|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kristobal Legende
|
Posted: 07.08.2010 00:23 Post subject: |
|
|
Personlig synes jeg det er litt rart at ikke danskene heller spiller vår-høst, da det antakelig hadde gitt dem bedre resultater ute enn hva de har klart. Jeg synes også en høst-vår-modell er merkelig med en så lang pause midtvinters.
Det verste er at høyt betrodde fotballpersonligheter her hjemme med jevne mellomrom drar fram forslag om å bytte til høst/vår her hjemme, blant annet for å stå bedre rustet til kamper på ettervinteren etc. Men hva er vitsen med det om man ikke får muligheten til å spille kamper da?
Det er ingen tvil om at det har vært RBKs lykke i mesterligasammenheng at man ofte har møtt lag utenfor eller helt i startfasen av sesong i kvalifiseringen.
Jeg ville ha gjettet på at de danske lagene hadde hatt bedre forutsetninger for å kjempe om det nordiske hegemoniet og selvfølgelig hyppigere deltakelser i det gode selskap hvis de ikke hadde møtt til kvalikrundene nesten uten kamper av betydning i beina på forhånd. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 07.08.2010 00:27 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Bakklandia wrote: | Jo, og det var han Odd opprinnelig trodde de kjøpte. Hvilket var grunnen til at Arne Sandstø ble mildt sagt overrasket over at backen han hadde kjøpt "plutselig" viste seg å være en spiss. |
Stemmer. Hysterisk morsom historie. Var Hallvar Thoresen som dro til Tsjekkia for å hente fyren, men kom hjem med feil mann. Det var derimot ikke noe Odd oppfattet før en god stund etterpå, og på egen hjemmeside hadde de i lang tid klubbhistorien til Zdenek Pospech på presentasjonssiden til Zbynek som de hadde hentet. |
Thoresen burde jo ha lukta lunta allerede da det viste seg at spilleren han skulle hente spilte i Librec, og ikke i Sparta Praha, som Odd jo opprinnelige trodde (og som jo stemte hvis de faktisk hadde hentet riktig Pospech.) Ikke akkurat den mannens stolteste øyeblikk, for å si det mildt. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 07.08.2010 00:29 Post subject: |
|
|
Jeg tror greia var den at han var Sparta Praha sin eiendom, men på utlån til Librec. Var visst et salig rot. |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 07.08.2010 01:13 Post subject: |
|
|
Fy fader for et drama dette blir!
Hvis Prica og Iversen fortsetter den gryende høstformen så har vi gode muligheter etter min mening. Krysser fingrene for at en god bakromsspiss signes til over helgen eller noe sånt...
Når var fristen for å kunne melde på nye spillere til CL? Mandag? _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Skjelbred Rutinert

|
Posted: 07.08.2010 01:16 Post subject: |
|
|
snegle wrote: |
Når var fristen for å kunne melde på nye spillere til CL? Mandag? |
Mandag, ja. DÃ¥rlig tid, mao. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 07.08.2010 01:16 Post subject: |
|
|
Midnatt mandag, ja.
Som jeg skrev tidligere tror jeg mye står og faller på Steffen Iversen. Han kan dette nivået hvis han vil og er i slag. Resten av laget leverer jo nogenlunde ok uansett. Unntatt Annan da, som er worldclass uansett. |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 07.08.2010 01:20 Post subject: |
|
|
Enig knækk.
En jobb for NAE og skaffe Steffen det rette overskuddet og tenningsnivået inn mot denne kampen. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
pinkerton Junior
|
Posted: 07.08.2010 01:47 Post subject: |
|
|
kristobal wrote: | Jeg ville ha gjettet på at de danske lagene hadde hatt bedre forutsetninger for å kjempe om det nordiske hegemoniet og selvfølgelig hyppigere deltakelser i det gode selskap hvis de ikke hadde møtt til kvalikrundene nesten uten kamper av betydning i beina på forhånd. |
Skal man være ærlig så er vel det hegemoniet ganske så sikkert plassert i hendene på danskene akkurat nå? |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 07.08.2010 02:26 Post subject: |
|
|
Det en markant forskjell på FCK og RBK og det er at RBK har vokst pga sportslig suksess, mens FCK har vokst pga kapital utenfra.
At noen kan ha respekt for en slik klubb er meg en gåte. |
|
Back to top |
|
 |
G.Threepwood(FCK) Junior
|
Posted: 07.08.2010 04:53 Post subject: |
|
|
abjoern wrote: | Dette er min høyst subjektive vurdering av hver enkelt spillers viktighet/dyktighet, der antall stjerner går fra 1-4. Hadde vært interessant å se hvordan noen av dere Københavnere vurderer FCK, etter samme oppsett. |
Ja, det kunne da være meget sjovt. Jeg læste den anden danske vurdering lidt længere nede, og har lidt andre vurderinger (det virker en kende overvurderet).
Undskyld hvis det bliver lidt langt, men jeg keder mig og er småfuld :-/
Wiland****
Pospech**** Ottesen**(*) Antonsson**(*) Wendt***
Kvist*** Claudemir**** Nørregaard(C)** Vingaard**
N'Doye***(*) Santin***(*)
Ekstra:
Christensen***
'Zanka'**(*)
Oviedo*
Delaney*
Kristensen**
Grønkjær***
Zohore*
Wiland er en virkelig dygtig keeper, med stor fokus på positionering og disciplin. Hans evne til at placere sig godt i målet, kombineret med hans refklekser, gør ham til en force på stregen, når det kommer til dødbolde og indlæg. Desværre er han decideret nervøs når han løber ud i feltet, og kan også overrumples af langskud.
Pospech er en kvalitetsback af rang! Han stormer op ad højresiden, kombinerer med midtbanen og er ikke bleg for at trække ind i banen og sparke til bolden. Og han sparker hårdt! Han er en arbejdshest, der med sin kynisme i forsvaret, gør ham til en svær mand at sætte, trods sin lille størrelse. Men, som nævnt er han en offensiv back, og der kan efterlades STORE huller i højre forsvarsside, hvis vi taber bolden i angrebet. Ydermere spillede han sin måske dårligste kamp nogensinde for FCK, hjemme mod BATE.
Ottesen er en stærk forsvarsspiller i alle aspekter. Han spiller hårdt, er stærk i luftrummet og kan samtidig bevæge sig frem i banen med bolden. Dog har han en (*), da han kommer fra et meget defensivt orienteret hold i SønderjyskE, og ikke ser ud til at have vænnet sig til at have så meget afstand mellem ham selv og målet.
Antonsson er en stabil mand, der hverken har de store forcer, eller de store svagheder. Hans svagheder er at han til tider kan virke for afventende og at han kan komme i vanskeligheder hvis modstanderen slår hurtig kontra.
Wendt er som Pospech også en meget offensiv back, hvilket - modsat Pospech - koster ham i de defensive kvaliteter. Han raider ikke op ad banen med bolden, men kombinerer sig frem, og støtter meget op om venstrefløjen. Får han bevæget sig op til modstanderens målområde, er han ikke bleg for at løbe i en overlap og lægge bolden ind over fra baglinjen.
Kvist er FCK'er til benet. Han har spillet for FCK hele hans karriere og kender systemet og sjælen til hudløshed. Han virker på overfladen ikke som den mest spændende eller eksplosive spiller, men hans arbejdsiver og helt igennem professionelle tilgang til fodbold, har gjort ham et fast kort på det danske landshold. Yderligere er han en maskine, rent fysisk, selvom han ligner en bette splejs. Har på det seneste vist stor aggressivitet i sit spil, og ligner en fremtidig kaptajn på holdet.
Claudemir er stadig et lidt uskrevent blad, men er allerede nu blevet udpeget som kandidat til at blive en "fan-favorite". En yderst ivrig og ambitiøs spiller, der i de få kampe han har spillet for os, har været en noget positiv oplevelse, med 2 assists og generelt optimistisk spil. Hans øjensynligt fremragende pasningsevner og blik for spillet, kombineret med hans løbevilje, har på rekordtid gjort ham til en af vores stærkeste kort på midtbanen. Hold øje med ham!
Han er sandsynligvis skadet til vores kamp mod OB, men regnes klar til opgøret i Norge.
Lille Hjalte krøltop er desværre grund til nervøsitet. Han er negativt orienteret (pasninger tilbage til forsvaret) og skaber sjældent noget spektakulært. Mens han længe har været en ganske god spiller for FCK, har hans seneste præstationer været præget af fejlafleveringer og usynlighed på banen. Ind i mellem glemmer man simpelthen at han er der. Dette er selvfølgelig tragikomisk, eftersom han er vores kaptajn. Dog kan hans rolighed være en hjælp i pressede situationer, men ellers er han ganske "meh" :-/
Vingaard er en optimistisk og målfarlig offensiv midt med gå-på-mod. Han trækker ind i banen, og skyder ofte fra distancen (og rammer tit indenfor målrammen). Hans fremtid ser lovende ud, da han besidder mange offensive kvaliteter. Dog bliver han tit overmodig, og mister bolden i et forsøg på at afdrible. Yderligere har han langt fra været imponerende i sæsonstarten, og skal oppe sig, hvis han skal være en vejende faktor, når vi møder jer. Slutteligt om ham: Han kan score på frispark!
Santin og N'Doye har fået sig en [*] fordi niveauet hos dem er enormt svingende. De er uden tvivl vores stærkeste kort, og kan vinde kampe på egen hånd (eller hånd i hånd). N'Doye vil uden tvivl være et irritationsmoment for jeres forsvar. Ikke bare er han en stor og stærk targetman, der matcher de fleste centerforsvarere i hovedspillet, men han er tilmed hurtig og velbalanceret. Desværre træner han øjensynligt ikke afslutninger, da jeg aldrig har set nogen misse så mange 100%-chancer. Enkelte dage dominerer han alt og scorer kasser, andre dage dominerer han alt, men rammer ikke målet. Santin har det brasilianske touch, og kan virkelig eksplodere og udfordre (og komme forbi) sin direkte modstander. Han er ikke fantastisk målfarlig, men fokuserer mere på at finde en medspiller i en fordelagtig position. Hans løbeevner både med og uden bold, gør at han kan agere hele angrebet helt på egen hånd, på dage hvor resten af holdet fejler big time. Ind i mellem falder han dog igennem og knokler forgæves. På disse dage vil han tydeligt blive mere og mere frustreret, og det hele munder ud i en udskiftning tidligt i 2. halvleg.
Bænken er desværre meget svag for tiden. På målmandsposten er vi nu dækket godt ind, med danske Kim Christensen, der vurderes stort set på lige fod med Stephan Andersen (BIF) og Jesper Christiansen. Skulle Wiland blive skadet, vil vi næppe være svækket. I Forsvaret har vi Zanka, der kan vurderes på linie med Ottesen og Antonsson. Han er spået en meget stor fremtid, men er altså vurderet bag Antonsson og Ottesen grundet rutinefejl og svaghed i koncentrationen. Han kan gå ind og erstatte begge startere, uden det burde kunne mærkes synderligt. Oviedo er en ung venstre back, men er uprøvet og er med som nødløsning. Han har store defensive mangler, men fremadrettede kvaliteter som en wing. Kristensen og Delaney dækker den centrale midt. Kristensen er under niveau med resten af truppen, men har vist lovende takter i sæsonstarten. Delaney er 18 og mangler rutine, men kan gøre det anstændigt, skulle han komme i aktion. Grønkjær er vores største navn på bænken, og er pt. bænket grundet manglende form og angrebssituationen i truppen, hvor Nordstrand er skadet, og Ailton er blevet solgt. Han har grundet alderen helt klart mistet speed og gennembrudskraft, men kan stadig komme ind og vende en kamp. Zohore er en stor knægt på 16, der må siges at være nødløsning i angrebet, skulle det gå helt galt. Har haft enkelte indhop i den senere tid, men har langt fra den fornødne rutine til Europæiske kampe.
Jeg håber, at det var brugbart. Som det fremgår af min 'ekspertanalyse', så er nutidens FCK enormt svingende, og vi vil i enkelte kampe falde HELT igennem. Det skete næsten mod BATE. På gode dage kan vi derimod imitere tophold, med kombinationer og gennembrud der er en fryd for øjet. Vi (eller jeg) må satse på at storspillet kommer frem mod vores norske dus.
God kamp! _________________ Look behind you, a three-headed monkey! |
|
Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 07.08.2010 05:34 Post subject: |
|
|
Bra innlegg  |
|
Back to top |
|
 |
oxbailla Veteran
|
Posted: 07.08.2010 10:48 Post subject: |
|
|
De beste analysene er ofte et resultat av drukkenskap, Threepwood
Interessant og velskrevet innlegg 
Last edited by oxbailla on 08.08.2010 12:32; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 07.08.2010 11:25 Post subject: |
|
|
Satin og N'Doye er det som er skummelt med dere og hvis vi husker fjorårets kamp mot Stabæk var de fullt på høyde med FCK spillemessig ,men FCK vant greit på grunn av deres angripere var overlegen Stabæk sine. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 07.08.2010 11:33 Post subject: |
|
|
Ståle Solbakken later bare som han tror det blir jevnt i følge Aftenposten:
"Tidlig i mai, mens FCK styrte mot et nytt gull i Superligaen møtte jeg Ståle Solbakken. - Tror du at dere hadde vunnet den norske ligaen? spurte jeg. - Ja, det tror jeg, svarte han først. Men så klarte han ikke å dy seg. Det glimtet ekstra i øynene hans da han sa:- Jeg tror ikke. Jeg vet det."
Gratulerer til Katalysator, dette blir sitert i den samme artikkelen, Aftenposten leser altså på forumet:
Katalysator wrote: | Herregud, kroppen min har begynt å skjelve ukontrollert allerede. |
|
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 07.08.2010 12:32 Post subject: |
|
|
G.Threepwood(FCK) wrote: | masse om FCK |
Kanon post!  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Phoenix Junior
|
Posted: 07.08.2010 13:29 Post subject: |
|
|
kristobal wrote: | Personlig synes jeg det er litt rart at ikke danskene heller spiller vår-høst, da det antakelig hadde gitt dem bedre resultater ute enn hva de har klart. Jeg synes også en høst-vår-modell er merkelig med en så lang pause midtvinters.
Det verste er at høyt betrodde fotballpersonligheter her hjemme med jevne mellomrom drar fram forslag om å bytte til høst/vår her hjemme, blant annet for å stå bedre rustet til kamper på ettervinteren etc. Men hva er vitsen med det om man ikke får muligheten til å spille kamper da?
Det er ingen tvil om at det har vært RBKs lykke i mesterligasammenheng at man ofte har møtt lag utenfor eller helt i startfasen av sesong i kvalifiseringen.
Jeg ville ha gjettet på at de danske lagene hadde hatt bedre forutsetninger for å kjempe om det nordiske hegemoniet og selvfølgelig hyppigere deltakelser i det gode selskap hvis de ikke hadde møtt til kvalikrundene nesten uten kamper av betydning i beina på forhånd. |
Først og fremmest er de måske ikke os, der skal overveje ændringer for at få bedre europæiske resultater:
UEFA COUNTRY RANKING:
Danmark - nr.12
Sverige - nr. 22
Norge - nr.23
Sjovt nok tænker man også det samme i Danmark, bare med modsat fortegn. Hvorfor spiller man kalenderårssæsoner i Sverige og Norge? De afgørende kampe sidst på sæsonen bliver spillet i det dårligste vejr og det kan give problemer europæisk. Når holdene kvalificerer sig et halvt år før, de faktisk skal spille europæisk. Det giver kæmpe problemer især i Sveriges uforudsigelige liga og også i jeres liga i jeres fjumreperiode 2005-08. De hold der kvaller sig til Europa, kan ligge lavt - måske endda til nedrykning, når deres europæiske eventyr begynder. Altså er formen dårlig og ligaen vil måske have en højere prioritet. F.eks. AIK som i lige har gennembanket og som ligger til nedrykning i Sverige. De havde formentlig været en hårdere mostander, hvis mesterskabet havde ligget i "klar erindring", selvom der havde været en sommerpause, som ihvertfald i Danmark ofte ikke er så lang.
Nu er i nok på vej til at blive suveræne i Norge igen og får derfor nok bedre resultater end de sidste par år, men hvis i virkelig skal højt op i Europa, kræver det at der er en eller to andre faste tophold, som er med i Europa hvert år. Vålerenga er måske dem med bedst forudsætninger, men de har ikke ligefrem været stabile. Tromsø har intet leveret i Europa endnu.
FCK har btw. lige hentet Martin Bergvold på en fri transfer. Han spiller oftest til venstre på midtbanen, men kan spille centralt. Spillede i FCK fra 2002-2007 og var rigtig god til sidst og startede bl.a. inde i 1-0 sejren mod Man Utd i CL. Pga succesen kom han til Livorno i serie A, men det var et galehus. Skiftende træner, dårlige forhold og op- og nedrykninger gjorde det til en turbulent periode, men han havde nogle gode perioder hvor han var fast mand og var udtaget til landsholdet, dog uden at spille. Nu er han altså tilbage i København. Spændende at se præcis hvor god han er blevet, men han burde helt sikkert kæmpe med om en startplads. Hverken Vingaard eller Grønkjær har imponeret på venstrekanten, så det er ikke umuligt at han relativt hurtigt kan erobre den plads tilbage. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 07.08.2010 13:51 Post subject: |
|
|
Det jeg synes er "sjovt" er at man på sidelinien-forumet ga uttrykk for at man ikke likte denne trekningen fordi forumet deres kom til å bli nedrent av nordmenn med mindreverdighetskomplekser. Fortsatt har jeg ikke sett en eneste nordmann der, mens på rbkweb har det vært en jevn strøm av nye brukere fra Danmark det siste døgnet. Rart det der. |
|
Back to top |
|
 |
Phoenix Junior
|
Posted: 07.08.2010 14:25 Post subject: |
|
|
Bold.dk er dog blevet overrendt af nordmænd af ret svingende kvalitet.
"Dansk fotball er middelmådig.
I en liga der FCK og RBK hadde møtt hverandre så har RBK vunnet denne ligaen 10 av 10 ganger.
Økonomisk står FCK sterkere enn RBK men på det sportslige plan er RBK milevis foran FCK, og det er det viktigste.
Sagt det på en annen måte:
Begge har stor stake men det handler om å kunne bruke utstyret også
Her kan jeg trygt si at RBK behersker begge delene i motsettning FCK. "
"Dere dansker, som sitter på deres høye hest og som tror dere er Nord-Europas Brasil, må tåle å bli satt på plass iblant:)" |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 07.08.2010 14:34 Post subject: |
|
|
Bold.dk er vel en avgrunn hva gjelder innlegg av ymse kvalitet. Kan vel sammenliknes litt med DBs kommentatorfelt.
Jeg tror det kan stemme at frekvensen av idioter er noe høyere i Norge enn i Danmark, men jeg er neimen ikke sikker.
For øvrig tror jeg de fleste, her på forumet i hvert fall, setter pris på saklig debatt/informerende innlegg også fra danske brukere. |
|
Back to top |
|
 |
Asbøll Proff

|
Posted: 07.08.2010 16:16 Post subject: |
|
|
Phoenix wrote: | kristobal wrote: | Nøytral blabla |
massiv blablabla
Danmark>Norge
blablablanbla |
Enig, men RBK>FCK
blablabla _________________ Troa! |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 07.08.2010 16:17 Post subject: |
|
|
Henning wrote: | Gratulerer til Katalysator, dette blir sitert i den samme artikkelen, Aftenposten leser altså på forumet:
Katalysator wrote: | Herregud, kroppen min har begynt å skjelve ukontrollert allerede. |
|
Hehe, takk for tipset. Dette må jeg ramme inn og ha på veggen.  _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
Back to top |
|
 |
FKLyn Senior
|
Posted: 07.08.2010 21:29 Post subject: |
|
|
Vil bare ønske dere lykke til mot FCK. Mens mange misliker RBK på grunn av deres stilling i norsk fotball, ser jeg ingen grunn til det. Jeg tar heller 10-15 år med RBK-dominans og flere plasser i Europa til norske lag enn at det skal være spenning, men totalt elendig nivå, her i Norge. Og RBK er en fin klubb det er vanskelig å mislike, selv om jeg aldri vil få romantiske følelser for den. Håper for øvrig selvsagt også at dere tar gull i år, særlig når VIF er alternativet.
I tillegg er dere norske. Alt for Norge, og jeg godter meg over at dere kan slå ut både svensker og dansker på deres vei. _________________ Vi kommer tilbake.
Lyn for alltid - Alt for Oslo! |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 07.08.2010 22:17 Post subject: |
|
|
Synes de danskene som har kommet inn her har vært saklige og fornuftige.
Danskene på bold.dk derimot.... |
|
Back to top |
|
 |
RBKalle Rutinert
|
Posted: 08.08.2010 03:04 Post subject: |
|
|
Tønna Brix wrote: |
"Èn fugl i hånden"??? Mener du med det, RBKalle, at vi bør gå for Europaleague istedet for Champions League? Interessant perspektiv. |
Nei, klart "bør" vi ikke gå for Europa League...
Men jeg fortviler over at nåtids Rosenborg er i stand til å gjøre en akseptabel figur i Champions League...
Altså lurer jeg på om det er bedre (med hensyn til fremtida) å nøye oss med Europa League i år, da vi kan skaffe oss temmelig bra europeisk rutine, slik at vi er klare neste år for Champions League, helst som seedet lag denne gang.
Noen ganger "less is more"
Quote: | Jeg er motvillig enig i at jeg heller vil se Rosenborg spille EL etter å ha tapt 1-0 mot FC København, enn å gå til CL etter 1-0-seier mot hvemdetskalvære. |
Egentlig er dette som plager meg mest... det å ryke ut mot sjølveste FCK...
Jeg vil heller tape 4-0 mot Hapoel eller Basel enn 1-0 mot FCK, uansett hva som skjer etterpå.
Quote: | Men det er på grunn av drømmeoppgjøret. Jeg vil se det oppgjøret. Og for å få sett et slikt drømmeoppgjør er jeg villig til å sette Champions League-spill på... vel, på spill.
|
Dette kaller jeg for "marerittoppgjøret"
Jeg er allerede drittlei med Slaget om Skandinavia, Best i Norden osv...
Begge lag skal antakeligvis være der igjen neste år, og alt starter på nytt, uten at hverken FCK eller RBK har blitt betydelig bedre/større.
Slaget om Ingenting...  |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 08.08.2010 05:28 Post subject: |
|
|
Macha wrote: | Det en markant forskjell på FCK og RBK og det er at RBK har vokst pga sportslig suksess, mens FCK har vokst pga kapital utenfra.
At noen kan ha respekt for en slik klubb er meg en gåte. |
Kris Stadsgaard er jo en stor fan av klubben.
Tipper han hadde signert på dagen om han hadde fått tilbud.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |