamp (riktignok mot drita dårlig motstand) og likevel vinne 3-1, da vet ikke jeg! Sandefjord er så gjennomført triste og grå at det er ikke veldig overraskende at spillerne sliter med å være på tå hev og fokuserte til en sånn kamp. Skikkelig anti-klimaks etter AIK og foran de større oppgaver som venter. Men å ta med seg tre poeng er uansett bra gjort, det var dette Rosenborg var så elendige på i 2007 og 2008, å sanke poeng i kampene mot antatt mye dårligere motstand, spesielt på bortebane. De fleste lagene i Tippeligaen tar bra med poeng hjemme, men de fleste sliter borte, naturlig nok ettersom bare et lag kan ta tre poeng. Tar du 35 poeng hjemme og fem-seks seiere på bortebane blir du seriemester, verre enn det er det ikke. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 08.08.2010 03:51 Post subject: |
|
|
Bra børs Keenoir, sier meg for det meste enig med den.
Men mener kanskje at Stand, Annan og Iversen fortjener å ligge et hakk opp. Ellers er du selvfølgelig overkant streng mot Lustig og Winsnes.
Litt morsomt at Eggen klager over at spillerne er slitne, det er jo han selv som velger å ikke spare noen av dem, noe jeg kritisert til gangs..
En annen ting jeg merket meg er Femidov var synderen i så å si alle de nestensjansene Sandefjord hadde, spesielt i andre omgang. Skuffende dårlig kamp, den andre på to uker. Kanskje det er skaden som plager?
Vi vant, ellers er det bare å glemme denne kampen. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 08.08.2010 10:20 Post subject: |
|
|
| Oppmannen wrote: | | De fleste lagene i Tippeligaen tar bra med poeng hjemme, men de fleste sliter borte, naturlig nok ettersom bare et lag kan ta tre poeng. Tar du 35 poeng hjemme og fem-seks seiere på bortebane blir du seriemester, verre enn det er det ikke. |
Helt korrekt. Brann hadde 2-19 og null poeng borte mot RBK, Lyn, Viking, VIF, Aafk og TIL i 2007, men ble suveren seriemester  |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 08.08.2010 16:41 Post subject: |
|
|
De var ubeseiret hjemme og vant seks bortekamper. Det var nok. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
|